Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (10652)
Vierailija kirjoitti:
No nyt olikin insta ykstyiseksi muuttunut. Ehkä hyvä niin.
Omg, mitä mä nyt teen? Niin monta vuotta on tullut Virveä seurattua ilman virallista seuraamista, että oon oikeesti vähän järkyttynyt :D Ainut vaikuttaja, jonka touhuista oon jaksanut pysyä kiinnostuneena.
Täytyy siirtyä Ylulaudalle, sinne saa kuvia ja videoita kätevästi
Mä en ymmärrä miten Virve ei enää osaa kuvitella itseään käyttämässä tutuhametta. Eikö sen pitänyt olla niin ihana? Eikö osaa kuvitella että Euroopassakin on lämmin kesällä, parin kk kuluttua? Toi kertakäyttövaatteiden ostelu on kyllä ihan käsittämätöntä. Jos vaan hankkisi kunnon matkalaukun tai edes rinkan niin ei tarvisi koko vaatekertaa uusia parin kuukauden välein.
Mä en oikein ymmärrä miksei Virveä voisi seurata instassa? Itse ainakin seuraan, kuten muitakin. Okei ehkä osin sen takia että joidenkin, kuten Virven., kohdalla arvasin että tili menisi jossain kohti yksityiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten Virve ei enää osaa kuvitella itseään käyttämässä tutuhametta. Eikö sen pitänyt olla niin ihana? Eikö osaa kuvitella että Euroopassakin on lämmin kesällä, parin kk kuluttua? Toi kertakäyttövaatteiden ostelu on kyllä ihan käsittämätöntä. Jos vaan hankkisi kunnon matkalaukun tai edes rinkan niin ei tarvisi koko vaatekertaa uusia parin kuukauden välein.
Ehkä noihin vaatteisiin liittyy jotain kiihkeitä muistoja manbunista tai tsekkihoidosta ja nyt kun homma kuivui kasaan niin ne vaan muistuttaa ikävästi jostain tyypistä jota kohtaan oli suuria toiveita jotka ei toteutuneet? Vaan muistoksi jäi vain spermatahroja tutuhameella.
Luotan kyllä että tän ketjun kautta Vievän elämää voi seurata tulevaisuudessakin. En itse tykkää lyhytvideoista, pari häneltä testimielessä katsoin enkä kyllä niitä jaksanut yhtään sitä enempää. Mut ketjussahan ne pääkohdat on kerrottu, ja uskon että osa kirjoittajista häntä seuraa ihan "virallisesti".
Ja mitä Oodiin tulee,Ven usko että Virve siellä ainakaan montaa kertaa käy ellei ole kävelymatkan päässä. Bussilippu maksaa, varsinkin jos tulee AB-alueen ulkopuolelta.
"Ja mitä Oodiin tulee,Ven usko että Virve siellä ainakaan montaa kertaa käy ellei ole kävelymatkan päässä. Bussilippu maksaa, varsinkin jos tulee AB-alueen ulkopuolelta."
Virvehän on kova kävelemään, äkkiäkös hän kävelee Korsosta Oodiin.
8927 seuraajaa instassa nyt. Katsotaanko nouseeko määrä kovin paljoa jos salaseuraajat ryhtyy pakosta seuraamaan. Tai liekö Virve hyväksyä nyt ketään uutta.
Miksiköhän tili yksityiseksi juuri nyt?
Onko instassa voinut laittaa kysymyksiä/viestejä muutkin kuin Virveä seuraavat? (En tiedä, sillä en itse ole instassa ja katson kaiken sisällön sieltä anonyymeilla story viewer sivuilla). Onkohan tullut paljon ei-niin-imartelevaa palautetta nyt taas tästä vaatteiden nopeasta kiertoon joutumisesta?
Ehkä tosiaan ihan hyvä näin, tätä ketjua tosin joutuu varmaan vielä ainakin Suomi-kauden ajan seuraamaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Onko instassa voinut laittaa kysymyksiä/viestejä muutkin kuin Virveä seuraavat? (En tiedä, sillä en itse ole instassa ja katson kaiken sisällön sieltä anonyymeilla story viewer sivuilla). Onkohan tullut paljon ei-niin-imartelevaa palautetta nyt taas tästä vaatteiden nopeasta kiertoon joutumisesta?
Ehkä tosiaan ihan hyvä näin, tätä ketjua tosin joutuu varmaan vielä ainakin Suomi-kauden ajan seuraamaan 😄
Koska tulee takaisin Suomeen ja täällä on enemmän seuraajia, jotka heti tietää, missä päin hän liikkuu ja bongaa hänet muutenkin ulkona. Vaikeampi selittää, että tämä Suomi-elämä on ihanaa, ja just sitä mitä nyt kaipasikin ja näinhän tämän pitikin mennä, että hän nyt on Suomessa, kun seuraajat voivat ihan itse nähdä miltä meno näyttää.
Virve, jos seuraat tätä. Laita osa sisällöstä maksumuurin taakse. Saat tilaajia, saat rahaa. Lisäksi tilaajakanavan asioiden levittäminen julkisuuteen on laitonta eli niistä asioista ei saa puhua keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee takaisin Suomeen ja täällä on enemmän seuraajia, jotka heti tietää, missä päin hän liikkuu ja bongaa hänet muutenkin ulkona. Vaikeampi selittää, että tämä Suomi-elämä on ihanaa, ja just sitä mitä nyt kaipasikin ja näinhän tämän pitikin mennä, että hän nyt on Suomessa, kun seuraajat voivat ihan itse nähdä miltä meno näyttää.
Voi kyllä tosiaan liittyä tähän 🤔
Suuri seuraajamäärä hänelle silti jää ja aivan valtaosa seuraajista ollee suomalaisia. Kai tämäkin jonkinlainen Virve-paradoksi on että hän on periaatteessa hyvin yksityisen oloinen ihminen, eikä tosiaan ole vuosikausiin jakanut arkensa tapahtumia tai olinpaikkaansa edes lähimmille ihmisilleen, mutta silti on halunnut ("on valinnut") päivittää Instagramiin tuhansille tuntemattomille vaikka mitä yksityiskohtaista tietoa terveydentilastaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko seuraajamäärä muuttunut mutta olihan hänellä avoin insta silloin, kun asui opiskelujen takia puolisen vuotta (?) Suomessa. Silloin asui patjalla soluhuoneessa.
Mä en viitsi ruveta seuraamaan häntä instassa, kun oon muutenkin vierottautunut Instasta jo niin hyvin, etten käynyt katsomassa siellä kuin Eeva Kolua ja Virveä.
Tämä ketju ei kuitenkaan riitä mulle seurantavälineeksi, kun täällä tulkitaan niin lennokkaasti asioita. Esim. vaikka tutuhameen spermatahrat on tuulesta temmattu väite, joka alkoi heti elää omaa elämäänsä. Yksi ketjun ja Virven seuraamisen kiintoisista puolista onkin ollut se, että on voinut verrata omia tulkintojaan muiden tulkintoihin. Jos en enää näe Virven videoita, en voi mitenkään arvioida, mikä täällä esitetty on perusteltua ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä en viitsi ruveta seuraamaan häntä instassa, kun oon muutenkin vierottautunut Instasta jo niin hyvin, etten käynyt katsomassa siellä kuin Eeva Kolua ja Virveä.
Tämä ketju ei kuitenkaan riitä mulle seurantavälineeksi, kun täällä tulkitaan niin lennokkaasti asioita. Esim. vaikka tutuhameen spermatahrat on tuulesta temmattu väite, joka alkoi heti elää omaa elämäänsä. Yksi ketjun ja Virven seuraamisen kiintoisista puolista onkin ollut se, että on voinut verrata omia tulkintojaan muiden tulkintoihin. Jos en enää näe Virven videoita, en voi mitenkään arvioida, mikä täällä esitetty on perusteltua ja mikä ei.
Itse kans yllätyn mitä johtopäätöksiä ihmiset vetää asioista, esim. mulle oli itsestään selvää että ne hameen tahrat on ruokaa. Mut välillä täällä ihmisillä on joku kumma kyky tulkita Virveä osuen oikeaan asioissa mitä en itse osannut edes epäillä, esim. viimeisimpänä avioero.
Vierailija kirjoitti:
Virveä syytetään värikynän käytöstä mutta täällä niitä juttuja väritetään vielä enemmän. Siksi on tullut käytyä katsomassa Virven jutut hänen tililtään, jotta tietää mitkä jutuista on hänen näkemyksiään ja mitkä palstan.
^ ehkä tässä on nyt niin monia isompia muutoksia kerrallaan elämässä. Olisko aiempien Suomen (kosmetiikka?) opintojen aikaan ollut vielä selkeästi kauneus/kosmetiikka -bloggaaja?
Nyt tuli sekoiltua viime syksynä ihan kunnolla Vietnamissa, on erottu pitkäaikaisesta puolisosta, saatu mahdollisesti maahantulokieltoja jotka estävät Aasiaan palaamisen, ei ole pakopaikkaa Ruotsissa, energiaa ei tunnu riittävän yksin reissaamiseen juuri nyt edes Espanjaan, sinkkuelämä ei ilmeisesti alkanut kovin ruusuisesti Prahassa, Suomessa joutuu varmaan pakonkin edessä majoittumaan tuttavillaan kun valitsee olla käyttämättä rahaa majoituksiin näin kalliissa maassa, yms, yms.
Ihan kyllä sinänsä hyvin ymmärrettävää jos ei juuri nyt tunnu siltä että jaksaisi edes virallisia seuraajiaan "inspiroida".
Ehkä tili mennyt yksityiseksi Prahan asuinkumppanin tai manbun takia, jos mennyt sukset ristiin tai deittailun takia. Etenkin, jos Virve meinaa jatkaa deittailu Suomessa niin ei halua deittikumppaneiden heti tietävän kaikkea Virvestä.
Virvelle tekisi varmaan hyvää nyt mennä jonnekin lämpimään, siis Espanjakin kohta alkaa lämmetä ellei ole jo. Siellä voisi sitten rauhassa kävellä merenrannalla ja lukea kirjoja ja nuolla haavojaan. Vähän nyt tuntuu että Suomeen sukulaisten ja kaverien nurkkiin tulo on virhe, sillä silloin tosiaan huomaa että muut menevät elämässä eteenpäin mutta Virve on itse ihan hukassa.
En minä ainakaan ole koskaan kehdannut seurata Virveä instassa, tarinoita vain kävin aiemmin katsomassa, ennenkuin nyt lähti laukalle. Siihen vedin rajan.
Ja kyllä, todella itsekästä käytöstä tuo huonolaatuisten rättien ostelu, ja että vielä kyllästyikin niihin näin nopeasti. Kuten ylempänäkin useampi sanoikin, maailma kiittää... En ymmärrä kuinka edes kehtaa, aikuinen ihminen.