Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (12796)

Vierailija
12721/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Virve suunnittelee että poikiksen kanssa jatkaisi oleilua espanjassa tai kuala lumpurissa jos hän suostuu lähtemään?

Vierailija
12722/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, joku oli jo tarjoutunut säilömään Virven kassit. Tosin en kyllä uskaltaisi jättää tavaroitani jonkun tuntemattoman nurkkiin. Tiedä vaikka joku söisi ne tonnikalat. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12723/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuleekohan Torreviejassa uudet nousut, vai järkytytäänkö kun hinnat ovat sielläkin nousseet sitten viime visiitin? Tekoälyn (hih) mukaan n. 1400e/kk vuokra on selvästi Torreviejan kolmioiden keskitasoa kalliimpi, ja tuolla hinnalla pitäisi jo saada melkoista luksusta."

Voi olla että vanhemmat tarvitsevat esteettömän asunnon ja valinnanvaraa on rajoitetusti. Virvehän on jakanut tiedon että isän on vaikea liikkua. (Itse en jakaisi omaisteni terveystietoja kenellekään.)

Vierailija
12724/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi outoa ettei saa yhtä tai kahta ikeakassia äitinsä, isänsä, veljensä tai poikaystävänsä nurkkiin pariksi kuukaudeksi. Tuollainen hyperitsenäisyys ei ole tervettä. Nuohan menis vaikka auton takapenkille, sängyn alle tai siivouskaapin nurkkaan. 

Mä vanhempana tai sisaruksena ihan jopa loukkaantuisin jos perheenjäsen mielummin maksaisi yritykselle ja näkis vaivaa tavaroidensa sinne raahaamisessa sen sijaan että laittais ne mun komeroon. Tuohan on jo etäyttämistä, sellaista että en pyydä pienintäkään palvelusta niin älkää tekään pyytäkö minulta 😄

Vierailija
12725/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Voi apua tuota tonnikalakommenttia. 

Minä veikkaan, että rakkaan turvaverkon kanssa on ehtinyt mennä vähän sukset ristiin ja Virvelle on sanottu että huolehtii sitten itse kassinsa. 😂

Siis nuo kamathan lentää joko roskikseen tai sitten yksi kassi ruumalaukkuna Espanjaan. Mutta eikös tässä menty vuorokaudessa siitä että nyt voi säilöä vapaasti tavaraa kun on läheiset siihen että kysellään vuokravarastoa. Jotain täytyy kai olla sillä välillä tapahtunut. 

Toisaalta ruumalaukku molempiin suuntiin reissua tulee varmasti kalliimmaksi kuin tuon minivaraston vuokra pariksi kuukaudeksi. Jopa isompi käsimatkatavara molempiin suuntiin saattaa tulla varastoa kalliimmaksi. Uskon siis että saattaa oikeastikin vuokrata varaton noille roinilleen, jos ei tavaroita saa kenenkään nurkkiin ilmaiseksi. 

Juu, mutta jos turvaverkon kanssa on mennyt sukset ristiin niin sen varaston vuokraamalla sitoutuisi palaamaan Suomeen ja noutamaan ne rojut. Virvehän ei itse (enää?) tiedä kauanko aikoo Espanjassa viipyä. 

Eiköhän lennot oo jo ostettu ja maksettu molempiin suuntiin eli tulee ainakin käväisemään Suomessa. 

Vierailija
12726/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla kyllä varaston kanssa pääsee jos hinta on vain 9e/kk ainakin parilta ensimmäiseltä kuukaudelta. Sen jälkeen voikin sitten kallistua selvästi. Parikymppiä (tai jonkun "tässä hyvä kahvi/viinipullo/herkkuja kiitokseksi") olisi joka tapauksessa voinut maksaa vaivanpalkkaa siitä jos olisi nuo kamansa jonkun tutun nurkkiin vienyt, vaikka tuskin Virve olisi tällaista tajunnut -korjaan- valinnut tehdä.

Siis varasto on puoleen hintaan kaksi ensimmäistä kuukautta, kolmas maksaa jo paljon enemmän. Lisäksi menee avausmaksu 20 € ja lukkomaksu 19 € ja tavaroille pitää hankkia vakuutus. Omaa lukkoa ei saa käyttää vaan ainoastaan lafkan omia. 

Vierailija
12727/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin vakuutus on 8 € kuussa. Tällöin korvaussumma on 3000 €. Kyllä tulee tonnikalalle hyvä kilohinta, laski miten tahansa. 

Vierailija
12728/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hämärää on kyllä siinä, että V joka ei omien sanojensa mukaan kestä ottaa toisilta neuvoja tai käskyjä vastaan ja haluaa aina tehdä omat ratkaisunsa ja löytää itse parhaat diilinsä, on nyt kysellyt seuraajiltaan edullisista varastotiloista. Miksei Grokin neuvot kelvanneet kuten yleensä? Ja nyt sitten (muka ainakin) löytyi halukkaita varastointipalvelun tarjoajia ihan tuntemattomista seuraajistakin, mutta maksullinen varasto on nyt kuitenkin V:n mielestä paras ratkaisu. Eli oliko paras turvaverkko nyt sitten kuitenkin instan neuvovat suurisydämiset seuraajat eikä ne vielä juuri eilenkö mainitut läheiset?

Vierailija
12729/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tosi outoa ettei saa yhtä tai kahta ikeakassia äitinsä, isänsä, veljensä tai poikaystävänsä nurkkiin pariksi kuukaudeksi. Tuollainen hyperitsenäisyys ei ole tervettä. Nuohan menis vaikka auton takapenkille, sängyn alle tai siivouskaapin nurkkaan. 

Mä vanhempana tai sisaruksena ihan jopa loukkaantuisin jos perheenjäsen mielummin maksaisi yritykselle ja näkis vaivaa tavaroidensa sinne raahaamisessa sen sijaan että laittais ne mun komeroon. Tuohan on jo etäyttämistä, sellaista että en pyydä pienintäkään palvelusta niin älkää tekään pyytäkö minulta 😄

No mä taas en kyllä mitenkään innosta kiljuen alkaisi kenenkään säkkejä hillomaan nurkissani. Jos olisi kyseessä joku perheenjäsen, niin sitten ehkä, mutta en silloinkaan mitenkään erityisen innoissani - lähinnä vaan ollakseni avulias. Ei mulla oo mitenkään ylimääräistä komerotilaa, joten kyllä olisin ihan helpottonut jos ensisijaisesti onnistuisi joku varastohomma. Noi ikeakassit ei oo mitään pieniä, ja olis vähän eri asia, jos kyseessä olis joku kangaskassi tms.

That being said, Virve kun on hehkuttanut viime ajat laajaa frendipiiriään, ja tosiaan on se kumppanikin, niin on jo vähintäänkin kummallista ettei kamojaan saa siroteltua näiden luokse. Ellei sitten oo virvemäisesti satuttu liioittelemaan tilannetta....

Vierailija
12730/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olisi kyseessä joku perheenjäsen, niin sitten ehkä.."

Niin, näähän on perheenjäseniä. Ydinperhettä. Pl. poikkis, sen ymmärrän ettei sinne halua viedä kun lyhyt suhde mutta veli, äiti, isä. Ihan eri asia. 

Vierailija
12731/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö Virve säilönyt vanhempiensa nurkissa sitä matkalaukkuaan jossa oli kirjanpitoa ja jotain muutakin, kun eleli Aasiassa ja muualla? 

Jännä myös että nyt sit ei ehkä ollakaan enää edes tulossa Suomeen takaisin, vaikka päivä sitten sitä niin hehkutettiin. Virven puheet kyllä vaihtelee niin laidasta laitaan.

Vierailija
12732/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevääkin hankkia rojuille joku muu paikka, kuin porukoiden nurkat tai poikkis. Siltä varalta, että jo ennalta moneen kertaan kristallipallossa näkynyt hermoromahdus vanhempien ruokatottumuksiin toteutuu, voi laittaa oman uupumuksen, afantasian ja maitopolvet etusijalle ja singahtaa hoitamaan itseään Aasiaan palmun alle. Tai etäsuhde kariutuu siihen, että unohtaa koko heppulin shortseineen. Ei sitten tarvitse voivotella tonnikalalaukkujen perään, kun ne ovat riippumattoman tahon säilössä.

Vierailija
12733/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän tonnikalalaukut "ikuisesti" virve-loreen, maitopolvien sun muiden jatkoksi... karu ajatus tavallaan jos täällä vielä vuosien päästä jatkuu " - -kuten ne silloin ennen Torreviejaa varastoon säilötyt tonnikalalaukut - " 

Vierailija
12734/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain hämärää on kyllä siinä, että V joka ei omien sanojensa mukaan kestä ottaa toisilta neuvoja tai käskyjä vastaan ja haluaa aina tehdä omat ratkaisunsa ja löytää itse parhaat diilinsä, on nyt kysellyt seuraajiltaan edullisista varastotiloista. Miksei Grokin neuvot kelvanneet kuten yleensä? Ja nyt sitten (muka ainakin) löytyi halukkaita varastointipalvelun tarjoajia ihan tuntemattomista seuraajistakin, mutta maksullinen varasto on nyt kuitenkin V:n mielestä paras ratkaisu. Eli oliko paras turvaverkko nyt sitten kuitenkin instan neuvovat suurisydämiset seuraajat eikä ne vielä juuri eilenkö mainitut läheiset?

Ehkä tunkee kamat vaan vaivihkaa roskiin ja väittää kaikille niitten olevan jossain varastossa. 

Vierailija
12735/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tunkee kamat vaan vaivihkaa roskiin ja väittää kaikille niitten olevan jossain varastossa. 

Ja kerrotaan, että varastoon kohdistui murto ja tavarat hävisi, huh.

Virve ei todellisuudessa halua romujaan toisten nurkkiin, muutenhan olisi kiitollisuuden velassa ja voisi joutua tekeen vastapalveluksen ja sehän ei Virven sääntöihin sovi vastavuoroisuus.

Helpoista olis, kun nakkais vaan säkit suoraan roskiin niin pääsisi ostelemaan kaikkea ihanaa ja uutta. 

Vierailija
12736/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos olisi kyseessä joku perheenjäsen, niin sitten ehkä.."

Niin, näähän on perheenjäseniä. Ydinperhettä. Pl. poikkis, sen ymmärrän ettei sinne halua viedä kun lyhyt suhde mutta veli, äiti, isä. Ihan eri asia. 

Joo mut siis pointti olikin se, että haluaako ehdottomasti itse ottaa jonkun tavaroita säilytykseen ja loukkaantuuko siitä, jos perheenjäsen päättääkin laittaa kassit varastoon. Eli siis itse en tod loukkaantuisi, enkä ottaisi kamoja nurkkiini ellei olisi "pakko" (eli siis läheisellä ei olisi muuta vaihtoehtoa). 

Vierailija
12737/12796 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva asia on niin varma kuin se, että Virve ei tule maksamaan 56 € ensimmäisestä kuukaudesta säilöäkseen tonnikalansa ja jouluteensä. 😂 Eiköhän ne kamat mene tälläkin kertaa taloyhtiön sekajätteeseen kuten Prahassakin, tiedä sitten mitä Virve instassa kertoo.

Vierailija
12738/12796 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on ollut storyssä kuva vanhuksien selistä, mies kulku rollaattorilla. Itse ainakin ajattelin, että siinä oli virven vanhemmat.

Vierailija
12739/12796 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tää olis nähty, jos tavarat olis jäänyt jonkun nurkkiin pyörimään 😅 että siinä sitä nyt taas vaaditaan muilta mutta ei ite olla yhtään vastavuoroisia! Ite en ainakaan haluis että joku mun kustannuksella leikkii jotain minimalistia silloin kun itseä huvittaa. 

Vierailija
12740/12796 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis roskiinhan ne menee, vaikka virallinen tarina varmasti onkin että meni jollekin frendille sittenkin hyvällä diilillä. :D

Veikkauksia kauanko V viihtyy Torressa? Mä epäilen että ekan kuukauden koska vuokra on maksettu jo siltä ajalta, ja sit singahtaa Malesiaan maleksimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän