pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenvetoa keskustelusta
- Jooga, meditaatio ja muut vastaavat on kaikki saatanasta
- On olemassa vaan yksi oikea uskonto, jota palstan Tirppa harjoittaa, kaikki muut uskonnot (mm. katollisuus, Islam) ovat epäuskontoja
- Tanssi on saatanasta, siinä pahat henget saavat kiemurtelemaan
- Suomi on täynnä näkemättömiä voimia esim. pihoilla on tonttuja ja henkijä
- Perunoita ja porkkanoita ei kannata syödä, koska maanalaiset pahat henget tulevat niiden mukana ihmisiin
Nämä jutut alkaa jo B-luokan tieteisleffan tasoa :D LOL
Poimit itsellesi vaan sopivammat. Kyllä muustakin on keskusteltu. Mutta jatka vaan nauramista, se pidentää ikää. Mutta se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
<
No mihin niistä sä uskot?
Vierailija kirjoitti:
- On olemassa vaan yksi oikea uskonto, jota palstan Tirppa harjoittaa, kaikki muut uskonnot (mm. katollisuus, Islam) ovat epäuskontoja
- Perunoita ja porkkanoita ei kannata syödä, koska maanalaiset pahat henget tulevat niiden mukana ihmisiin
"Joogaavat demoniporkkanat ja tanssivien tonttujen kosto" elokuvateattereissa syksyllä 2024
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joogaavat demoniporkkanat ja tanssivien tonttujen kosto" elokuvateattereissa syksyllä 2024
Elokuvan nimi: Joogaavat demoniporkkanat ja tanssivien tonttujen kosto
Pienessä suomalaisessa kylässä, Syväjärvellä, asuu yhteisö, joka on tunnettu vihreistä elämäntavoistaan ja luonnonläheisyydestään. Kylän asukkaat harjoittavat päivittäin joogaa, meditointia ja tanssia vehreillä niityillä, nauttien näennäisestä rauhasta ja harmoniasta. Syväjärven suurin ylpeys on sen rehevä vihannespuutarha, jossa kasvavat maailman mehukkaimmat porkkanat.
Eräänä päivänä kylän asukkaat huomaavat, että puutarhan porkkanat ovat alkaneet käyttäytyä oudosti. Ne kasvavat epäilyttävän nopeasti ja muuttuvat vihreiksi sekä ilkeän näköisiksi. Kylän vanha tietäjä, Hermanni, epäilee jotain yliluonnollista ja kertoo legendan muinaisista demoniporkkanoista, jotka heräävät eloon ja valtaavat maailman, jos niitä herätetään väärin toimin.
Samanaikaisesti kylän reunamilla, hylätyssä metsämökissä, alkaa tapahtua kummia. Metsän keskellä, piilossa katseilta, asustavat tanssivat tontut, jotka ovat suuttuneet ihmisten joogan ja tanssin herättämistä voimista. Tontut ovat liittoutuneet demoniporkkanoiden kanssa kostamaan kyläläisille heidän pyhien rituaaliensa häpäisemisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyse on uskonnosta. Mitään ei voida todistaa, joten ei voi muuta kuin uskoa. Tätä faktaa ei mikään muuksi muuta."
Täysin sama homma myös sattuman suhteen.
Tiede toimii niin, että jos joku esittää väitteen, niin väitteen esittäjän on todistettava väite todeksi eikä suinkaan, niin että muiden on todistettava väite vääräksi.
Eli kun on esitetty väite sattuman olemassaolosta, joku sais heittää linkkiä jossa todetaan sattuma olemassaolevaksi tekijäksi
Jumalan olemassa olo on tässä se väite, joka pitää pystyä osoittamaan todeksi ja niin kauan kuin sitä ei tehdä on tilastollisten menetelmien mukaan kyse sattumasta.
Hups niin varmaan onkin. Laitoin vahingossa lainausmerkkeihin väärän vastauksen. Alunperin otin tuon sattuma-uskomuksen esille, kun joku väitti, että elämä on syntynyt sattumasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toki näin. Maata kitkemällä ja kuopimallahan nimenomaan olemme fyysisesti lähempänä sitä maanalaista helvettiä. Samaten perunoita ja porkkanoita kannattaa välttää koska kasvavat pimeässä maan alla ja se pimeä energia kertyy näihin juureksiin ja näitä syömällä ne pimeät voimat tarttuvat sitten ihmiseenkin. "
Toivottavasti vaan pelleilet. Jos et niin jonkun pitäisi olla huolissaan sun mielenterveydestä
No en kai minä nyt näin vakavilla asioilla pelleile. Samaten saunomista kannattaa välttää, koska on saatanan palvontaa pahimmillaan. Ajatelkaapa, ihmiset menevät pimeään, kuumaan tilaan, jossa hiki virtaa ja höyry nousee aivan kuin helvetin kattilat. Samalla he usein käyttävät koivunoksia, jotka muistuttavat muinaista rituaalisia ruoskia. Sen piiskaavat iskut avaavat portteja pimeisiin voimiin.
Jo itsessään se, että saunaan mennään alasti on pakanallinen eli saatanallinen riitti, joka avaa kadotukset portit. Demonit anastavat välittömästi alasti saunovan ihmisen onnettoman sielun. Tätä luonnollisesti harras uskontouskovainen ei voi hyväksyä ja saunookin vaatteet päällä.
Ja kertovatpa kammottavat tarinat sellaisestakin haureudesta johon ihmiset demonien hyökkäyksen alaisina joutuvat eli vedellä peseytymisestä tai uimisesta. Vesi edustaa nimittäin feminiinistä elementtiä eli naiseutta ja kaikkihan me tiedämme, että naiset ovat poikkeuksetta saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lihassa tulee petoeläindemonit ja hedelmissä ilmademonit. Eli pyhällä hengellä on elettävä jos meinaa pelastua
Kerrankin ketju jonka kirjoituksille saa nauraa oikein kunnolla.
Vaikuttaisi afrikkalaiselta sikarutolta.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin ketju jonka kirjoituksille saa nauraa oikein kunnolla.
Naurun kanssa kannattaa olla varovainen yhtä lailla kun tanssin kanssa, sillä naurun äänivärähtely saattaa houkutella demoneita paikalle. Demonit eivät yleensä pidä iloisista ihmisistä ja saattavat yrittää hyökätä heidän kimppuunsa. Jos demonihyökkäykseltä haluat välttyä niin mitä synkempi ja totisempi mieli sen parempi.
Olet joutumassa psykoosiin. Lääkäriin mars!
Mä olen demoni. Onko teillä kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyse on uskonnosta. Mitään ei voida todistaa, joten ei voi muuta kuin uskoa. Tätä faktaa ei mikään muuksi muuta."
Tiede toimii niin, että jos joku esittää väitteen, niin väitteen esittäjän on todistettava väite todeksi eikä suinkaan, niin että muiden on todistettava väite vääräksi.
Eli kun on esitetty väite sattuman olemassaolosta, joku sais heittää linkkiä jossa todetaan sattuma olemassaolevaksi tekijäksi
Jumalan olemassa olo on tässä se väite, joka pitää pystyä osoittamaan todeksi ja niin kauan kuin sitä ei tehdä on tilastollisten menetelmien mukaan kyse sattumasta.
Hups niin varma
Kun jumalan olemassa olla ei olla pystytty tieteellisesti todistamaan, niin vastahypoteesi eli sattuma on tällä hetkellä olemassa oleva olettamus. Jokainen voi tietysti uskoa mihin lystää, mutta oma usko ei tee asiasta totuutta ei vaikka sitä kuinka jankkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jooga-ukkojen ystävä vai kiusaatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jooga-ukkojen ystävä vai kiusaatko?
Teen joogaajista pihatonttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups niin varma
Elämä ON syntynyt sattumasta. On ihan arpapeliä mikä niistä miljoonista siittiöistä voittaa ja kehittyy juuri minuksi tai sinuksi. Koko maapallon syntyminen on sattumaa. Alkuräjähdys, tavarat sinkoilee ja lopulta yhtyy harmoniseksi kokonaisuudeksi. Ihmisellä on jonkin verran mahdollisuuksia vaikuttaa elämäänsä, eniten siinä, että osaa tarttua tilaisuuksiin ja hetkiin, jotka vie elämässä parempaan suuntaan ja osaa jättää ne mitkä ei vie. Niistä se taivas tai helvetti tulee. Omista valinnoista ja sattumasta, tuurista. Mitään jumalaa, joka meidän puolesta tekee asiat, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kotimainen noita. Multakin saa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalan olemassa olo on tässä se väite, joka pitää pystyä osoittamaan todeksi ja niin kauan kuin sitä ei tehdä on tilastollisten menetelmien mukaan kyse sattumasta.&
Joku korkeampi voima on kuitenkin oltava olemassa, mutta onko se jumala vai alienin tietokone on epäselvää. Nimittäin jos mennään tarpeeksi taaksepäin universumin synnyssä, niin asioita on tapahtunut ja materiaa on syntynyt tyhjästä esim. Mistä ne ainesosat siihen alkuräjähdykseen ovat tulleet? Mistä tämä avaruus, jossa olemme on tullut ja missä se sijaitsee? Kenties jossain kovalevyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalan olemassa olo on tässä se väite, joka pitää pystyä osoittamaan todeksi ja niin kauan kuin sitä ei tehdä on
Tätä olen minäkin joskus miettinyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kotimainen noita. Multakin saa kysyä.
Mitä olet mieltä persereiän valkaisusta?
En.