Laaja tutkimus - Peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 cm.
Siis 13,12 cm. Onko teillä enimmäkseen kokemuksia isommista vai pienemmistä? Mikä olisi mielestäsi sopiva mitta?
Kommentit (198)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:05"]Oman otantani mukaan keskiarvo on noin 16-17 cm. Ja olen muuten mitannut. Tutkimus voi väittää mitä haluaa.
[/quote]
Minkälainen vajakki mittaa panokaverinsa munan pituuden, siis miksi? :D
[/quote]
Minkäs vajakin täytyy saada tietää tyttöystävänsä kuppikoko, tai arvostella pillun tiukkuus? Ihan sellainen samanlainen vajakki varmaankin. Mitta se on sekin. Tuskin kukaan yhden yön seuran kokoa miettii, mutta ei ole väärin olla kiinnostunut oman kumppaninsa mitoista?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:19"]Olen lääkäri ja joudun päivittäin tekemisiin miesten elinten kanssa, vahvistan 100%:sti tuon tutkimuksen tuloksen.
13,5 cm +/- 2,5 cm, siihen asettuu n. 95% miesten penismitoista.
Täällä saatte tietenkin spekuloida ja kehuskella mitä haluatte, mutta tämä on fakta. Muistutan vielä sellaisestakin, että erektio ja pituus ei ole läheskään aina sama, kiihottumisaste ja pituus saattaa vaihdella, mutta ei senttejä.
-lääket. lis.
[/quote]miten teet heille seisokin?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:19"]Olen lääkäri ja joudun päivittäin tekemisiin miesten elinten kanssa, vahvistan 100%:sti tuon tutkimuksen tuloksen. 13,5 cm +/- 2,5 cm, siihen asettuu n. 95% miesten penismitoista. Täällä saatte tietenkin spekuloida ja kehuskella mitä haluatte, mutta tämä on fakta. Muistutan vielä sellaisestakin, että erektio ja pituus ei ole läheskään aina sama, kiihottumisaste ja pituus saattaa vaihdella, mutta ei senttejä. -lääket. lis. [/quote]miten teet heille seisokin?
[/quote]
No suurimmalla osalla miehistä seisoo naisen lähellä ja varsinkin jos joutuu ottamaan housut pois.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:19"]Olen lääkäri ja joudun päivittäin tekemisiin miesten elinten kanssa, vahvistan 100%:sti tuon tutkimuksen tuloksen. 13,5 cm +/- 2,5 cm, siihen asettuu n. 95% miesten penismitoista. Täällä saatte tietenkin spekuloida ja kehuskella mitä haluatte, mutta tämä on fakta. Muistutan vielä sellaisestakin, että erektio ja pituus ei ole läheskään aina sama, kiihottumisaste ja pituus saattaa vaihdella, mutta ei senttejä. -lääket. lis. [/quote]miten teet heille seisokin?
[/quote]
No suurimmalla osalla miehistä seisoo naisen lähellä ja varsinkin jos joutuu ottamaan housut pois.
[/quote]no ei kyllä lääkärissä...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:19"]Olen lääkäri ja joudun päivittäin tekemisiin miesten elinten kanssa, vahvistan 100%:sti tuon tutkimuksen tuloksen. 13,5 cm +/- 2,5 cm, siihen asettuu n. 95% miesten penismitoista. Täällä saatte tietenkin spekuloida ja kehuskella mitä haluatte, mutta tämä on fakta. Muistutan vielä sellaisestakin, että erektio ja pituus ei ole läheskään aina sama, kiihottumisaste ja pituus saattaa vaihdella, mutta ei senttejä. -lääket. lis. [/quote]miten teet heille seisokin? [/quote] No suurimmalla osalla miehistä seisoo naisen lähellä ja varsinkin jos joutuu ottamaan housut pois. [/quote]no ei kyllä lääkärissä...
[/quote]
Kyllä siellä lääkärissäkin.
Mun miehellä on about 11cm. Vähän keskivertoa paksumpi tosin.
Ihan sopusuhtainen kroppaan verrattuna (lyhyt mies on muutenkin), ja mä oon tyytyväinen.
En usko hetkeäkään tohon keskiarvoon. Pari senttiä ainakin tiputettu pois.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:10"]
En usko hetkeäkään tohon keskiarvoon. Pari senttiä ainakin tiputettu pois.
[/quote]
Pidän arviota uskottavana, minulla on pienempi ja siksi en käytännössä edes yritä saada naisilta seksiä, koska en kestäisi sitä palautetta. Edellisestä kerrasta on jo vuosia ja sinkku olen ollut koko ajan. Jos en kokisi olevani näin vammainen, kumppaneita olisi kertynyt aivan eri määrä. Me olemme teille näkymättömiä.
[/quote]
Niinpä. Ei pienimunaiset notku baarissa tarjoamassa "palveluksiaan".
t. 25v omaansa pantannut.
[/quote]
Eivät niin ja se vääristää naisten kokemaa tarjontaa ja saa heität luulemaan omiaan. Totuus on kuitenkin jotain muuta.
[/quote]
Saattaisi naiset järkyttyä näkemästään. :D
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:48"]
Itkuun pillahtavat ja katuvat pahoja puheitaan.
[/quote]
:D
Mulla menee kyllä hukkaan hyvä vonkale tai no on siitäomaa iloa ollut. Siis miten munaa lähdetään jotenkin korrektisti ja naisia kunnioittaen esittelemään kaupungille?
En varmaan koskaan tule harrastamaan seksiä kun muhun ei vaan mahdu kuin YMPÄRYSMITALTAAN korkeintaan 12cm dildo :(. Yhtään isommat dildot ei vaan mene ja sattuu aivan saatanasti. Noh hyvin oon pärjänny kohta jo 30v. ilman seksiä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 02:56"]
Mulla menee kyllä hukkaan hyvä vonkale tai no on siitäomaa iloa ollut. Siis miten munaa lähdetään jotenkin korrektisti ja naisia kunnioittaen esittelemään kaupungille?
[/quote]
Ei siitä muuta iloa olekaan, jos ei mammojen vaatimia senttejä löydy lahkeesta. No baarista bongataan nainen ja viedään kotio, jossa tapahtuu tämä esitteleminen. 20 senttisellä tätä kehtaa tehdä vaikka joka päivä, mutta 10 senttisellä kerran eläissään. Siitä muodostuu naisten vääristynyt kuva miesten varustuksista.
Siis meillä on tyyppejä, joilla ei ole penistä käytänössä laikaan. Olen kuitenkin havainnut, että heillä on yleensä lapsia. Ihan oikein menee, sillä nämä tuntemani henkilöt ovat oikeasti ihan mahtavia tyyyppejä. Tässä mielessä luonto on kyllä joillekin miehille tosi raaka. Erot on oikeasti niin huomattavia, ettei edes piilokameroista löydy yhtä epäreilusti järjestettyjä lautapelejä. Yllättäen, kaverit ovat osanneet ainakin kehittää huumorintajunsa ja ihmisuhdetaitonsa ihan piikkiin.
Kiitos kaikille naisille myös, jotka asian kanssa elävät.
Näissä vertailuissa keskitytään vain mittaamaan pituus. Paksuus pitäisi olla yhtenä vertailuna. Ohut nakki ei saa naisia märäksi, makkara voi oikeasti tuntua. Kurkun voi syödä tai tarjota miehelle jälkikäteen. Töissä voi tokasta, että vaimo laittoi evästä.
Mitattavissa on ihan selvästi ollut mukana aivan liian vähän neekereitä. Neekereillä on valtavan kokoiset kohtuporat! Sellainen kun survoo niin tuntuu siltä että se tulee suusta ulos.
Ootte mitanneet väärältä puolelta jos kaikki muka isompia. Kivesten alta ja lepotilassa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:20"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:18"]Keskikokoinen emätin on 11 senttiä syvä. [/quote] Hyvin on mun miehen 18 senttinen mahtunut sisälle. [/quote] Menikö juuriaan myöten? Oletko mitannut viivottimella tai mittatikulla toosasi syvyyden? [/quote] Minulla on dildo missä on cm taulukko
[/quote]
Aika messuhalli kyllä, lienee helppoja synnytykset sulle :D
[/quote]
Miten se emättimen syvyys ratkaisee tämän asian. Voihan sillä miehellä olla 18cm, mutta ympärysmitta onkin sitten luiru. Kyllä se vauvan ulos tulo enemmän ottaa siihen ympäryysmittaan ikävästi kuin pituuteen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:19"]Olen lääkäri ja joudun päivittäin tekemisiin miesten elinten kanssa, vahvistan 100%:sti tuon tutkimuksen tuloksen. 13,5 cm +/- 2,5 cm, siihen asettuu n. 95% miesten penismitoista. Täällä saatte tietenkin spekuloida ja kehuskella mitä haluatte, mutta tämä on fakta. Muistutan vielä sellaisestakin, että erektio ja pituus ei ole läheskään aina sama, kiihottumisaste ja pituus saattaa vaihdella, mutta ei senttejä. -lääket. lis. [/quote] Mikäs lääkäri mittailee erektiossa olevia peniksiä? :D
[/quote]
Hyvä naislääkäri