Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen synnytystekstiviesti kavereille...

Vierailija
14.08.2012 |

"Poika putkahti --.-- klo --.--. Synnytys ei ollut niin kauheaa kuin luulin, vaikka seksiä meillä tuskin enää harrastetaan! Poika on yhtä miehekäs kuin isänsä ;) Alkon kautta kotiin, tänään isikerho kokoontuu meillä!"

Päivän ja kellonajan sensuroin tunnistamisen pelossa ja vähän muutin sanavalintoja. Mulle tuli tosi paska olo tästä. Putkahti?!? Eikä maininnut sanaakaan minusta, vaikka synnytys kesti 18,5 tuntia, joista ponnistin yli tunnin. Tärkeintä oli kai päästä ryyppäämään isän miehisyyttä ja suurta saavutusta sillä aikaa, kun minä hoidin lasta yksin sairaalassa ja koitin selvitä hengissä kivusta ja henkisestä myllerryksestä.

Ei varmaan tule yllätyksenä, että ensimmäinen lapsi on kyseessä... Aiheuttaako tämän hormonit vai onko mulla syytäkin loukkaantua? Millaisia viestejä teidän miehet on lähettäneet?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voivat olla meillä kuin kotonaan. Välillä pariskunnan mies poikkeaa meillä kahvilla, kun olen lasten kanssa kotona ja mies viihtyy ihan yhtä hyvin pariskuntien naispuolien kanssa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä :) Ihan hyvin voisi käydä näin meilläkin, jos mieheni olisi noin dorka.

Vierailija
62/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tarvitsisi vetää överiksi varpajaisissa - se kun tuntuu olevan ainoa tilaisuus, kun mies on vapaana vaimonsa kahleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet valtavassa homroonipöllyssä joka varmasti vaikuttaa. Tyypillistä tunnevammaista äijien äijäilyä, eli sinällään ihan positiivista kun suhteutetaan se siihen missä elellään. Miesten pitää pullistella ja väheksyä jotta saavat hyväksyntää. En antaisi sen enempää häiritä, tuo kokemanne oli vasta ikäänkuin lähtölaukaus kaikkeen uuteen, missä niitä särmiä sitten hiotaan.

MUTTA on aivan totta ettei pitäisi hyväksyä naista väheksyvää, halventavaa yms käytöstä. Tosimiehellä olisi varaa kunnioittaa perhettään, hän olisi mykistynyt onnesta, halunnut pyhittää aikansa perheelleen. tai edes puhua perheestään jumloivaan sävyyn... Mutta tosiasia on että suuri osa miehistä on henkisesti tuolla tasolla- ota tai jätä.... Ja ihan kelpo perheenisä hänestä voi vielä tulla, nyt on selvästi vielä erittäin typerä. Nauti vauvasta, se on ainutlaatuista!!! Teillä on vuosia aikaa setviä tuota yhteisä perheprojektianne ja sen pelisääntöjä. Kunnioita itse itseäsi ja ihanaa vauvaasi- sitä taitoa tarvitset tulevaisuudessakin!

Vierailija
64/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän, mut toi et "synnytys ei ollut niin kauhea kuin luulin..." on tosi tökerö. Eihän miehes oo synnyttänyt, vaikka toisen tuskan katsominen vierestä on myös ihan kamalaa. Ja kun se kipu ei katoa synnytyksen jälkeen, vaan toipuminen voi viedä viikkoja. Loukkaantuisin minäkin. Sano siitä miehelles. Toivottavasti miehes on siivonnut kodin ja hommannut jääkaapin täyteen ruokaa kun kotiudutte. Meillä mies oli synnytyksen jälkeen hyvin hiljainen, kävi ostamassa kukkia ja suklaata ja ilmoitti että mä saan ilon ilmoittaa kaikille vauvan syntymän kun sellaisen suorituksen jouduin tekemään. No ilmoitti hän kavereilleen ja varpajaisetkin piti seuraavana päivänä, kun olin vielä sairaalassa.

Vierailija
65/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te, joilla on poikia, opettakaa kunnioittamaan naista ja nimenomaan niitä ponnistuksia mitä nainen jokaisen lapsen eteen tekee. Tämä aikakin väheksyy (ja jotenkin mielestäni myös paheksuu) sitä hurjaa lihallisuutta, kipua, avuttomuutta mikä synnytys on ja naisen vartalon tekemää työtä. kaiken pitäisi olla hallinnassa ja heti pitäis olla kilpailukykyisenä takaisin baanalla. raskaus ja lapsivuodeaikakin on tehty hyvin sommitelluiksi kuviksi ja söpöstelty ja raikasteltu. Missään ei ole myönteisessä valossa esitetty sitä mullistavaa, hurjaa, rumaakin, mitä synnytys ja myös sen jälkeinen aika on. ja kuinka painopisteen pitäis siirtyä hitaaseen, hiljaiseen, johonkin ihan muuhun kuin kauniisiin kuviin.

Eli kasvattakaapas poikanne elämän realiteetteja kunnioittamaan!

Vierailija
66/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis pitää vaimoaan nyt synnytyksen jälkeen niin vastenmielisenä, että ei halua enää seksiä hänen kanssaan. Hyi, mikä äijä.

Tai sitten mies näki, että paikat on sen verran rikki, ettei muutamaan viikkoon kannata vongata. Eli vähän kömpelö tapa sanoa, että aikas rankka synnytys se kuitenkin oli.

Typerähän tuo viesti oli, mutta olen omalla miesvaltaisella työpaikallani nähnyt niin monen miehen onnesta typertyneen katseen ja varpajaisvalmistelut (en ole koskaan päässyt juhliin mukaan), että jotenkin symppaan kovasti tuota ap:n miestä. Se on niin sekaisin koko asiasta, ettei tiedä, mitä kirjoittaa, mutta ilmeisen ylpeä isä.

Vierailija
67/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti ei todellakaan osoittanut hyvaa tilannetajua ja oli Aika tokero.

Mutta... se todellinen isyys/rakkaus/sitouteneisuus tullaan mittaamaan seuraavien kuukausien ja vuosien aikana . Joten en liikaa takeruisi tahan jos muuten menee hyvin.

Varpajaisissakaan ei ole mitaan pahaa eivatka ne valttamatta ole mitaan pois aidilta ja vauvalta.. Mutta jos todellakin on niin sitten on ehka jotain pielessa.

Toivottavasti viesti oli vaan lapsus miehelta. Niita sattuu.

Vierailija
68/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittoi " Olen ihanan tytön ylpeä isä. Vaimokulta voi hyvin. Mahtava olo" Ja joo, tyttö nyt jo 5 vuotta ja mies ollut mahtava isä. Ja ihana mies. Sitä seksiäkin ollut ihan kivasti + jalkahierontaa joka ilta.

Vaimokulta, jalkahierontaa JOKA ilta? Onko miehellä elämä? Kavereita? Menoja? Mutsilleenko se tollasen laitto? Ihmeen tarkkaan muistat 5v jälkeen.. T. Äiti, jonka mielestä mies saa olla kavereiden kesken äijä. Varpajaiset on sekin tapa olla ylpeä ja innostunut, vauvan kanssa saa nyhjätä kotiutumisen jälkeenkin.

Vierailija
69/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te, joilla on poikia, opettakaa kunnioittamaan naista ja nimenomaan niitä ponnistuksia mitä nainen jokaisen lapsen eteen tekee. Tämä aikakin väheksyy (ja jotenkin mielestäni myös paheksuu) sitä hurjaa lihallisuutta, kipua, avuttomuutta mikä synnytys on ja naisen vartalon tekemää työtä. kaiken pitäisi olla hallinnassa ja heti pitäis olla kilpailukykyisenä takaisin baanalla. raskaus ja lapsivuodeaikakin on tehty hyvin sommitelluiksi kuviksi ja söpöstelty ja raikasteltu. Missään ei ole myönteisessä valossa esitetty sitä mullistavaa, hurjaa, rumaakin, mitä synnytys ja myös sen jälkeinen aika on. ja kuinka painopisteen pitäis siirtyä hitaaseen, hiljaiseen, johonkin ihan muuhun kuin kauniisiin kuviin.

Eli kasvattakaapas poikanne elämän realiteetteja kunnioittamaan!

myös henkisesti, koskaan ei tiedä mistä tämä loukkaantuu vaikka normaalioloissa pitäisi tuollaista tekstiviestiä vähän ronskina, mutta hyväksyisi.

Vierailija
70/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki miehellesi, että vastaisuudessa harrastat sitten seksiä vain hänen kavereidensa kanssa. He kun jo tietävät tilanteen ;)

Vierailija
71/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kannoin ja synnytin mieheni lapsen. Yhtäkkiä se pitkä odotus ja synnytyksen järjetön tuska onkin "putkahtamista" ja mies tottakai se, jota kuuluu ylistää ja juhlia.

Mulla on niin paha mieli, että oon jopa salaa harkinnut miehen jättämistä. Juhlikoon saatana itseään ja isyyttään vaikka loppuikänsä miesporukalla. Minä tein kaiken työn, eikä minulle kukaan pitänyt mitään juhlia, eikä edes vauvaa nähty niissä isyysbileissä.

ap

Mistä näitä piloille hemmoteltuja akkoja sikiää. Tuosta nyt ottaa nokkiinsa. Kaikenlaista.

Vierailija
72/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksijutun olis voinut jättää sanomatta,ehkä. putkahti on ihan ok. käytti mun mieskin sitä sanaa. sitä paitsi,viesti oli miehen kavereille ja niillä on ehkä eri huumori kun sulla. sitäkään en ymmärrä miksi pitää kännut kiskoa heti vauvan syntymän jälkeen,mutta en jaksa miettiä...

Vierailija
73/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ollenkaan tajua mikä tässä nyt on niin kauhean väärin? puhun itsekin "putkahtamisesta" ja tiedämme kaikki ettei se sitä ole. ja eikö mies saisi nyt juhlia ennen kuin te tulette kotiin? mun mielestä ihan normaalia miehen puhetta, karskia huumoria. enemmän olisin huolissani jos mies lässyttelisi että "hirveellä kivulla ja tuskalla mun ihana vaimo synnytti upean pojan." kaikki tietää että synnytys sattuu ja on rankkaa, ei sitä erikseen tarvitse mainita. kuten ei myöskään äitiä, varsinkaan jos äiti ja miehen kaverit ei ole kavereita. tuskin niitä kauheesti kiinnostaa sun tuskat ja repeämiset! se ei tarkoita etteikö miehesi välittäisi.

Vierailija
74/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miehelleni oon tehny jo etukäteen selväks, mitä mieltä oon varpajaisista ja tollasesta sovinistimeiningistä (meillä ei siis vielä lapsia). Tosin en muutenkaan usko että miehelle tulis mieleenkään lähetellä tollasia viestejä tai pitää mitään ryyppykemuja. Kyllä synnytyksen jälkeen keskitytään vaimoon ja vauvaan eikä ekana lähetä ryypiskeleen... Tsemppiä ap!

Vierailija
75/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tyhmä viesti näin naisen näkökulmasta, ja ymmärrän, että olet pahoittanut mielesi. Uskon kuitenkin, että miehillä on jokin tarve esittää miesporukassa vähän enemän "äijää" mitä oikeasti ovat, ja tuskin oikeasti ihan noin ajattelevat... Olisihan se nyt "epämiehekästä" ruveta kavereille tunteilemaan, ja uskon, että tuossa on kyse ihan siitä.. En tietenkään tunne miestäsi, joten vaikea sanoa. Jos hän on muuten herkkä ja huomioonottava, en tuosta suuttuisi..

Ilmeisesti kyseessä oli nuori isä? Toki ymmärrän että siinä paniikissa täytyy vähän esittää kovista... ehkä. Mun mies oli viimeinen kaveriporukasta joka tuli isäksi 37v ja kyllä siellä enemmän oli varpajaissaunassa kehuttu upeita vaimoja, vaikeita synnytyksiä vertailtu ja yhdessä itketty uuden elämän ihanuutta kuin uhottu miehisyyttä. Oikeasti:D Mutta nuo meidän ystäväpiirin miehet on niin ihania, niin miehekkäitä ja silti tunteita näyttäviä.

Varpajaiset oli taas meille itsestäänselvyys, olihan kyseessä mieheni ainokainen (minulla oli 3 lasta ennestään). Minä sain ja saan oman osuuteni arvostuksesta ja upeasta aikaansaannoksestani joka päivä. Toki mies muisti erityisesti tuona synnytyspäivänä ja kotiin tullessa mutta myös arjessa

Vierailija
76/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoripari saanut siis ensimmäisen lapsen ja synnytys oli ollut vaikea ja pitkä.

Kotiuduttiin molemmat siitä huoneesta uudenvuoden aattona ja tämän naapuripedin mies sai soiton joltain kaverilta. Sopivat siinä puhelimessa, että joo kyllä mä voin tulla käymään teidän uudenvuoden bileissä..

Juuri synnyttäneelle äidille sit selitti et en mä kovin monta tuntia siellä bileissä jaksa olla. On väsyny olo tästä sairaalarumbasta...

Sekä mieheni että minun teki mieli vetää poika vähän sivumpaan ja neuvoa. Älä IHAN OIKEASTI tee noin!!!

Vierailija
77/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ansaitse olla isä. Mieti miten se puhuu lapsillenne?

Vierailija
78/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

----

Mutta se, että siinä tilanteessa hieroo selkää ja hössöttää ja lähes itsekin synnyttää ei ole tae mistään. ----- Voi äly! Sillä hetkellä se on ainakin tae, että haluaa olla rakkaansa tukena ja avuksi. Myötäelää, tekee sitä mikä on just sillon tarpeen. Ymmärrätkö?

----Miehen ja isän rooli korostuvat sitten kun nekin pystyy ottamaan lapsesta enemmän vastuuta, viimeistään imetyksen loputtua.----- Voi äly! Se rooli alkaa kyllä kasvamaan heti kun vauva on kotona. Isä nimittäinn voi vaivaa nähden heti hoitaa vauvaa erikoisesti kylvettää ja vaihtaa vaippoja siinä missä äitikin. Jos et tiedä niin toiseksi paras paikka vauvalle on isän masun päällä nukkuminen. Imetys ei ole esteenä tähän!

----Nykyään yritetään liikaa tehdä miehistä naisia ja päinvastoin.

----Voi äly miten typerää kun aiheena ap:n aloitus! Etkö tiedä, että lempeydessä/rakkaudessa on voimaa? Todellista voimaa verrattuna ap:n mieheen + kaltaisiin?

Tositapahtuma: Pelästyin erästä tatuoitua miestä, jota luulin h-enkeliksi. Seurattuani vuosia tätä nyt monen lapsen isää olen aivan ällistynyt. Mikä isä hän onkaan!!!!!!!!!!!! Perhe ja lapset aina etusijalla. Ei puhettakaan mistään kaveripiiristä, joka menee perheen edelle. Silti tiedän, että se on ja johonkin motogrossiin liittyvää. Hoitanut lapsiaan heti kun kotona. Osaa tehdä kaikki kodin ja lastenhoidon työt. Pitää tuntikausia koliikkivauvaa sylissään vaihtaen vauvan asentoa missä vain paree olla. Ei hermostu helposti ja juttelee lapsilleen. Pitää myös kurin ja on mukava vaimolleen. Heistä pitäisi tehdä sarja televisioon:)

Äiti minäkin!

Vierailija
79/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen molempien synnytysten jälkeen loukkaantunut miehelleni jostain hänen tekemisestään sydänjuuriani myöen ja jälkikäteen olen tajunnut, että kyse on hormooneista. Viesti on tommonen tyypillinen miesten huumoripläjäys, eihän ne miehet uskalla toisille miehille herkistellä miltä oikeasti tuntuu... Saattaa sitten kyllä siellä varpajaisissa herkistyäkin...

Vierailija
80/128 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset hermostuko oikeasti näin turhista, tuo viesti ei oikeasti kerro vielä yhtään mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi