Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7624)

Vierailija
7621/7624 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että Virve soitti tota biisiä asuntolan käytävässä, siis jos ja kun sen naapurit mölyää käytävässä keskellä yötä. Tässä on kyl mun sympatiat Virven puolella, raivostuttaa sen puolesta naapurien möly. 

Vierailija
7622/7624 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, mutta itse olisin kiitollinen jos kärsisin vuosikausia jostain vaivasta tajuamatta missä mättää, ja sitten joku ulkopuolinen ehdottaisi että olisiko kyse tästä. Ja sillä saisin selvyyttä ongelmaan ja voisin hakea apua siihen. Toki suurin osa pystyy tekemään näin ilman apuakin, mutta sitten on näitä jotka ei joko osaa reflektoida omaa toimintaansa (esim osa autisteista joille oma autismi tulee yllätyksenä vaikka sen huomaa koko muu Suomi, esim Hullu-uho) tai sitten 2-suuntainen mielialahäiriö.

pointti hypomaniasta ja maniasta oli hyvä. Siihen näköjään liittyy myös lievää vainoharhaisuutta, siis syytetään muita siitä mistä itse kärsii. Eli en minä ole sairas vaan kaikki muut. 

Mun läheisellä on ilmeisesti tuo hypomania. Elämä on jatkuvaa vuoristorataa ja ei suostu kokeilemaan mitään lääkitystä joka tasaisi oloa, koska alkuun kaikissa on jotain sivuoiretta. Oli jo saanut bipo-diagnoosin joka nyt sitten on peruttu ja onkin vaan "toistuvat masennukset" kirjattuna. Tosi raskasta elämää niin hänelle (paitsi tietty nousuissa on ihan elämän huumassa) kuin kaikille jotka hänen kanssaan ovat tekemisissä, koska ne laskukaudet on aivan kamalaa ja itsetuhoisia ajatuksia pää täynnä. Mutta eipä ketään voi pakottaa hoitoon tai lääkitykselle, kun ei ole vaaraksi muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/7624 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve on myös laihtunut tällä kertaa ihan laihduttamatta, kun ei vaan enää ole niin kiinnostunut ruuasta ja syömisestä. Nekin on tyypillisiä juttuja hypomaniassa. 

Vierailija
7624/7624 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pois on jäänyt jauhaminen terveellisestä ravinnosta. Nyt juodaan oletettavasti sokerisia kahveja ja syödään täytettyjä patonkeja. Ruuanmääräähän Virve varmasti rajoittaa rankalla kädellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi