Miehen synnytystekstiviesti kavereille...
"Poika putkahti --.-- klo --.--. Synnytys ei ollut niin kauheaa kuin luulin, vaikka seksiä meillä tuskin enää harrastetaan! Poika on yhtä miehekäs kuin isänsä ;) Alkon kautta kotiin, tänään isikerho kokoontuu meillä!"
Päivän ja kellonajan sensuroin tunnistamisen pelossa ja vähän muutin sanavalintoja. Mulle tuli tosi paska olo tästä. Putkahti?!? Eikä maininnut sanaakaan minusta, vaikka synnytys kesti 18,5 tuntia, joista ponnistin yli tunnin. Tärkeintä oli kai päästä ryyppäämään isän miehisyyttä ja suurta saavutusta sillä aikaa, kun minä hoidin lasta yksin sairaalassa ja koitin selvitä hengissä kivusta ja henkisestä myllerryksestä.
Ei varmaan tule yllätyksenä, että ensimmäinen lapsi on kyseessä... Aiheuttaako tämän hormonit vai onko mulla syytäkin loukkaantua? Millaisia viestejä teidän miehet on lähettäneet?
Kommentit (128)
Mun mies lähetti eilen mulle viestin tuo maitoa. Ajatella! Ei mitään muuta. Ihan niinku mä oisin joku kantokameli.
Hirvee tyyppi, oisko nyt sullakin perheneuvottelun paikka! Tosta hyvästä viikoks sohvalle nukkumaan.
Tuon sanan "putkahti" vielä ymmärrän, mutta vihjailu, ettei seksiä enää harrasteta, on kyllä loukkaava.
alapää näyttää kun synnyttää? Siis ihan oikeasti se on harvinaisen brutaalin näköistä ja kauneus on siitä kaukana.
Miehen on varmasti todella vaikea suhtautua jos hän näkee parinkaan sekunin ajan puolisonsa siinä tilassa.
Ihan naisena tämän kommentoin ja voin sanoa että livenä en enää ikinä halua nähdä synnytystä. Miehelle sanoin että vihoviimeinen asia mitä hän saa tehdä siellä salissa on se että hän alkaisi kuikuilemaan että "mitäs siellä alhaalla tapahtuukaan". Vähemmänkin näkemisestä pyörtyillään ja oksennetaan, ihan oikeasti.
Joo, onhan tuo hiukan mautonta laittaa viestiin jotain tuollasta, mutta ymmärrän miehenkin näkökannan, ihan kirjaimellisesti.
toki parempi tekstiviesti olisi ollut: Prinssi saapui klo... Synnytys oli kauheaa mutta ihana vaimoni kesti sen kuin nainen (seksikohta sensuroitu). Poika on yhtä suloinen (lutuinen?)kuin isänsä;) Vaippakaupan kautta kotiin, sori kaverit lupaamani varpajaiset peruutettu
seuraavan (tuleekohan enää) synnytyksen jälkeen suosittelen että kirjoitat kaikki miehen viestit koska hän ei vaan osaa
Älä nyt ota kuitenkaan liikaa itseesi, harmi kun näit viestin. Parempi olisi, että noissa hormoneissa olisit jättänyt lukematta (samoin kuin sensuroit esim. herkkyyttä aiheuttavat TV-ohjelmat jne.). Muuten kai kaikki mielestäni OK, mutta seksijuttu pikkasen huono. Varsinkin kun se ei pidä paikkaansa. Toivottavasti ei pidä paikkaansa!!! Onnea pojasta!!
Omalle miehelle on jäänyt kauheet traumat, vaikka itse olen kokenut synnytykset ihaniksi tapahtumiksi. Mieheni sanoi, että kamalinta oli katsoa sitä, kuinka muhun sattu eikä hän voinut tehdä mitään. Ehkä miehesi koitti huumorin kautta purkaa tuntojaan. Niitä tuskin sinun kanssasi heti haluaa purkaa, koska tietäähän tuo että sinulla ne tuskat oli. Eikä oikein tiedä, miten niistä kavereilleenkaan puhuisi, niin yritti olla hauska. Älä suutu miehellesi. Hänenkin elämänsä on muuttunut peruuttamattomasti. Yritä ymmärtää ja PUHU miehesi kanssa. Puhumalla selviää aika moni väärinkäsitys ja mielipaha ja moni liitto pelastuu.
Minusta tuo viesti ei nyt niin erikoinen ollut, että olisin ottanut nokkiini.
"Poika putkahti --.-- klo --.--. Synnytys ei ollut niin kauheaa kuin luulin, vaikka seksiä meillä tuskin enää harrastetaan! Poika on yhtä miehekäs kuin isänsä ;) Alkon kautta kotiin, tänään isikerho kokoontuu meillä!"
Tätähän voi tulkita monella tavalla: Ensiksi itsekin ajattelin että synnytys on näyttäny niin kamalalta, että mies ei halua seksiä. Mutta ajattelin kuka voi olla noin törkeä (ei ole mahdollista) ja tyhmä, että tuollaisia kirjoittelisi?
Sitten tajusin, että tuohan on voitu sanoa vitsailuna "ei seksiä ettei tulisi lisää lapsia" (synnytys on ollut rankka, vaimo ei halua enempää lapsia). Ehkä tuo lauserakenne viittaa enemmän siihen? Itsekin synnytyksen jälkeen ajattelin, etten ikinä enää halua lapsia! Tuo "tuskin enää harrasteta!" viitannee kyllä siihen, mm. senkin takia, että ihan mahdoton ajatus koko seksittömyys -> vitsi koko juttu.
Jos huumorimiehiä muutenkin, voi tarkoittaa sitä.
Mitäs mieltä muut?
relaa nyt vähän!
niin me muutkin tehdään joskus
t. vellihousun vaimo