Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin" turhuuteen" et ikinä laittaisi rahojasi?

Vierailija
19.08.2012 |

Mä en ikinä voisi kuvitella ottavani meille jotain Elisa viihdettä.Toinen joku viikkolehti tyyliin katso, seiska, mitä niitä on.

En myöskään ymmärrä ihmisiä joiden pitää ostaa elokuvat omakseen, yleensähän ne katsotaan kuitenkin vaan kerran.Sama kirjoissa, kirjastosta saa.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkeet, tatuoinnit, solarium, lävistykset, viikkolehdet, kuntosalit.

Juoksen ulkona, se on minun liikuntani.

Vierailija
82/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai -laukkuja. Ihan älyvapaata maksaa merkistä. Samoin ostan edullista kosmetiikkaa, koska musta 25 Euroa ripsarista on typeryyttä.

Sen sijaan lehtiä tilaan. Ne on ajanvietettä ja mielenkiintoisia. Ylipäätään käytän mielummin rahaa mukavuuteen kuin materiaan. Lehdet lasken mukavuuteen. Voin kulkea vanhassa toppatakissa, mutta otan siivoojan kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mutta elokuvia ostan kotiin, sillä tuskin 4 ihmistä katsoo elokuvaa 5-10 e hintaan.

Kirjastosta elokuvia saa lainata ilmaiseksi ja videovuokraamossa hinnat 1-5 euroa.

Vierailija
84/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomme niin vähän tv:tä, että maksaisimme selvästi turhasta.

Vierailija
85/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ripsien pidennyksiin

*kulmien värjäykseen

*hiusten pidennyksiin

*rakennekynsiin

*"oikeaan" kampaajaan

ymym. Oikeastaan ainoa ulkonäöllinen seikka johon tuhlaan, on hiusväri. Kaveri leikkaa hiukset ja itse osaan laittaa värin.

Vierailija
86/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe minkäänlaista tarvetta matkustella ulkomailla. Vuonna 90 kävin Tallinnassa, ja se riittää.

Vierailija
87/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin ei voi 4 ihmistä katsoa elokuvaa tuohon hintaan? käyt vuokraamassa, halvimmillaan saa yhen elokuvan 2 eurolla, ja sitähä kattoo nii moni ku sissää vaa mahtuu istumaan :)

Vierailija
88/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan-matka (aika moneen paikkaan muualle kyllä voin lähteä, mutta en sinne), botox, tissiensuurennus (lupsuttavat silmäluomet voisin korjauttaa kyllä), veikkaus, BB 24

Vierailija
89/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit Vuittonin laukut, Blahnikin kengät yms. Ymmärtäisin, jos ne oikeasti ois jotenkin vaan NIIN paljon parempia... Yleensä merkkien ostelu merkkien takia on älytöntä.

Vierailija
90/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa rahaa:

rakennekynsiin

tekoripsiin

hiustenpidennyksiin

muuhun feikkikauneuteen

Olen kaunis ilmankin :)

Vierailija
91/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aikakauslehdet ja kuntosalit ja kaukomatkat paskaisiin paikkoihin, kaikkiin keittiön pinkoneisiin, joista ei oikeassa kokkaamisessa ole mitään hyötyä.

Vierailija
92/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia tai ulkomaanmatkoja.

Vierailija
93/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei sitten jonkun sairauden vuoksi kynnet tuhoutuisi täysin

mun mielestä rakennekynnet on maailman turhamaisin ja typerin asia! Sitä paitsi semmoset kotkankynnet on rumat ja epäkäytännölliset.

Vierailija
94/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni sanoi ettei laita rahaa kosmetiikkaan... Ostin juuri 40 euron meikkivoiteen.. näin erilaisia ollaan.. :)

Itse ei laita rahaa autoon, bensoihin, jne.. ei ole edes ajokorttia

Vierailija
95/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

* lehtitilauksiin (lähinnä aikakauslehdet)

* nomination-koruihin (järkkyjä)

* merkkilaukkuihin (merkkivaatteisiin voisin laittaa rahaa, jos sitä olisi ja vaate oikeasti olisi todella hyvä, käyttökelpoinen ja tyyliseni)

korkokenkiin

* sisustuksen uusimiseen joka vuosi

* rakennekynsiin (en ymmärrä muutenkaan yletöntä rahantuhlausta "kauneuteen", perusmeikit, kosmetiikka ja kampaaja 2-3 kertaa vuodessa riittää vallan hyvin)

* kalliiseen, turhan hienoon puhelimeen

* rantalomat

Näihin taas voisin laittaa rahaa vähän enemmänkin (jos olis):

* laadukas hyvä ruoka

* liikuntaharrastukset ja harrastusmatkat (lasten ja omat)

* keikat ja konsertit ja kulttuuritapahtumat

* laadukkaat, puusepäntyönä tehdyt ikuiset kalusteet

* Kodin kunnostus

Mä myös katselen hyviä elokuvia moneen kertaan ja elisa viihde on ollut tosi kätevä ja kun vaihdoimme norminetin elisa viihteeseen, tuli meille siitä hiukan jopa alennusta ja bonuksena voimme tallentaa lastenohjelmia, elokuvia myöhään tulevia futisotteluita ym. Joten tosi hyvä hankinta ainakin meidän perheelle.

Vierailija
96/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen leluihin

on kestänyt todella kovaa käyttöä jo kuusi vuotta ja edelleen toimii aivan moitteettomasti ja nopeasti!

Vierailija
97/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti mieleen, että Seiska-lehteen. Ap oli näköjään itsekin sen listannut.

Vierailija
98/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään Nutrilett-tuotteisiin tai muihin dieettimömmöihin.

Hinta ja maku hirveitä, mieluummin tekisin itse ne keitot ja pirtelöt

Vierailija
99/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa enkä viitsi vastata, olette niin erilaista porukkaa näköjään, ja tulin noista jo sisäisen raivon valtaan. Mutta jokaisella on oikeus käyttää rahansa kuten parhaaksi näkee, tietenkin ;)

Vierailija
100/102 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei sitten jonkun sairauden vuoksi kynnet tuhoutuisi täysin

mun mielestä rakennekynnet on maailman turhamaisin ja typerin asia! Sitä paitsi semmoset kotkankynnet on rumat ja epäkäytännölliset.

Oon samaa mieltä kotkankynsistä! Rakennekynsistä ei oo pakko tehä sen näköisiä. Mulla on aivan luonnollisennäköiset, yksiväriseksi lakatut rak.kynnet. Ainoa ratkaisu, jolla olen pureskelematta kynteni. Ja varmasti ovat kauniimmat näin kuin jyrsittyinä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi