Laaja tutkimus - Peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 cm.
Siis 13,12 cm. Onko teillä enimmäkseen kokemuksia isommista vai pienemmistä? Mikä olisi mielestäsi sopiva mitta?
Kommentit (198)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 06:23"]Näissä vertailuissa keskitytään vain mittaamaan pituus. Paksuus pitäisi olla yhtenä vertailuna. Ohut nakki ei saa naisia märäksi, makkara voi oikeasti tuntua. Kurkun voi syödä tai tarjota miehelle jälkikäteen. Töissä voi tokasta, että vaimo laittoi evästä.
[/quote]
Taaskaan ei ole luettu uutista. Myös mitattu paksuus löytyy siitä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 03:00"]En varmaan koskaan tule harrastamaan seksiä kun muhun ei vaan mahdu kuin YMPÄRYSMITALTAAN korkeintaan 12cm dildo :(. Yhtään isommat dildot ei vaan mene ja sattuu aivan saatanasti. Noh hyvin oon pärjänny kohta jo 30v. ilman seksiä.
[/quote]
Miksi et tule harrastamaan? Tuota ohuempia kyllä löytyy runsaasti, täälläkin yksi.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 07:19"]
Mitattavissa on ihan selvästi ollut mukana aivan liian vähän neekereitä. Neekereillä on valtavan kokoiset kohtuporat! Sellainen kun survoo niin tuntuu siltä että se tulee suusta ulos.
[/quote]Tutkimusten mukaan maailman keskiarvoa pienemmät porat
Mulla pituus on tasan vaaksa!
Ja se on hyvä. Eikä aiheuta itsetunto-ongelmia.
Tyydytänhän minä naisen etu- ja keskisormellanikin, niin miksi en sitten kullilla?
Eipä ole yhdelläkään seksikumppanillani ollut noin pieni. Ehkä tuo sitten on keskimittaa, mutta todella pieni se kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 08:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 06:23"]Näissä vertailuissa keskitytään vain mittaamaan pituus. Paksuus pitäisi olla yhtenä vertailuna. Ohut nakki ei saa naisia märäksi, makkara voi oikeasti tuntua. Kurkun voi syödä tai tarjota miehelle jälkikäteen. Töissä voi tokasta, että vaimo laittoi evästä. [/quote] Taaskaan ei ole luettu uutista. Myös mitattu paksuus löytyy siitä.
[/quote]
Täällä ei muusta puhuta kuin pituudesta. Paksuus on yhtä tärkeää.
Voi kuvitella sitä ulinaa mikä tulisi, jos miehet haukkuisivat naisen ominaisuuksia johon ei itse pysty vaikuttamaan.
Pienikullisuus saataisiin vähenemään jalostuksella. Pieni kullisilta täytyisi kieltää lisääntyminen kokonaan.
Miehelläni saattaa hyvinkin olla jotain tuota keskiarvoluokkaa, ei ole tullut mieleen mitata kyllä. Erittäin hyvin riittää, joissakin asennoissa liikaakin mittaa.
Hirveästi ihmettelen niitä naisia, joihin kivutta mahtuu jokin 20-senttinen penis, mulle olis kyllä pahin painajainen.
Toi luku on suomalaisista miehistä. Maassa mistä minun mieheni on kotoisin luku taisi olla 16-17 cm ;)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:10"]
En usko hetkeäkään tohon keskiarvoon. Pari senttiä ainakin tiputettu pois.
[/quote]
Pidän arviota uskottavana, minulla on pienempi ja siksi en käytännössä edes yritä saada naisilta seksiä, koska en kestäisi sitä palautetta. Edellisestä kerrasta on jo vuosia ja sinkku olen ollut koko ajan. Jos en kokisi olevani näin vammainen, kumppaneita olisi kertynyt aivan eri määrä. Me olemme teille näkymättömiä.
[/quote]
Niinpä. Ei pienimunaiset notku baarissa tarjoamassa "palveluksiaan".
t. 25v omaansa pantannut.
[/quote]
Eivät niin ja se vääristää naisten kokemaa tarjontaa ja saa heität luulemaan omiaan. Totuus on kuitenkin jotain muuta.
Isommista. Tuohan on ihan minimuna. Nauraisin, jos tulisi vastaan. Siis onko noin pieniä oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:15"]
Isommista. Tuohan on ihan minimuna. Nauraisin, jos tulisi vastaan. Siis onko noin pieniä oikeasti?
[/quote]
Eipä ihme että jopa suurimunaiset tuntee peniskateutta.
Naiset ovat sikoja.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:18"]Keskikokoinen emätin on 11 senttiä syvä.
[/quote] Hyvin on mun miehen 18 senttinen mahtunut sisälle.
En käsitä tuota. En ole ikinä aikuisella miehellä noin pieneen törmännyt..
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:15"]
[/quote]
Eipä ihme että jopa suurimunaiset tuntee peniskateutta.
Naiset ovat sikoja.
[/quote] Kyllä se totuus on, että suurin osa naisista tykkää jo esteettisistä syistä isommasta, vaikka aina koitetaan muuta väittää.
Exä: Varmaan 11-13cm, ei ikinä mitattu
Nyxä: n.20cm, liian iso, saa olla tosi varovainen ettei satu.
Muita miehiä ei olekkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:06"]
Kun seuraavan kerran arvioitte kumppaninne varustuksen kokoa niin verratkaa käsiinne. Aika monella kämmenen pohjasta keskisormen päähän on noin 20cm ja tämän mitan voi vielä kotona aika helposti tarkastaa.
Ne AV:n normikullit jatkuvat sormen päistäkin vielä selkeesti yli :)
[/quote]
HÖPÖ, HÖPÖ!
Mulla on mitta kämmenen pohjasta keskisormen päähän 13cm ja ranteesta keskisormen päähän 17cm. Olen siis nainen.
BTW. Mulla on kokemusta n. 20 miehestä. Suurimmalla osalla on suurinpiirtein saman kokoinen muna. Joukkoon mahtui yksi hieman pienempi ja yksi hieman suurempi muna kuin muilla. Ainoa muna jonka olen mitannut, on tämän hetkisen mieheni muna, ja se on mitalla mitattuna 13cm. Ja tattadadaa!.. Mieheni muna oli suurinpiirtein samankokoinen kuin muidenkin muna. Eli summa summarum. Oman kokemukseni mukaan isolla osalla miehistä on keskimittainen muna eli juuri se 13cm :).
Olkaa tarkkoina sen mittaamisen kanssa: muna mitataan pääli puolelta, häpyluusta (ei viivotin lihaan upotettuna) munan kärkeen!
[/quote]
Muna siis pitää mitata päälipuolelta häpyluusta, mutta silti viivotin ei saa upota lihaan? Avaatko vielä miten toi on käytännössä mahdollista? Kyllä on tässä topikissa sellaisia juttuja, että MacGyverkin on niiden edessä aivan kyykyssä.
[/quote]
Mitataanhan kohdunkasvunmitta raskausaikana häpyluusta, eikä kukaan neuvola th ole sitä mittaa koskaa lihaani upottanut. Kokeillut häpyluuni alkamis kohdan siihen sitten mittanauhan toinen pää.