Miehen synnytystekstiviesti kavereille...
"Poika putkahti --.-- klo --.--. Synnytys ei ollut niin kauheaa kuin luulin, vaikka seksiä meillä tuskin enää harrastetaan! Poika on yhtä miehekäs kuin isänsä ;) Alkon kautta kotiin, tänään isikerho kokoontuu meillä!"
Päivän ja kellonajan sensuroin tunnistamisen pelossa ja vähän muutin sanavalintoja. Mulle tuli tosi paska olo tästä. Putkahti?!? Eikä maininnut sanaakaan minusta, vaikka synnytys kesti 18,5 tuntia, joista ponnistin yli tunnin. Tärkeintä oli kai päästä ryyppäämään isän miehisyyttä ja suurta saavutusta sillä aikaa, kun minä hoidin lasta yksin sairaalassa ja koitin selvitä hengissä kivusta ja henkisestä myllerryksestä.
Ei varmaan tule yllätyksenä, että ensimmäinen lapsi on kyseessä... Aiheuttaako tämän hormonit vai onko mulla syytäkin loukkaantua? Millaisia viestejä teidän miehet on lähettäneet?
Kommentit (128)
lähettää tuollaisen viestin jossa vauva on putkahtanut, isukin mielestä ei ollut rankkaa mutta että seksi ei taida enää onnistua jne...herraisä miten idioottimainen viesti!
Älkää hyvät ihmiset hermostuko oikeasti näin turhista, tuo viesti ei oikeasti kerro vielä yhtään mitään...
Yhden tekstiviestin perusteella en kyllä vetäisi mitään johtopäätöksiä miehen isyydestä tai mistään muustakaan..
kummoinen ole jos synnytyksen jälkeen lähettelee tuollaisia viestejä :(
Minusta ei mene edes huonosta huumorista ja mua on usein kehuttu huumorintajuiseksi ihmiseksi.
Kovin fiksu ei voi olla jos synnytyksen jälkeen lähettää tuollaista paskaa.
Miehet on miehiä. Ja tuosta viestistä sain sen käsityksen, että tuore isä on vaan onnesta sekaisin ja kirjoitti mitä päähän pälkähtää. Ei tarkoittanut mitään pahaa, vaikka tuon seksijutun olisi voinnut jättää pois (miehet...) ;) Ja uskon että synnytystäkin jännitti kauheasti, siksi kirjoitti noin - koska SINÄ selvisit siitä hänen silmissään niin hienosti! Odotti varmasti "pahempaa".
Ymmärrän sua täysin, olet herkässä mielen tilassa ja se on ihan normaalia.
Paljon onnea vauvasta koko perheelle!
T. Kolmatta odottava äiti
jolla aina yritetään kuitat moukkamainen ja ääliömäinen käytös!
Kyllä niiden miestenkin pitäis osata käyttäytyä tilannetajuisesti ja mahdollisimman fiksusti ja jos eivät käyttäydy voi sanoa että ovat ääliöitä eikä tarvi yrittää vähätellä sitä millään tavalla!
Opettakaa tosiaan ne poikalapsenne ottamaan muita huomioon niin ei tarvi keksiä typeriä verukkeita.
Miehesi ei ole nyt ymmärtänyt että viesti loukkasi sinua. Siitä kannattaa puhua hänen kanssaan. :)
eikä olisi ikinä lähettänyt tuollaisia viestejä synnytysten jälkeen.
Ei taida sydämen sivistystä olla apn miehellä eikä oikein järkeäkään päässä!
viestin voi kirjailla ristipistotyona ja laittaa seinalle kaikkien ihasteltavaksi. Jos mies joskus erehtyy kinuamaan seksia, voi viestia pitaa lupauksena, seksia ei tarvitse harrastaa (ainakaan oman miehen kanssa), mieshan on niin luvannut.
Opettakaa tosiaan ne poikalapsenne ottamaan muita huomioon niin ei tarvi keksiä typeriä verukkeita.
Mutta sehän otti!
Koko kaveri porukka otettiin huomioon, jos mies olisi narsisti kusipää se olisi vaan vaimon kanssa.
The needs of the many outweigh the needs of the few or the one.
- Spock
Miehet on miehiä. Ja tuosta viestistä sain sen käsityksen, että tuore isä on vaan onnesta sekaisin ja kirjoitti mitä päähän pälkähtää. Ei tarkoittanut mitään pahaa, vaikka tuon seksijutun olisi voinnut jättää pois (miehet...) ;) Ja uskon että synnytystäkin jännitti kauheasti, siksi kirjoitti noin - koska SINÄ selvisit siitä hänen silmissään niin hienosti! Odotti varmasti "pahempaa".
Ymmärrän sua täysin, olet herkässä mielen tilassa ja se on ihan normaalia.
Paljon onnea vauvasta koko perheelle!
T. Kolmatta odottava äiti
Itse olen nimim. kolmen lapsen äiti. Mies on pitänyt varpajaiset vain ekan lapsen syntymän jälkeen, sinä aikana kun olin sairaalassa. No, sen jälkeen hän tuli katsomaan vasta myöhemmin iltapäivällä ja ehkä vähän vanhalle viinalle haisten, mutta entäs sitten?
Seuraavista ei enää varpajaisia vietetty koska kotiuduin niin pian sairaalasta eikä mies halunnut sitten enää niitä pitää.
Se että viettääkö mies varpajaisia vai ei, ei todellakaan kerro mitään tulevasta.
Ja mites sinä sait tietää koko viestistä? tutkit miehen puhelimen...
Jäitä hattuun siellä ja nauti vauvasta
Naiset luulee, että synnytys on niille rankempaa! xD
Kokeilkaa naiset elätä raskaana olevan kumppanina. Siinä vasta sitä hommaa on.
Sitten sairaalassa joudut seraamaan, miten se ainoa paikka josta vielä pidät naisessa repeytyy riakaleiksi.
Miehen on pakko mennä ryyppäämään, varsinkin jos on naimisissa koska kaikki se mukava naisessa on nyt kokonaan kadonnut.
ei ole totta miten herkkiä suurin osa on täällä. Eikö teillä ole yhtään huumorintajua? Ei ihme että monen elämä on niin vaikeaa kun tuollaisestakin pitää tehdä ongelma parisuhteessa. Tuo on just sellainen vähän dorka "vitsikäs" viesti jonka voi hyvin lähettää parhaille kavereilleen, jotka tod. näk. kyllä ymmärtävät että a) isä on ylpeä lapsestaan, b) että tuo seksijuttu on vaan vitsi
Oma mieheni piti varpajaiset, enkä tiedä millaisia viestejä lähetteli kun en kyylää hänen puhelintaan. Tuli vähän krapuloissa seuraavana päivän laitokselle, mutta so what? On hyvä mies ja isä kuitenkin.
Eiköhän tuo seksijuttu viittaa siihen, että mies katsoi sitä 21 tunnin kärsimystäsi eikä halua enää laittaa sinua siihen samaan tilanteeseen kärsimään samoja tuskia. Hän on varmaan vielä vähän järkyttynyt siitä tilanteesta ja yrittää rehvastelemalla peittää sitä.
Kyllä toi on ihan normaalia miesten välistä kommunikointia. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin sellaiset lässyn lässyn ponnaripäiset pullia paistavat isukit maripaidoissaan. Heillä tuskin yhtään mieskaveria onkaan kenelle viestejä lähetellä.
voisi vetää herneenkin nenäänsä, mutta mulla jostain syystä tyrskähtikin nauru... :D
Naiset luulee, että synnytys on niille rankempaa! xD
Kokeilkaa naiset elätä raskaana olevan kumppanina. Siinä vasta sitä hommaa on.
Sitten sairaalassa joudut seraamaan, miten se ainoa paikka josta vielä pidät naisessa repeytyy riakaleiksi.
Miehen on pakko mennä ryyppäämään, varsinkin jos on naimisissa koska kaikki se mukava naisessa on nyt kokonaan kadonnut.
t.Maiju