Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7682)

Vierailija
7661/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi miekkoset alkaa vaatia vastapalvelusta kun tänään on purettu pahaa oloa juoksemalla crocsit jalassa ja haettu lohturuokaa mäkkäristä.

Vierailija
7662/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen, että onkohan näillä uusilla kavereilla ihan puhtaat aikeet? Vietnam on kehittyvä maa, ja ihmiset saattavat olla melko pyrkyreitä. Ajattelevat varmaankin Virven rikkaammaksi kuin tämä onkaan, kun ei tarvitse töitäkään tehdä. On näköjään ulkoiluttanut Louis Vuittonin laukkuakin pitsalla käydessään. 

Itse olen joissain yhteyksissä täällä Suomessa nähnyt vietnamilaisten käytöstä, ja harvoin ovat loppujen lopuksi aidosti ystävällisiä. Aina siellä on taustalla se hyötymismentaliteetti. 

Olen miettinyt samaa! Tuntuu että nää frendit ilmestyi kuin tyhjästä ja heillä tuntuu olevan todella paljon aikaa Virvelle, vaikka ovat oletettavasti aikuisia, töissä käyviä ihmisiä. Ja Virve on ihan huumaantunut heidän seurastaan, liitelee todella korkealla. Toivottavasti pelko on turha ja ovat ihan oikealla asialla.

Nehän voi olla elättää itsensä somella eli olla sillä tavalla Virven hengenheimolaisia. Tää olisi oikeastaan jopa luontevaa, koska ylenmääräinen sometus yhdistäisi heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen, että onkohan näillä uusilla kavereilla ihan puhtaat aikeet? Vietnam on kehittyvä maa, ja ihmiset saattavat olla melko pyrkyreitä. Ajattelevat varmaankin Virven rikkaammaksi kuin tämä onkaan, kun ei tarvitse töitäkään tehdä. On näköjään ulkoiluttanut Louis Vuittonin laukkuakin pitsalla käydessään. 

Itse olen joissain yhteyksissä täällä Suomessa nähnyt vietnamilaisten käytöstä, ja harvoin ovat loppujen lopuksi aidosti ystävällisiä. Aina siellä on taustalla se hyötymismentaliteetti. 

Olen miettinyt samaa! Tuntuu että nää frendit ilmestyi kuin tyhjästä ja heillä tuntuu olevan todella paljon aikaa Virvelle, vaikka ovat oletettavasti aikuisia, töissä käyviä ihmisiä. Ja Virve on ihan huumaantunut heidän seurastaan, liitelee todella korkealla. Toivottavasti pelko on turha ja ovat i

Se toinen ei kai edes ole somessa. 

Vierailija
7664/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Osa ihmisistä ei ole somessa, ja se on täysin normaalia. Se, että miespuoliset reissubestikset ei ole somessa eikä suostu yhteiskuvaan taas kuulostaa siltä, että nämä miehet pitävät Virveä aivan jonain muuna kuin bestiksenä. Toivottavasti olen väärässä, mutta tuo ei kuulosta mun korvaan yhtään hyvältä.

Vierailija
7665/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen tunnemyrskyjen, suurien uutisten ja tärkeiden oivallusten päivä, ja eiliset fiinit juustotarjottimet on vaihtuneet pimeällä rannalla yksin syötyihin Mäkkärin ranuihin. Virve päättää tämän päivän jakson saippuasarjasta toteamalla, että tänään ei oikein ole muuta annettavaa Instagramiin. Siis tähän on kuin joku Tunteita ja tuoksuja -telkkarisarja. 😁

Vierailija
7666/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en lopettanut Virven seuraamista kun tuossa taannoin oli sisällön suhteen aika kuiva kausi. Nyt draamaa sataa ovista ja ikkunoista!

Vierailija
7667/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan suurien uutisten välittäjä ollut aviopuoliso vai uudet miehet?

Vierailija
7668/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvelle on varmaan selvinnyt ettei ne ilmaiset kahvit ja leipäset ja patikointireissut olleetkaan ilmaisia. Ja onkohan aviomies sit vielä saanut tarpeekseen. Tai sitten vaan maaninen vaihe alkaa olla ohi. 

Vierailija
7669/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilenhän se norkoili sen pienikätisen miehen pizzaa ja joi elämänsä parasta sangriaa. Mitä nyt on tapahtunut? 

Vierailija
7670/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jotain huonoja uutisia saanut joko mieheltä tai perheeltä.

Vierailija
7671/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että uudet frendit häviää (tai ovat jo hävinneet) kuvioista yhtä yllättäen kuin ilmaantuivatkin. Frendien tarkoitusperät ja todelliset aikeet paljastuneet. Virvelle tämmöinenkin voi olla kova kolaus. Hypomaniakin alkaa varmaan hiipumaan.

Vierailija
7672/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve on vaihtanut viime aikoina paljastavampiin vaatteisiin. Nauratti kun nyt oli ostettu uusi lippis, joka sekin on paljastavampi kuin edellinen. 😂 Edelleen ihmettelen, miksi Virve ei koskaan pese lippistä vaan ennemmin ostaa kolme kertaa vuodessa uuden kun edellinen on hikoiltu pilalle.

Vierailija
7673/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve mainitsi jossain kohdin, että on aina kokenut olevansa neliö, joka yrittää tunkea itseään ympyrän muotoiseen koloon, mutta uusien ystävien kanssa oli toisin. 

Itse olen ihan samanlainen, ja olisi tavallaan aika epäilyttävää, jos nyt nelikymppisenä yhtäkkiä löytyisikin niitä neliöitä ystäviksi. 

Jotenkin siis ajattelen, että nämä uudet ystävät olisivat saattaneet manipuloida, myötäillä ja mielistellä Virveä niin, että tämä tuntisi löytäneensä sielunkumppaneita.

-Se, joka alunperin kirjoitti jo poistetun viestin vietnamilaisten tavasta toimia

Vierailija
7674/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virve on vaihtanut viime aikoina paljastavampiin vaatteisiin. Nauratti kun nyt oli ostettu uusi lippis, joka sekin on paljastavampi kuin edellinen. 😂 Edelleen ihmettelen, miksi Virve ei koskaan pese lippistä vaan ennemmin ostaa kolme kertaa vuodessa uuden kun edellinen on hikoiltu pilalle.

Ei kai se pesu auta, kun värit haalistuvat hien vaikutuksesta? Vai auttaisikohan jos pesisi joka hikoilun jälkeen. Kuumassa ilmastossa saisi tosin pestä joka käytön jälkeen joten mitä järkeä. 

Vierailija
7675/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virve mainitsi jossain kohdin, että on aina kokenut olevansa neliö, joka yrittää tunkea itseään ympyrän muotoiseen koloon, mutta uusien ystävien kanssa oli toisin. 

Itse olen ihan samanlainen, ja olisi tavallaan aika epäilyttävää, jos nyt nelikymppisenä yhtäkkiä löytyisikin niitä neliöitä ystäviksi. 

Jotenkin siis ajattelen, että nämä uudet ystävät olisivat saattaneet manipuloida, myötäillä ja mielistellä Virveä niin, että tämä tuntisi löytäneensä sielunkumppaneita.

-Se, joka alunperin kirjoitti jo poistetun viestin vietnamilaisten tavasta toimia

Minäkin olen samanlainen, ja juuri neljänkympin korvilla aloin löytää niitä neliöitä. Ihan aidoiksi ystäviksi ne ovat osoittautuneet. Ratkaisevaksi tekijäksi osoittautui se, että tajusin nepsypiirteeni, hyväksyin ne ja lakkasin peittelemästä niitä. Oli kummasti helpompaa löytää oma lauma, kun ei enää esittänyt mitään. 

Tästä tapauksesta en tietenkään osaa sanoa mitään. 

Se, joka kirjoitti muutama päivä sitten audhd-piirteistään

Vierailija
7676/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen samanlainen, ja juuri neljänkympin korvilla aloin löytää niitä neliöitä. Ihan aidoiksi ystäviksi ne ovat osoittautuneet. Ratkaisevaksi tekijäksi osoittautui se, että tajusin nepsypiirteeni, hyväksyin ne ja lakkasin peittelemästä niitä. Oli kummasti helpompaa löy

Ehkä minullakin on sitten toivoa vielä löytää niitä neliöitä, kun juuri sain ADHD-diagnoosini. 

-Se, jolle vastasit

Vierailija
7677/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset eivät taas toimi, mutta juuri diagnoosin saaneelle: Pidän sinulle peukkua! 

Vierailija
7678/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset eivät taas toimi, mutta juuri diagnoosin saaneelle: Pidän sinulle peukkua! 

Kiitos! 💕

Vierailija
7679/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se pesu auta, kun värit haalistuvat hien vaikutuksesta? Vai auttaisikohan jos pesisi joka hikoilun jälkeen. Kuumassa ilmastossa saisi tosin pestä joka käytön jälkeen joten mitä järkeä. 

Virvehän ei pese vaatteitaan. Ja kyllä Suomessakin urheilijat heittävät kerran viikossa treenilippiksen pesukoneeseen muiden vaatteiden sekaan. Vaatteita kai nyt muutenkin pestään melkein joka käytön jälkeen muutenkin.

Vierailija
7680/7682 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pesen ainakin lenkkeilylippiksen kerran kuussa ja kesällä vielä useammin. On pysynyt hyvässä kunnossa jo 15 vuotta. Niksi on se ettei anna hien pinttyä lippikseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä