Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen synnytystekstiviesti kavereille...

Vierailija
14.08.2012 |

"Poika putkahti --.-- klo --.--. Synnytys ei ollut niin kauheaa kuin luulin, vaikka seksiä meillä tuskin enää harrastetaan! Poika on yhtä miehekäs kuin isänsä ;) Alkon kautta kotiin, tänään isikerho kokoontuu meillä!"

Päivän ja kellonajan sensuroin tunnistamisen pelossa ja vähän muutin sanavalintoja. Mulle tuli tosi paska olo tästä. Putkahti?!? Eikä maininnut sanaakaan minusta, vaikka synnytys kesti 18,5 tuntia, joista ponnistin yli tunnin. Tärkeintä oli kai päästä ryyppäämään isän miehisyyttä ja suurta saavutusta sillä aikaa, kun minä hoidin lasta yksin sairaalassa ja koitin selvitä hengissä kivusta ja henkisestä myllerryksestä.

Ei varmaan tule yllätyksenä, että ensimmäinen lapsi on kyseessä... Aiheuttaako tämän hormonit vai onko mulla syytäkin loukkaantua? Millaisia viestejä teidän miehet on lähettäneet?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunko ponnistit. lol! höllää vähän :)

Vierailija
22/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin usein käytän synnytyksestä sanaa pulpahti tai poksahti, vaikka synnytin itse 21 tuntia.

Ja miehet nyt puhuu keskenään mitä puhuu, ihan kun naisetkin.

Se merkkaa miten mies ottaa vauvanhoidon haltuun ajanmyötä, turha tästä nyt mitään johtopäätöksiä on tehdä.

Ja mä en tiedä mitä viestejä mun mies on lähdettänyt kun ne ei kuulu mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytysjuttuja on täällä monta, onnellisiakin. Olin onnellinen esikoisen syntymästä vaikka mies meni juhlimaan. Miehet on miehiä :)

Vierailija
24/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kun mies alkaa udella, koska olisi aika, voit aina hymyillä madonnamaisesti ja sanoa, että kerroit kavereille, että seksiä ei enää ole, joten sitä ei nyt vähään aikaan ole! Ei kai kavereita voi pettää?

Vierailija
25/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä äijä. Itse kun tekee kaiken työn niin tuo on kiitos? Kyllä luulisi että se oma lapsi kiinnostaisi hiukan enemmän. Ketä järjenköyhä edes lähtee viettämään varpajaisia samana päivänä kun vauva syntyy? :O Hiukan hienotunteisuutta sinne miehelle, kiitos.

Varsinkin ekalla kerralla tilanne on tulenarka kun kaikki on ihan uutta ja uusi elämä sylissä.

Toisella kertaa minä passitin miehen aika nopeaan kotiin että sain nukuttua kun synnytin yöllä ja vauva nukkui myös :D

Vierailija
26/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittoi " Olen ihanan tytön ylpeä isä. Vaimokulta voi hyvin. Mahtava olo"

Ja joo, tyttö nyt jo 5 vuotta ja mies ollut mahtava isä. Ja ihana mies. Sitä seksiäkin ollut ihan kivasti + jalkahierontaa joka ilta.

Vierailija
27/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin mielipahasi. Miehesi on kypsymätön ääliö. Ja te, jotka vastasitte miestä ymmärtäen olette varmasti itse niitä naisia, joiden miehet ovat käyttäytyneet juuri kuvatulla tavalla. Ja nyt teidän mielestä on oikeus jo kohtuus, että joku muukin joutuu kärsimään saman.

Että se naisten solidaarisuudesta! Itse olen kolme synnyttänyt, eikä minun ole tarvinnut tuollaista käytöstä kuunnella tai katsella. Toki kerroin miehelle etukäteen, että jos varpajaiset aiot järjestää, niin synnytykseen ei ole tulemista. En halunnut, että synnytystä ruoritaan ryyppyporukassa. Mies sitten valitsi synnytyksen. Keskimmäisen ja kuopuksen aikana oli kotona hoitamassa lasta/lapsia, joten varpajaisia ei edes muistettu.

Ja neuvoin esikoisen synnytyksen edellä, että älä mene katsomaan sinne alapäähän (pelkäsin, että saa trauman). Niinhän tuo vaan sinne meni toljottamaan kiellosta huolimatta, mutta seksi aloitettiin kuitenkin normaalisti jälkitarkastuksen jälkeen (että mitään traumoja ei jäänyt).

Onnea sinulle tosi paljon. Vastaisuudessa kerrot miehelle etukäteen toiveesi. Tuntuu olevan hitaasti oppivaa sorttia. Ja pidä puolesi. Olet sen ansainnut! Halauksia sinulle ja vauvalle!

Vierailija
28/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittoi " Olen ihanan tytön ylpeä isä. Vaimokulta voi hyvin. Mahtava olo" Ja joo, tyttö nyt jo 5 vuotta ja mies ollut mahtava isä. Ja ihana mies. Sitä seksiäkin ollut ihan kivasti + jalkahierontaa joka ilta.

Vierailija
29/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tuollaista ongelmaa ollut koska meillä mies ei pitänyt mitään ryyppäjäisiä vaan oli minun luona sairaalassa yötä päivää, auttoi suihkussa, haki puhtaita vaatteita ja pyyhkeitä, kantoi ruuat huoneeseen ja hoiti vauvaa..

Sen verran oli rankka synnytys että jos mies olisi lähtenyt sen jälkeen ryyppäämään ja juhlimaan ennenkuin minä olen edes tolpillani niin se ei tottavie mies olisi alkuunkaan.

Mutta itse loukkaantuisin todellakin jos mies lähtisi pitämään bileitä kysymättä minun mielipidettä asiaan, muutenkin, saati sitten tuollaisessa tilanteessa.

Mutta toisaalta, onhan noita. Tuohan on todella yleinen tapa. Miehet lähtevät juhlimaan isyyttään, siellä humalapäissään kaljapulloon nojaten selittävät kuinka hienoa on olla isä.

Mutta eihän naisen ole kaikkea pakko sietää. Pitää osata yhdessä selvittää ne rajat.

Vierailija
30/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittoi " Olen ihanan tytön ylpeä isä. Vaimokulta voi hyvin. Mahtava olo"

Ja joo, tyttö nyt jo 5 vuotta ja mies ollut mahtava isä. Ja ihana mies. Sitä seksiäkin ollut ihan kivasti + jalkahierontaa joka ilta.

No heh heh, tää meni jo vähän yli. Mä miettisin pitkään ja hartaasti et minkälaisen tossukan oon ottanut miehekseni jos se tollasia kirjottelis..

Vierailija
31/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan aiheesta ap pahoitti mielensä. Naisen elämässä on aika harvoja hetkiä, jolloin hän todella tarvitsee miestään, ja synnytys ja sen jälkeiset herkät hetket on sellaisia. Ne kun mies menee kerran töpeksimään, niin sitä on aika vaikea unohtaa ikinä, vaikka antaisikin anteeksi ja ehkä jonain päivänä jollain tasolla voi jopa ymmärtääkin, miksi miehelle on niin paljon tärkeämpää olla lojaali kavereilleen kuin keskittyä siihen että on tullut isäksi.

Sanoisin ap, että tervetuloa siihen inhorealistiseen maailmaan, johon monen parisuhteet menee juuri lapsen myötä. Toi vaihe on kriittinen ja voi tuntua että koko parisuhde oli vaan virhe ja iso pettymys. Noitten asioiden kanssa oppii kuitenkin pikkuhiljaa elämään. Ja useimmat miehet kasvaa ajan kanssa ihan riittävän hyviksi isiksi.

Vierailija
32/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kiinnostanut siinä tilanteessa miten mies ilmoitti tuttaville ja sukulaisille, että meille on tullut vauva. En siis tiedä, mutta tuskin tuolla tapaa kuitenkaan, koska kävi joka päivä töissä, niin ei ollut mitään ryyppäjäisiä.

Vierailija
33/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tuoreen isä tehtävä on nykyaikana hoitaa vauvaa, että äiti saa levätä varsinkin silloin, kun synnytys on ollut rankka!

Vierailija
34/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh, tää meni jo vähän yli. Mä miettisin pitkään ja hartaasti et minkälaisen tossukan oon ottanut miehekseni jos se tollasia kirjottelis..

Mutta mullakin on Mies, joka on mahtava isä kolmelle lapselleen. Eikä tossukka alkuunkaan.

Vierailija
35/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattakaa toki pojistannekin isänsä kaltaisia narsistisia, lapsellisia kusipäitä!

Vierailija
36/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies ja mun mies on kavereita!! Mieheni sai kaveriltaan juurikin tuon viestin, vähän stilisoituna tosin :D

Vierailija
37/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, pitäiskö sen isän pitää sua kädestä siellä sairaalassa koko ajan? Mitäs sitten kun syntyy toinen lapsi?

Toiseksi, mies on selkeästi ylpeä isyydestään.

Kolmanneksi, parempi että ryyppäävät varpajaiset nyt kuin sitten kun ootte vauvan kanssa jo kotona.

Vierailija
38/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista :D

Fiksujakin miehiä on olemassa!

Vierailija
39/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tuoreen isä tehtävä on nykyaikana hoitaa vauvaa, että äiti saa levätä varsinkin silloin, kun synnytys on ollut rankka!

että saa levätä. Etenkin jos synnytys on ollut rankka.

Vierailija
40/128 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kiinnostanut siinä tilanteessa miten mies ilmoitti tuttaville ja sukulaisille, että meille on tullut vauva. En siis tiedä, mutta tuskin tuolla tapaa kuitenkaan, koska kävi joka päivä töissä, niin ei ollut mitään ryyppäjäisiä.

Synnytys meni ihan hyvin ja miehen viestejä en edes halua lukea :D