Olen 38 v mies ja en kiinnosta naisia yhtään
Olen jo huomannut pitkään etten kiinnosta naisia mitenkään, ja se tuntuu pahalta.
Kommentit (336)
En saa kyllä mistään seksiä, ilman tässä oltu jo pitkään. Kai mä pärjään ilmankin.
Suhtautuminen täällä riippuu täysin omasta käytöksestäsi.
Kaipaisin parisuhdetta mutta ei naiset millää kiinnostu, ei ne tavis naisetkaa
Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.
Vierailija kirjoitti:
En saa kyllä mistään seksiä, ilman tässä oltu jo pitkään. Kai mä pärjään ilmankin.
Olet pärjännyt tähänkin asti. Selkä suoraan ja hymy huulille. Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei tää hauskaa ole, kaípais naista lähelle ja kosketuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat joskus saada niin älä nyt helvetti kerro mitään tuollaista historiaa. M38 huonohkolla saannilla.
Miksen saisi kertoa, kun olin nuorempi niin kiinnostin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kadulla käveli S. Siepin näköinen nainen ja poltti röökiä. Minä, että Sieppikö se poltteli röökiä. Voi tulla joskus match vastaan. Festareilla voit nähdä niitä instatypyjä.
Kokeile nyt jo niitä joilla on oppimisvaikeuksia, niin kuin itselläsikin on.
Mieti mitä hyvää sinussa on ja jalosta sitä. Lähde liikkeelle tapahtumiin. Useimmiten kumppani löytyy kun sitå vähiten odottaa...
Olen kai rupsahtanut tai ei ole markkina-arvoa.
On meitä kuule naisissakin. Älä välitä. Olet arvokas silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ajat on nyt menneet. Olet keski-ikäinen ja naisilla on rima huomattavasti korkeammalla kuin nuorena. Olet myös liian vanha vonkaamaan enää parikymppisiä.
Jos ei naista saa, se on miehen vika. Se on vaan jokaisen miehen myönnettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok,onko siis ulkonäössäsi tai statuksessa tapahtunut muutosta koska olet suht nuori vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei tää hauskaa ole, kaípais naista lähelle ja kosketuksia.
Osta marsu tai söpö kani.
Vierailija kirjoitti:
Pllua sä oot vailla.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä hyvää sinussa on ja jalosta sitä. Lähde liikkeelle tapahtumiin. Useimmiten kumppani löytyy kun sitå vähiten odottaa...
On jotain hyvääkin.. mutta hirveesti en niitä mieti, no en hirveesti käy missään.. baareissa välillä
Täällä voit ulista, mutta naisilta ei tipu mitään tukea. Naiset ovat tottuneet siihen, että maailmassa on saamattomia ressukoita, jotka ei ole ikinä harrastaneet seksiä.