Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun kanssani pitää kuulemma olla hyvä itsetunto

Vierailija
17.08.2012 |

Jäin miettimään ystävän kommenttia. Mietin ääneen, että miksi niin harvan kanssa olen ystävystynyt ja sain vastaukseksi, että minun kanssani pitää olla hyvä itsetunto.

Kysyn kyllä ystävältäni tarkennusta, mutta mitä tuo teidän mielestä voisi tarkoittaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai alistava/dominoiva.

Ystäväsi varmaan sanoi, että koska olet niin valtavan kaunis ja hyväkroppainen. :)

Vierailija
2/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet joka tavalla niin onnistunut. Kaunis ja viisas, hyvässä ammatissa, hyvä avioliitto, kiltit lapset. Muut tuntee helposti olonsa sun kanssa kehnoiksi.

Senhän sä halusit kuulla ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus sanottu noin ja kun olen kysynyt miten niin niin vastaus on ollut että kun olen niin suorasanainen ja kiihkeä. Useimmilla ihmisillä on kai taipumus enemmän olla jees-naisia ja miehiä ja jos onkin eri mieltä esittää se erityisen pehmennettynä. Minulla on tapana paukauttaa pehmentämättömänä suoraan ja usein vielä kiihkeään tyyliin mitä jotkut jotenkin pelkää tai vieroksuu. Kokevat hyökkäykseksi itseään ja omia mielipiteitään vastaan, yritykseksi jyrätä heidät. Minusta on kyllä kyse vain erilaisesta keskustelutyylistä.

Vierailija
4/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te luulette minun odottavan kehuja? Naurettavaa.

Suorapuheinen olen, mutta silti mieluummin olen isossa porukassa kuuntelijana kuin päällepäsmärinä.

Vierailija
5/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet liiankin ns. totuuden torvi ja jyräävä?

Vierailija
6/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa samaa kuin loukkaava ja kiusaava.

Ei ole kovinkaan mukavaa jos sanoo kaiken ilman minkäänlaista suodattamista ja vetoaa siihen että on suorasanainen ja että toisten itsetunto on huono jos ei kestä sitä.

Kenenkään ei tarvitse kuunnella loukkauksia suorasanaisuuden nimissä. Vastuu on sanojalla, ei kuulijalla.

Vierailija
7/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puhut asiat suoraan tavalla, josta joillakuilla on tapana loukkaantua, jos he ovat ihmisinä sellaista sorttia

-sinussa on jotain sellaista, että herättää joissakin ihmisissä epävarmuutta alkaa kaveriksi, näyttäytyä kaverinasi

-olet itsevarma etkä piittaa muiden mielipiteistä ja jotkut laumasielut kokevat sen uhkana

Vierailija
8/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yksi tai useampi sellainen asia hyvällä mallilla, ja sinua voidana kahdehtia, esim. olet kaunis, menestynyt koulussa/töissä, hieno asunto, matkustelet jne.

- sinulla on hyvä itsetunto ja uskallat sanoa mielipiteitäsi ääneen (ei tarkoita automaattisesti toisten loukkaamista), uskallat olla sellainen kuin olet

Ainakin itselläni tällaiset asiat voivat jonkun ihmisen kanssa heikentää itsevarmuuttani.

Vierailija
9/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana paukauttaa pehmentämättömänä suoraan ja usein vielä kiihkeään tyyliin mitä jotkut jotenkin pelkää tai vieroksuu. Kokevat hyökkäykseksi itseään ja omia mielipiteitään vastaan, yritykseksi jyrätä heidät. Minusta on kyllä kyse vain erilaisesta keskustelutyylistä.

huonosta käytöksestä. Sinulla on myös velvollisuus ottaa muut ihmiset huomioon.

Vierailija
10/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yksi tai useampi sellainen asia hyvällä mallilla, ja sinua voidana kahdehtia, esim. olet kaunis, menestynyt koulussa/töissä, hieno asunto, matkustelet jne.

- sinulla on hyvä itsetunto ja uskallat sanoa mielipiteitäsi ääneen (ei tarkoita automaattisesti toisten loukkaamista), uskallat olla sellainen kuin olet

Ainakin itselläni tällaiset asiat voivat jonkun ihmisen kanssa heikentää itsevarmuuttani.

Hmm. Taidan olla aika varma itsestäni, mutta mielestäni tuon myös esille sen, jos en ole. Puhun, etten tosiaan tiedä, mitä tekisin, menenkö kouluun vai töihin.. puhun, etten tiedä mitä tehdä lapsen kanssa joka uhmaa.

Yritän olla ihmisille ystävällinen, kuunnella muita. Auttaa, jos osaan.

En vaan käsitä :(

Vierailija
11/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä nuori? Silloin sitä puukkoa tulee selkään, koska aina löytyy niitä erittäin heikoilla itsetunnoilla varustettuja naisia, joiden taktiikka on muiden naisten nokkiminen, kun muuhun eivät rahkeet riitä eikä kantti kestä jos ei itse loista kaikessa.

Vierailija
12/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusnätti, en keskivertoa kauniimpi.

Vierailija
13/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ikinä kehu

arvostelet kavereitasi

flirttaat poikaystävän nähden

Vierailija
14/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ikinä kehu

arvostelet kavereitasi

flirttaat poikaystävän nähden

Kehun.

En arvostele

ja en flirttaile.

Vierailija
15/15 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun seurassa meinaa kehdata olla yleisillä paikoilla..

Muistan ite nuoruudestani yhden "kaverin" jonka kanssa en kehdannut ikinä kulkea kaupungilla tai yleisillä paikoilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi