Laaja tutkimus - Peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 cm.
Siis 13,12 cm. Onko teillä enimmäkseen kokemuksia isommista vai pienemmistä? Mikä olisi mielestäsi sopiva mitta?
Kommentit (198)
Ja jostain kumman syystä juuri täältä AV:lta löytyy ne kaikki jättimunaiset luonnonoikut O.o
Tämä on joku pienimunaisten miesten väärentämä tutkimus, jotta saavat mielenrauhan.
En tiedä, en ole kysynyt yhdenyönpanoilta mikä on niiden koko. Enkä kyllä osaa arvioida silmin onko muna 13 vai 15 cm, väitän ettei suuri osa av-mammoistakaan. Avokki on kyllä kookas, 17 cm. Ja siltä se tuntuukin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:15"]
Isommista. Tuohan on ihan minimuna. Nauraisin, jos tulisi vastaan. Siis onko noin pieniä oikeasti?
[/quote]
Koreassa on keskimäärin 9,66 cm:n pituiset penikset juhlakunnossa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"]Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21..
Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o
[/quote] Niimpä. Onko nykyajan nuorisolla sitten isommat pelit kuin isillään ja heidän isillään?
Juuri mittasin äsken munani tämän tutkimuksen innoittamana ja tulos. Levossa 14cm sitten juhlakunnossa 19,7cm
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"]Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21.. Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o [/quote] Niimpä. Onko nykyajan nuorisolla sitten isommat pelit kuin isillään ja heidän isillään?
[/quote]
Ainakin testosteronitasot ja siittiöiden laatu on pudonnut nykynuorilla huomattavasti verrattuna aikaisempin sukupolviin. Peniksen pituudesta en tiedä, miten sille on käynyt.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:16"]
Kyllä toi kuulostaa tosi pieneltä
[/quote]
Jos mieheltä kysytään niin 13,12cm, on 17,49cm. Eli ihan hyvän kokoinen. Muistakaa että miehen jutissa on 1/3 liioittelua.
Ne 20 senttiset ovat oikeasti 15 senttisiä.
16cm lällällää.
ei ihan täysillä voi runnoa kun muijaa sattuu,mulla myös nimetön pitempi kuin etusormi.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:18"]Keskikokoinen emätin on 11 senttiä syvä. [/quote] Hyvin on mun miehen 18 senttinen mahtunut sisälle.
[/quote]
se on oikeesti 13,5 senttinen... muista se +30%
Tajusiko mammat nyt ollenkaan, että kyseessä oli maailmanlaajuinen tutkimus? Eli tuo EI ole suomalaisten miesten keskimitta!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:32"]
Tajusiko mammat nyt ollenkaan, että kyseessä oli maailmanlaajuinen tutkimus? Eli tuo EI ole suomalaisten miesten keskimitta!
[/quote]
Joo ei todellakaan, suomalaisten penisten keskipituus on 13,77cm.
Voisi kuvitella, että keskiarvon häntäpäässä olevat miehet harvemmin pukille pääsee, joten naisilla on vääristynyt kuva keskipituisesta munasta?
Oma 5 henkilön otos kattaa vain yhden pienimunaisen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:25"]
Avokki on kyllä kookas, 17 cm. Ja siltä se tuntuukin.
[/quote]
Mulla vajaan sentin pitempi ja ympärysmitta melkein HK Blöön luokkaa. Siltikin näyttää pieneltä, ei todellakaan voi olla iso.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"]Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21.. Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o [/quote] Niimpä. Onko nykyajan nuorisolla sitten isommat pelit kuin isillään ja heidän isillään?
[/quote]
Nämä nykynuorethan on ihan täysiä tuhkamunia. jos haluaa hyvän panon, niin ei kannata paljon alle 40 vuotiaita katsella.
t.mies
Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21..
Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o