Laaja tutkimus - Peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 cm.
Siis 13,12 cm. Onko teillä enimmäkseen kokemuksia isommista vai pienemmistä? Mikä olisi mielestäsi sopiva mitta?
Kommentit (198)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:00"]Huomatkaa, että oikea mittaus tehdään YLÄPUOLELTA (alamitta lisää pituuteen toista senttiä).
[/quote]
Minulla on vähän yläkäyrä, jonka vuoksi viivotin antaa 14 mutta nauha sentin enemmän, koska ei "oikaise".
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"]Eiköhän tämä juttu ole tehty tsemppaamaan miehiä. Ajatelkaa vaikka omakohtaisia kokemuksiannekin, onko muka mahdollista että luku olisi noin pieni? Minulla on elämäni aikana ollut noin 20 seksikumppania, joista kenenkään munan pituutta en ole kysellyt etukäteen, miksi heistä kenelläkään ei ole ollut noin pieni? Olisihan se tilastollisesti todennäköistä, jos tuo 13 on vielä keskiarvo
[/quote]
Luuletko, että lääketieteellisiä tutkimuksia voi tekaista väärentämällä tuloksia ilman, että se tarkoittaisi ammatillista itsemurhaa vakavasti otettavana tutkijana? Etenkin kun tekijänä on akateeminen tutkimuslaitos eikä jokin omaa asiaansa ajava firma.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:06"]
Kun seuraavan kerran arvioitte kumppaninne varustuksen kokoa niin verratkaa käsiinne. Aika monella kämmenen pohjasta keskisormen päähän on noin 20cm ja tämän mitan voi vielä kotona aika helposti tarkastaa.
Ne AV:n normikullit jatkuvat sormen päistäkin vielä selkeesti yli :)
[/quote]
HÖPÖ, HÖPÖ!
Mulla on mitta kämmenen pohjasta keskisormen päähän 13cm ja ranteesta keskisormen päähän 17cm. Olen siis nainen.
BTW. Mulla on kokemusta n. 20 miehestä. Suurimmalla osalla on suurinpiirtein saman kokoinen muna. Joukkoon mahtui yksi hieman pienempi ja yksi hieman suurempi muna kuin muilla. Ainoa muna jonka olen mitannut, on tämän hetkisen mieheni muna, ja se on mitalla mitattuna 13cm. Ja tattadadaa!.. Mieheni muna oli suurinpiirtein samankokoinen kuin muidenkin muna. Eli summa summarum. Oman kokemukseni mukaan isolla osalla miehistä on keskimittainen muna eli juuri se 13cm :).
Olkaa tarkkoina sen mittaamisen kanssa: muna mitataan pääli puolelta, häpyluusta (ei viivotin lihaan upotettuna) munan kärkeen!
[/quote]
Muna siis pitää mitata päälipuolelta häpyluusta, mutta silti viivotin ei saa upota lihaan? Avaatko vielä miten toi on käytännössä mahdollista? Kyllä on tässä topikissa sellaisia juttuja, että MacGyverkin on niiden edessä aivan kyykyssä.
[/quote]
Kenelle voi olla noin vaikeaa munan mittaus? Häpyluun päältä mittaus ei tarkoita suinkaan sitä, että viivotin painetaan uppeluksiin aivan luuhun kiinni..
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"] Eiköhän tämä juttu ole tehty tsemppaamaan miehiä. Ajatelkaa vaikka omakohtaisia kokemuksiannekin, onko muka mahdollista että luku olisi noin pieni? Minulla on elämäni aikana ollut noin 20 seksikumppania, joista kenenkään munan pituutta en ole kysellyt etukäteen, miksi heistä kenelläkään ei ole ollut noin pieni? Olisihan se tilastollisesti todennäköistä, jos tuo 13 on vielä keskiarvo [/quote] 13 senttinen on suurempi mitä kuvittelette ja ne kohtaamanne mulkut ovat oikeasti pienempiä mitä luulette. [/quote] Älä siellä piipitä prinssinakki.
[/quote]
Mulla on 15 senttinen, eikä todellakaan tarvi nolostella uimahallissa.
[/quote]
Käveletkö sä siellä uimahallissa heppi pystyssä? :D Ääliö, naiselle on ihan samantekevää minkä kokoinen se muna on lepoasennossa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:06"]
Kun seuraavan kerran arvioitte kumppaninne varustuksen kokoa niin verratkaa käsiinne. Aika monella kämmenen pohjasta keskisormen päähän on noin 20cm ja tämän mitan voi vielä kotona aika helposti tarkastaa.
Ne AV:n normikullit jatkuvat sormen päistäkin vielä selkeesti yli :)
[/quote]
HÖPÖ, HÖPÖ!
Mulla on mitta kämmenen pohjasta keskisormen päähän 13cm ja ranteesta keskisormen päähän 17cm. Olen siis nainen.
BTW. Mulla on kokemusta n. 20 miehestä. Suurimmalla osalla on suurinpiirtein saman kokoinen muna. Joukkoon mahtui yksi hieman pienempi ja yksi hieman suurempi muna kuin muilla. Ainoa muna jonka olen mitannut, on tämän hetkisen mieheni muna, ja se on mitalla mitattuna 13cm. Ja tattadadaa!.. Mieheni muna oli suurinpiirtein samankokoinen kuin muidenkin muna. Eli summa summarum. Oman kokemukseni mukaan isolla osalla miehistä on keskimittainen muna eli juuri se 13cm :).
Olkaa tarkkoina sen mittaamisen kanssa: muna mitataan pääli puolelta, häpyluusta (ei viivotin lihaan upotettuna) munan kärkeen!
[/quote]
Muna siis pitää mitata päälipuolelta häpyluusta, mutta silti viivotin ei saa upota lihaan? Avaatko vielä miten toi on käytännössä mahdollista? Kyllä on tässä topikissa sellaisia juttuja, että MacGyverkin on niiden edessä aivan kyykyssä.
[/quote]
Kenelle voi olla noin vaikeaa munan mittaus? Häpyluun päältä mittaus ei tarkoita suinkaan sitä, että viivotin painetaan uppeluksiin aivan luuhun kiinni..
[/quote]
Eli suomeksi sanottuna: mittaa munan juuresta munan päähän. Ei alapuolelta, vaan yläpuolelta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"] Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21.. Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o [/quote] Huono trolli olet [/quote] Tuskimpa on trolli. Naisten arviointikyky on tunnetusti vaan paljon huonompi kuin miehillä, mikä lisää sitten munaankin ylimääräisiä senttejä. [/quote] Itse olen ollut aina hyvä arvioimaan pituuksia. Nainen olen ja pieneen munaan en ole törmännyt. Kaikki yli 15cm ollut. [/quote] Hyvä arvioimaan pituuksia... ymmärrätkö että 15 % heitto arvioissasi tekee jo valtavan eron senteissä? Vai väitätkö tosiaan että tiedät oikean pituuden 95 % tarkkuudella? [/quote] Väitän. Tiedän kyllä mikä on 15cm, harmi jos sinä et sitä osaa arvioida. [/quote] kysyn ihan uteliaisuudesta, en vittuiluna: ootko mitannut arvioinnin jälkeen MONEN MIEHEN kanssa mitalla, kuinka tarkasti arvio on osunut oikeaan? Mun on edelleen vaikeaa uskoa että naisten tietämys kullien pituudesta olisi yhtään sen parempaa kuin miesten "uuh sillä oli kiva käteensopiva c-kuppi ja sillä toisella pieni ja söpö b-kuppi ja kolmannella tosi iso d-kuppi!!!" -asiantuntijuutta... t saman vertauksen aiemmin tässä ketjussa tehnyt :D [/quote] Viivotinta en pidä mukana. Mutta esim. omat kädet antavat jotain osviittaa, jollei muuten osaa arvioida. Mahtuuko molemmat kämmenet kullin pituudelle ja paljonko jää vielä mittaa arviolta yli. Tadaa, siinä on vastaus. Mittaa siis kämmenesi leveys. Ja arvioi siitä.
[/quote] Osviittaa antaa kyllä, mutta hyvin helposti sentin-kahden-kolmen heitolla. En mä sano että sun tulokset ovat ihan varmana vääriä koska tää tulos sanoo erilaista, mutta kun ottaa huomioon, että varmuuden saavuttamiseen vaadittaisiin paikalla oleva täysin jäykkä penis ja vakaa käsi jota on vaikeaa saavuttaa jos tilanteen pitää olla nopea ja hienotunteinen (vai ootko ollut partnereille silleen "ODOTA HETKI PAIKALLASI KUN MITTAAN. NOIN."). Lisäksi esimerkiksi kämmenen reunat on pyöreät, jolloin on vaikeaa muistaa että missä kohtaa parin sentin tarkkuudella mitattu reuna kulkee. Havaitsin tämän silloin kun yritin ommella samalla tekniikalla kun olin tohelouksissani hukannut mitan ja vaate meni ihan päin vittua seurauksena :D
Äläkä nyt suutu tästä ja lyö mitään "no onpas ikävää kun sä et osaa mitata mut mä osaan ni tiedän itse ja piste!!1" -korttia pöytään. Et sä välttämättä väärässä ole. Haluan vaan vähän takoa että ilman tarkkaa mittaa parin sentin heitto on tosi helppo saavuttaa. Noin pari senttiä on se 15% "virhe aivoissa", mitä joku täällä ehdotti, kun on kyse vaikkapa todellisuudessa 15cm kalusta, joka arvioidaan 17-senttiseksi. Lisäksi veikkaan keittiöpsykologian taidoilla että naiset haluavat arvioida alitajuisesti hyvän ja kivantuntuisen miehen mitat mielummin ylöspäin, ei se egoboosti koske ainoastaan miehiä...
Mun miesteni peniksiä en oo koskaan mitannut, mutta nykyisellä arviolta noin 13-14 cm. Tosi hyvältä tuntuu, juuri sopivalta mulle. En edes saa 18 cm dildoa sisälleni, ja se oli pienin dildo markkinoilla :D Mulla on kai sitten sen verran piukat paikat ;)
Entisellä työkaverillani oli tapana sanoa vittumaisille akoille niin, että vielä se sinullekin sellainen päivä koittaa, että sentti kyrpää maksaa kilon kultaa!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"] Eiköhän tämä juttu ole tehty tsemppaamaan miehiä. Ajatelkaa vaikka omakohtaisia kokemuksiannekin, onko muka mahdollista että luku olisi noin pieni? Minulla on elämäni aikana ollut noin 20 seksikumppania, joista kenenkään munan pituutta en ole kysellyt etukäteen, miksi heistä kenelläkään ei ole ollut noin pieni? Olisihan se tilastollisesti todennäköistä, jos tuo 13 on vielä keskiarvo [/quote] 13 senttinen on suurempi mitä kuvittelette ja ne kohtaamanne mulkut ovat oikeasti pienempiä mitä luulette. [/quote] Älä siellä piipitä prinssinakki.
[/quote]
Mulla on 15 senttinen, eikä todellakaan tarvi nolostella uimahallissa.
[/quote]
Käveletkö sä siellä uimahallissa heppi pystyssä? :D Ääliö, naiselle on ihan samantekevää minkä kokoinen se muna on lepoasennossa.
[/quote] Ei siitä haittaakaan ole, jos kokoa on myös levossa. Minä ainakin tykkään ;)
Miksei muuten ole hyväksyttävää naisena tykätä isokokoisesta kullista? Tykkäähän ne jotkut miehetkin isoista rinnoista? Kukaanhan ei voi koolleen mitään (paitsi kirurgisesti), mutta veikkaan, että ottajia löytyy kaiken kokoisille. Kuitenkin kauhea messuhalliksi haukkuminen alkaa, jos ilmoittaa pitävänsä isommasta kalusta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:02"]
Kuitenkin kauhea messuhalliksi haukkuminen alkaa, jos ilmoittaa pitävänsä isommasta kalusta.
[/quote]
Eiköhän nuo kommentit ole lähinnä vastinetta tässäkin ketjussa esiintyneille prinssinnakki-ilkkumisille. Mikä tarve isommista tykkäävillä on mollata pienempiä, tosi pahansuopa asenne paistaa monista kirjoituksista?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:19"]
Ei noihin tutkimuksiin voi vaan hirveästi luottaa kun niitä tehdään miesten itseilmoitettujen mittojen perusteella. Ja niissä jostain syystä käytetään keskiarvoa vaikka mediaanilla saisi paljon totuudenmukaisemman jakauman.
Juuri tässä tutkimuksessa kuitenkin käytettiin ammattilaisten suorittämia mittauksia luotettavuuden takaamiseksi.
Alapeukuttajat voisivat lukea uutisen toisenkin kerran:
"Keskiarvojen julkaiseminen saattaa olla "kaksiteräinen miekka", pohtivat Veale ja neljä muuta tutkijaa artikkelissaan. Vaikka valtaosa miehistä saa vahvistuksen siitä, että on normaali, iso joukko jää keskiarvon alle.
Aiemmissa tutkimuksissa peniksen keskimääräisestä koosta on saatu vaihtelevia tuloksia. Tämä johtuu ainakin osittain menetelmistä. Vealen ja kumppaneiden koosteeseen on kelpuutettu vain terveydenhoidon ammattilaisten mittaamia siittimiä.
Oikea tekniikka on tämä: Mitta otetaan peniksen päältä terskan kärkeen. Alkupiste saadaan mahdollisimman läheltä häpyluuta painamalla häpyalueen rasvaa sisään."
[/quote]
Väärin. Lue edellinen kommentti. Painetaan häpyluuhun.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:05"]Oman otantani mukaan keskiarvo on noin 16-17 cm. Ja olen muuten mitannut. Tutkimus voi väittää mitä haluaa.
[/quote]
Minkälainen vajakki mittaa panokaverinsa munan pituuden, siis miksi? :D
Olen lääkäri ja joudun päivittäin tekemisiin miesten elinten kanssa, vahvistan 100%:sti tuon tutkimuksen tuloksen.
13,5 cm +/- 2,5 cm, siihen asettuu n. 95% miesten penismitoista.
Täällä saatte tietenkin spekuloida ja kehuskella mitä haluatte, mutta tämä on fakta. Muistutan vielä sellaisestakin, että erektio ja pituus ei ole läheskään aina sama, kiihottumisaste ja pituus saattaa vaihdella, mutta ei senttejä.
-lääket. lis.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:05"]Oman otantani mukaan keskiarvo on noin 16-17 cm. Ja olen muuten mitannut. Tutkimus voi väittää mitä haluaa. [/quote] Minkälainen vajakki mittaa panokaverinsa munan pituuden, siis miksi? :D
[/quote]
Itse en kyllä ymmärrä. Ei tulisi mieleenikään mitata miesten peniksiä. Minulla on ollut isoja, keskikokoisia ja pieniä peniksiä. Kaikilla on tullut hommat hoidettua. Niillä pienillä paremmin kuin isoilla.
Vaikka penis olisi vaan 12 senttinen erektiossa niin sillä saa täysin hoidettua homman ja saada suurta nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:19"]
Olen lääkäri ja joudun päivittäin tekemisiin miesten elinten kanssa, vahvistan 100%:sti tuon tutkimuksen tuloksen. 13,5 cm +/- 2,5 cm, siihen asettuu n. 95% miesten penismitoista. Täällä saatte tietenkin spekuloida ja kehuskella mitä haluatte, mutta tämä on fakta. Muistutan vielä sellaisestakin, että erektio ja pituus ei ole läheskään aina sama, kiihottumisaste ja pituus saattaa vaihdella, mutta ei senttejä. -lääket. lis.
[/quote]
Eli voit myös lääkärinä vahvistaa sen että 13 senttisellä peniksellä pystyy täysin tyydyttämään naisen?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:19"]Olen lääkäri ja joudun päivittäin tekemisiin miesten elinten kanssa, vahvistan 100%:sti tuon tutkimuksen tuloksen.
13,5 cm +/- 2,5 cm, siihen asettuu n. 95% miesten penismitoista.
Täällä saatte tietenkin spekuloida ja kehuskella mitä haluatte, mutta tämä on fakta. Muistutan vielä sellaisestakin, että erektio ja pituus ei ole läheskään aina sama, kiihottumisaste ja pituus saattaa vaihdella, mutta ei senttejä.
-lääket. lis.
[/quote]
Mikäs lääkäri mittailee erektiossa olevia peniksiä? :D
Pituus 14, ympärys 11, ilman lapin lisiä. Lähimmillä kavereilla ilmoituksensa mukaan 15, 16 ja 17. Yhdellä väitetysti 20, mutta ei ole tuonut mitallista kuvaa vaikka luvattu 200€ jos todella on...