Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7682)

Vierailija
7681/7682 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä pesen ainakin lenkkeilylippiksen kerran kuussa ja kesällä vielä useammin. On pysynyt hyvässä kunnossa jo 15 vuotta. Niksi on se ettei anna hien pinttyä lippikseen. 

Toisaalta sä tuskin lenkkeilet kovin montaa tuntia päivässä? Viisi juoksulenkkiä viikossa ei ihan vastaa sitä, että toinen on 30 asteen helteessä koko ajan.

Vierailija
7682/7682 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä pesen ainakin lenkkeilylippiksen kerran kuussa ja kesällä vielä useammin. On pysynyt hyvässä kunnossa jo 15 vuotta. Niksi on se ettei anna hien pinttyä lippikseen. 

Sama lippis 15 vuotta tuolla pesumäärällä edelleen hyvässä kunnossa? En oikein usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/7682 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aika sitten kun Virve puhui parisuhteestaan, sanoiko siinä mitään rakkaudesta? Mulle tuli yhtäkkiä mieleen että sehän taisi puhua vaan valinnoista että valitsee olla tämän ihmisen kanssa ja tukea toista unelmissa jne jne mutta ei mitään itse rakkaudesta 😆 sen takia Virven puheet parisuhteestansa kuulostaa aina niin jotenkin ihmeelliseltä kun niissä ei puhuta tunteista mitään. Pelkkä bisnes transaktio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi