Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7643)

Vierailija
7641/7643 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tätä ketjua lukenut enkä Virveä aktiivisesti seuraillut vuosiin. Aikoinaan olin kuitenkin innokaskin lukija useamman vuoden.

Onko Virve avannut, millaisilla summilla suunnilleen elää, ja paljon hänellä on esim. sijoituksissa? Varmaan kertynyt ihan kivasti pitkällä työuralla ja kovalla säästäväisyydellä.

Oon muuten alkanut miettiä, voisiko Virvellä olla autismin kirjoa? Monet noista hänen jutuista tuntuu niin äärimmäisiltä ja lähes pakkomielteisiltä. Ja korostaa olevansa äärimmäisen introvertti, mutta ehkä ei olekaan sitä vaan hieman kirjolla? Hän vaikuttaa musta aivan älykkäältä, joten varmaan on älykkäänä ja naisena voinut maskata hyvin. Ja en sano tätä mitenkään ikävästi, vaan tuli vain mieleen, kun olen pohtinut erään läheisen mahdollista autismin kirjoa.

Minä olen aiemminkin sanonut, että näen hänessä todella paljon samaa kuin itsessäni. Itselläni ei toistaiseksi ole diagnoosia, mutta olen todella vahvasti Audhd-piirteinen (autismi + ADHD - jännä kombo, kun puolet aivoista janoaa rutiineja ja haluaa vain linnoittautua kotiin ja uppoutua siihen kiinnostuksen kohteeseen, jota olen rakastanut ala-asteiästä alkaen, ja toinen puoli janoaa spontaaniutta, riehakkuutta ja jopa kaaosta). Nepsyjuttuihin liittyy muuten myös väsymys, johon on montakin syytä, esimerkiksi se, että tullakseen toimeen ihmisten kanssa joutuu usein maskaamaan, ja se, että aistiärsykkeet vaikuttavat voimakkaammin.

Vierailija
7642/7643 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Virve minitalon myytyään iloinnut olevansa "miljonääri" mutta Ruotsin kruunuissa? Eli siitä voi laskea euroiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/7643 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin Vn stoorista, että sillä tosiaan on (ainakin) kaks eri miespuolista ystävää. Toinen on se kaveri, jolla on vietnamilainen tyttöystävä ja toinen on se reissubestikseksi tituleerattu, jolla oletan ettei ole tyttistä. Mä myös kuvittelen että juuri tää reissubestis on se ihastus, ja se tyyppi joka ei käytä somea (jotenkin Vn tyylistä). Tällaisella tyypillä on varmasti myös kiinnostavia syvällisiä juttuja ja näkökulmia elämään ja tämä on se tyyppi joka on saanut Virven puhkeamaan kukkaan.

Mutta voin olla väärässä.