Onko täällä kukaan harrastanut seksiä naisen kanssa?
Kannattaako kokeilla? Vähän kiinnostaisi nimittäin.
Kommentit (30)
"Pimpuli, tisu ja pimpero"...
Onko täällä varmasti aikuisia keskustelemassa?
Vierailija - 16.8.2012 13:13 (23/23)
Häpeän anatomia
"Pimpuli, tisu ja pimpero"...
Onko täällä varmasti aikuisia keskustelemassa?
........Ja nainen vielä.
Nettielämäääääääääää ja puutteessa oleva lesbo!
Olen ollut joitakin kertoja nelikymppisen pariskunnan leikkikaluna ja hiljalleen olen alkanut tykkäämään todella paljon seksistä naisen kanssa. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, jos vähänkään siltä tuntuu. Taitavan naisen tekemänä orgasmi tuntuu valtavan hyvältä. Mikäli haluatte joskus kokea superorgasmin, niin sen saa kun on kontallaan naisen nuoltavana ja mies työntelee samalla takaapäin. Tiedoksi vain.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 19:28"]
Mikäli haluatte joskus kokea superorgasmin, niin sen saa kun on kontallaan naisen nuoltavana ja mies työntelee samalla takaapäin. Tiedoksi vain.
[/quote]
En osaa hahmottaa tuollaista asentoa. Miten päin se nainen siellä nuolee niin että se mies mahtuu samaan aikaan panemaan?
Näkisin mimmien olevan 69:ssä ja miehen työntelevän ihan perinteisestä koira-asennosta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 19:39"]
Näkisin mimmien olevan 69:ssä ja miehen työntelevän ihan perinteisestä koira-asennosta.
[/quote]
Sillä naisella täytyy olla tosi pitkä kieli tai muuten pää on kyllä miehen tiellä.
joo, mulla on ollut viisi miespuolista seksikumppania ja neljä naispuolista (ei sentään samaan aikaan..) ei ole ollut ollenkaan sukupuolesta kiinni, että onko se ollut mahtavaa, kivaa vaiko vaan ihan ok.
kyllä tykkäsin. itse sormetin naista ja nuolin vaginaa edestakas, molemmat saatiin orgasmit ja sitten suudeltiin.
niin tulee mieleen että jotkut naiset esineellistävät naisia enemmän kuin miehet koskaan. Kokeilua, mulle mulle, ihan kuin se nainen siinä olisi joku ruokalaji vailla tunne-elämää, vaikka nimenomaan on kyse naisista.
Mielestäni juuri mikään ei voi olla niin huono siirto, kuin sekaantua johonkin ikävystyneeseen seksinnälkäiseen rouvaan, joka on saanut elämässään sievän nenänsä eteen aivan kaiken, mutta kun vielä yhtenä asiana se seksi jonkun kiinnostavan naisenkin kanssa hieman herättelisi uteliaisuutta. Kun olisihan se niin kivaa jos joku nainenkin ihailisi. T o d e l l a luotaantyöntävää ajattelua. Näpit saattavat palaa pahemmin kuin miesten kanssa milloinkaan, jos sattuu itse omaamaan sen tunnepuolenkin. Tietty jos haluaa alkaa vinkuleluksi jollekin nartulle, niin mikä ettei. Kannattaa vaan varautua siihen, että arvosi on vähäisempi kuin muovisella seksilelulla.