Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (10652)
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti miten Virve onnistui löytämään niin hyvin itselleen sopivan miehen eli jatsimiehen ihan vaan baarista, kun Virve kuitenkin elää aika erikoista elämää. Ehkä Virve luuli, että toisen sopivan löytäminen käy yhtä helposti, mutta eihän se niin mene.
Niin vai oliko se mies sitten lopulta kuitenkaan niin sopiva? Tai Virve sopiva miehelle? Alkuun vissiin ihmeenkin paljon fiilisteltiin samoja asioita, perustettiin oikein yhteinen minimalismi-kanavakin youtubeen ja reissattiin ja ilmeisesti kummankin mielestä oli mielekkään tuntuista elää sairaalloisen säästeliäästi, mutta ehkä sitten jossain kohtaa alettiin kasvaa erilleen? Sen muutaman vuoden ajan kun itse olen säännöllisemmin Virveä seurannut, ei hänen arjessaan juuri mistään olisi voinut edes päätellä hänen olevan naimisissa. Samassa maassa ollessa oli sitten joitain yhteisiä menoja, mutta kovin kulahtaneelta liitto vaikutti jo kauan ennen viime syksyä.
Luulen että ero on lopulta hyvä päätös heille kummallekin, jatsimies löytää ehkä omasta musiikkiurastaan vähän kiinnostuneemman kumppanin ja Virve voi miettiä loputtomiin tarvelistaansa ja toivoa että joku vielä joskus huokuu samanlaista luontaista maskuliinienergiaa kuin Nha Trangin ihastukset 🙄
Tuskin ketään kiinnostaa paskan vertaa ketä te seuraatte 😂 luulette hiukan liikoja itsestänne.. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ketään kiinnostaa paskan vertaa ketä te seuraatte 😂 luulette hiukan liikoja itsestänne.. 😁
Moi Virve 😉
Vierailija kirjoitti:
Aika huomionhakuinen näkemys, että oletuksena on että muut ovat kiinnostuneita aiheesta ja luulevat siksi liikoja itsestään. Kyllähän joku sometili on monelle samalla lailla kuratoitu paikka kuin vaikkapa ruokavalio, vaatevalikoima tai sisustus. Joskus voi salaa syödä mäkkärissä euron hamppareita tai kurkkia Virven kuulumisia, mutta ei sellaista kehtaa julkisesti tunnistaa harrastavansa. 🤣 Tällaisia salaisia pilkupaheita useimmilla meistä on mutta ei niitä kehtaa muille tunnustaa kuin anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa, keitä kaverini seuraavat. Vaikka ei kiinnostaisi, Insta saattaa ehdottaa jotain julkaisua ja kertoa, että joku kaverini on tykännyt siitä julkaisusta ja seuraa sitä tiliä. Ja teen kyllä johtopäätöksiä siitä, millaisia tilejä ihmiset seuraavat ja millaisista julkaisuista he tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti miten Virve onnistui löytämään niin hyvin itselleen sopivan miehen eli jatsimiehen ihan vaan baarista, kun Virve kuitenkin elää aika erikoista elämää. Ehkä Virve luuli, että toisen sopivan löytäminen käy yhtä helposti, mutta eihän se niin mene.
Niin vai oliko se mies sitten lopulta kuitenkaan niin sopiva? Tai Virve sopiva miehelle? Alkuun vissiin ihmeenkin paljon fiilisteltiin samoja asioita, perustettiin oikein yhteinen minimalismi-kanavakin youtubeen ja reissattiin ja ilmeisesti kummankin mielestä oli mielekkään tuntuista elää sairaalloisen säästeliäästi, mutta ehkä sitten jossain kohtaa alettiin kasvaa erilleen? Sen muutaman vuoden ajan kun itse olen säännöllisemmin Virveä seurannut, ei hänen arjessaan juuri mistään olisi voinut edes päätellä hänen olevan naimisissa. Samassa maassa ollessa oli sitten joitain yhteisiä menoja, mutta kovin kulahtaneelta l
Jatsimies on kyllä nettikuvioissa ja -videoissa muuttunut edukseen. Nyt kun vertailee syksyisin niin näkee selvästi että oli silloin stressaantunut ja ahdistunut, ja nyt on rennompi ja vapautuneempi.
Vierailija kirjoitti:
Virvelle tekisi varmaan hyvää nyt mennä jonnekin lämpimään, siis Espanjakin kohta alkaa lämmetä ellei ole jo. Siellä voisi sitten rauhassa kävellä merenrannalla ja lukea kirjoja ja nuolla haavojaan. Vähän nyt tuntuu että Suomeen sukulaisten ja kaverien nurkkiin tulo on virhe, sillä silloin tosiaan huomaa että muut menevät elämässä eteenpäin mutta Virve on itse ihan hukassa.
no enpä tiedä, vantaa voi olla just oikea paikka sillon kun tuntuu et elämä on mennyt vessasta alas tai on rankempi kausi. Näkee että huonomminkin voisi mennä. 10% vantaalaisista saa toimeentulotukea luki tänään hesarissa. Se on aivan älytön määrä.
En ihmettele jatsimiehen vapautunutta olemusta. Ei varmaan kaipaa banaaninpuolitusta ja mikrossa moneen kertaan lämmitettyä kahvia. Tai neljäntoista asteen sisälämpötilaa.
Mä taas oon miettinyt miksi ihmeessä tämmönen uudistus alunperinkään Instagramiin tuli, ei mua sinänsä kiinnosta tietää ketä mun kaverit seuraa ja kenen julkaisuista tykkää. Jos joku löytää jotain mielenkiintoista niin voi jakaa suoraan feediin tai viestinä.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele jatsimiehen vapautunutta olemusta. Ei varmaan kaipaa banaaninpuolitusta ja mikrossa moneen kertaan lämmitettyä kahvia. Tai neljäntoista asteen sisälämpötilaa.
Tää nauratti ihan ääneen. 😂😂 ihan kuin olis jatsimies itse kirjottanut
Mua kans vähän ahdistaa ajatus et kaverit näkee ketä seuraan. Siksi olen tehnyt kaksi Instagram-tiliä. Toisen kautta seuraan kavereitani ja sivistyneitä tilejä. Toisesta seuraan Virveä, Eeva Kolua, tilejä joissa sählätään autolla, kolmio kuudelle ynnä muuta. Ja tadaa, kaverit ei saa koskaan tietää!
Vikaksi stooriksi Virveltä jäi itseni osalta sitten tahraisen tutun ja siansaksa-topin esittelyt
Pitäkäähän oikeat seuraajat meidät muut ajantasalla Suomenkin tapahtumista jos vain jaksatte ja ehditte 😀
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän luennolla puhuttiin väkivallasta, että nykyään riittävän lämmön ja asiallisen hygienian estäminen luetaan mukaan fyysiseen väkivaltaan. Siinä kohdin tuli kyllä Virve mieleen. 😆 Samoin tarpeettomien lääkkeiden antaminen tai antamatta jättäminen kuuluu nykyään kategoriaan kemiallinen väkivalta. Virve on kyllä näillä tavoin väkivaltainen itseään kohtaan, toivottavasti näissä jutuissa ei ollut väkivaltaa jatsimiestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua kans vähän ahdistaa ajatus et kaverit näkee ketä seuraan. Siksi olen tehnyt kaksi Instagram-tiliä. Toisen kautta seuraan kavereitani ja sivistyneitä tilejä. Toisesta seuraan Virveä, Eeva Kolua, tilejä joissa sählätään autolla, kolmio kuudelle ynnä muuta. Ja tadaa, kaverit ei saa koskaan tietää!
Piti käydä kurkkaamassa Eeva Kolua, tiedän kyllä tyypin ja joskus aikaa aikaa sitten tuli välillä käytyä blogissaan, tän päivän stoorissa sanoo että viime päivinä on tullut hurjasti uusia seuraajia - sattumaako :D
Tuskin sattumaa, joku mainitsi Eeva kolun täällä pari päivää sitten. En ollut kuullutkaan tyypistä, paitsi et tajusin lukeneeni sen kirjan joka oli hyvä muistaakseni. Onko hän kotoisin jostain Tornio / Kemi suunnalta? Näyttää ihan siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vikaksi stooriksi Virveltä jäi itseni osalta sitten tahraisen tutun ja siansaksa-topin esittelyt
Pitäkäähän oikeat seuraajat meidät muut ajantasalla Suomenkin tapahtumista jos vain jaksatte ja ehditte 😀
Päivän sisältö: Virve esittelee lumppujaan story kerrallaan ja kertoo miksi haluaa eroon millon mistäkin rääsystä. Storyjä on varmaan jotain lähemmäs 20 kpl. Jokaisessa eri lumppu. Kiintoisaa. 🥱 myös lentokoneessa käytettävä niskatyyny, jota Virve on käyttänyt 2v, on lähdössä mäkeen koska on kova kuin kivi. Virvelle vinkki vitonen: osta puhallettava matkatyyny.
En tajua miten ne tyynyt muka voi muuttua kiviksi, eihän lentokoneessakaan mikään erityisen lämmin ole. Erikoista
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten ne tyynyt muka voi muuttua kiviksi, eihän lentokoneessakaan mikään erityisen lämmin ole. Erikoista
Kyllä ne voi. Ainakin jos se tyyny on tarpeeksi vanha. Mulla oli joskus joku Tempur-tyyny ja se oli yhtenä talvena niin kivikova, että aamuisin oli ihan järkyttävät kivut päässä ja niskassa. Se tyyny ei siis enää kehonlämmöstäkään pehmennyt.