Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen rakastunut varattuun mieheen..

Vierailija
12.08.2012 |

Ei olla tunnettu kovin kauaa. Mutta heti, kun näimme, tuntui, että ollaan tunnettu aina. Meille tuli heti semmoset ihan "omat jutut", hassuja juttuja, joille vain me nauretaan. Tätä tunnetta on niin vaikea selittää. Me ei olla harrastettu seksiä, kerran pussattu. Mulla on ihan semmonen olo, että hän on mun vastakappaleeni. Ja tuntuu, että kukaan ei ole koskaan tuntenut mua kohtaan niinkuin hän.. Tiedän, että hänkin miettii mua kokoajan. Meillä on joku ihmeellinen yhteys. Mun ei tarvitse sanoa hänelle, miltä tuntuu, kun hän näkee sen.

Olen yrittänyt katsella muita ja unohtaa. Silti mä pohjimmiltaan olen ihan varma, että me ollaan vielä yhdessä.. Tämmöstä tunnetta ei voi tulla uudestaan,, ihanaa ja kamalaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu niin säästyt kärsimyksiltä.

Vierailija
2/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et vielä tunne miestä.

Sä oot ihastunut vain haavekuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä. Ja teidän yhteytenne johtuu siitä. Mies on ehkä menettänyt yhteyden omaan puolisoonsa eikä katso ja kuuntele häntä oikeasti. Heille on tullut etäinen tapa suhtautua toisiinsa. Ja jostain syystä sinä olet ollut avoin tälle miehelle, nähnyt hänet oikeasti. Mies on halunnut tiedostamattaan jo pitkään tulla nähdyksi ja nyt teillä on tällainen todella hyvä vuorovaikutus keskenänne.

Ehkä miehellä ja tämän puolisolla on ollut joskus samanlainen kokemus, mutta se on hautautunut arjen alle.

Toivottavasti varattu mies ymmärtää nyt, että huomio kannattaa kääntää omaan puolisoon ja yrittää löytää se yhteys uudestaan. Muutoin hän hakee yhteyttä sinulta ja tuloksena on kolmiodraama.

Hyvin harvoin "toinen nainen" päätyy elämään onnellisena elämänsä loppuun pettäjäpuolison kanssa.

Suosittelen sinua ap pitämään soveliasta etäisyyttä tuohon varattuun mieheen - ihan itsesikin takia. Haluatko oikeasti joutua kolmanneksi pyöräksi?

Vierailija
4/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti kirjoitettu 4. Olet viisas ihminen. Tuossa on varmasti perää. Me on yritettykin pitää nyt vähän etäisyyttä. Mä en halua kiintyä häneen, eikä hän minuun. Mutta joku ihmeellinen magneetti on välillämme. Hän saattaa laittaa jonkun ihan arkisen viestin tai neuvon jostain ja siitä se taas lähtee.. viestit, puhelut ja koska me nähdään.. Mä olen ihan varma, että hän ottaa eron.. ap

Vierailija
5/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisit fiksu niin et olisi osallisena avioeroon, mutta et taida olla.

Vierailija
6/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole osallisena mitenkään. Mies tekee, niinkun itsestä tuntuu. Mulla on vaan tunne, että niin käy. Kuten sanoin, me molemmat koitamme taistella tunteitamme vastaan. En halua, enenenenen olla ihastunut häneen. Mutta muuta en voi. ap

Vierailija
7/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuihin rakastumista.

Vierailija
8/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein tarkistaa viestin päivämäärä, mut ei, en ole ollut minä.

Mulla siis ihan sama tilanne. Ja jotenkin täysi varmuus siitä, että mies eroaa.

Toisaalta taas mä yritän (taas, kuten niin monet kerrat aiemminkin) ottaa etäisyyttä ja ehkä jopa unohtaa, mutta en kykene siihen. Heti kun mies katsookin minuun päin ja hymyilee, olen taas mennyttä.

Myös meillä ollut heti ensi hetkestä lähtien selittämätön yhteys ja tuttuuden tunne. Rakastan tuota miestä ja haluan hänet kokonaan elämääni.

Toivon, että ero olisi totta pian..

Vierailija
9/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy samalla tavalla.

Kun olette seitsemännessä taivaassa niin teidän unelma miehenne pettää teitä jonkun toisen kanssa.

Tulkaa sit vinkumaan kuinka kivaa on.

Vierailija
10/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy samalla tavalla.

Kun olette seitsemännessä taivaassa niin teidän unelma miehenne pettää teitä jonkun toisen kanssa.

Tulkaa sit vinkumaan kuinka kivaa on.

Se nyt vaan on niin, että jos kaksi ihmistä oikeasti rakastaa toisiaan, siihen väliin ei pääse kukaan kolmas. Jos mieheni pettäisi minua, olisi asia sillä selvä ja ero edessä -miksi viettäisin elämäni ihmisen kanssa, joka ei rakasta minua?

Joskus ihmiset ajautuvat yhteen tai ovat parisuhteessa kun eivät tiedä todellisesta rakkaudesta. Ja sitten eräänä päivänä "se oikea" käveleekin vastaan, eikä sille mitään voi..

Vierailija
11/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus.

Tietenkin toisen seksuaalista, taloudellista tai psykologista hyväksikäyttöä voi nimittää rakkaudeksi.

Sitä se ei todellisuudessa ole.

Vierailija
12/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. En koskaan olisi uskonut, että joku ihminen saa aikaiseksi näin nopeasti tämmöisiä tunteita. Tuntuu, kun olisin tullut kotiin, kun näin hänet. Olen alusta saakka taistellut tätä tunnetta vastaan, mutta en voi mitään, että hän on mielessä kokoajan. Ja tiedän hänen tuntevan täysin samoin.

Vierailija
13/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisen tunne on häiriötila aivoissa. On siitä jotain tutkimustakin. Ihan kemiallinen reaktio. Kyse ei siis ole mistään kohtalosta, siitä oikeasta tms. Sun aivos ne vaan temppuilee.

Vierailija
14/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisen tunne on häiriötila aivoissa. On siitä jotain tutkimustakin. Ihan kemiallinen reaktio. Kyse ei siis ole mistään kohtalosta, siitä oikeasta tms. Sun aivos ne vaan temppuilee.

Dopamiinimyrsky aivoissa. Vähän kuin huumeen tuottama tunne. Mitään kohtaloa tai 'sitä oikeaa' ei ole olemassakaan, muuta kuin pikkutyttöjen päiväunissa. Oikea rakkaus on jotain ihan muuta. Kasvakaa naiset aikuisiksi.

Vierailija
15/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dopamiinimyrsky aivoissa. Vähän kuin huumeen tuottama tunne. Mitään kohtaloa tai 'sitä oikeaa' ei ole olemassakaan, muuta kuin pikkutyttöjen päiväunissa. Oikea rakkaus on jotain ihan muuta. Kasvakaa naiset aikuisiksi.

minä olen ollut koko aikuisikäni "aikuinen" menin naimisiin ja tein lapset miehen kanssa, kun se oli JÄRKEVÄÄ. Ajattelin, että intohimo on ihan turhuutta ja tärkeää on vain toisesta välittäminen ja yhdessä oleminen.

PASKAT!!! Kukaan ei jaksa koko elämää miehen kanssa, jota kohtaan ei tunne juuri mitään kuin sitä "arjen rakkautta". Nyt olen kokenut kunnon ihastumisen ja vaikka tiedän että satutan vielä itseni kun en halua lasten takia erota, en aio päättää suhdetta, olen NIIN onnellinen. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa ja saa nähdä mitä tästä seuraa, mutta nyt olen niin itsekäs että haluan kokea tämän. Toiseksi, en pystyisi edes lopettamaan vaikka järki käskisikin.

Vierailija
16/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuu yhtä nopeasti,kuin alkoi.

Vierailija
17/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydeksi sen, että mies on sinua kohtaan ystävällinen. Ehkä teillä jopa on yhteys mutta itse kehoittaisin pysymään pois toisten avioliitoista. Noita ihmisten välisiä yhteyksiä ja jopa ihastumisia kun tulee ja menee KAIKILLA. Mies tuntee tällä hetkellä ehkä sinua kohtaan jotain ja seuraavassa hetkessä toista kohtaan jotain. Ja jos hän on tyypiltään sellainen, että lähtee noihin fiiliksiin mukaan ja ruokkii niitä, niin samoin tapahtumaan myöhemminkin. Eli jos vaikka mies ottaisi eron ja olisi sinun kanssasi, olisi se päivä vielä edessä jolloin hänelä on paljon yhteistä naurettavaa jonkun toisen naisen kanssa..

On myös aina mahdollista, ettei mies ole edes tosissaan ihastunut sinuun. Munkin tuttavapiirissä on nainen, joka hakee huomiota mieheltäni tietäen saavansa sitä. Nainen vain ei ehkä ymmärrä miehen suovan huomiota hänelle vain ystävällisyydestä eikä tunne häntä kohtaan mitään kummempaa. Vaikka tuntisi, niin ei koskaan veisi asiaa pitemmälle. Koska ei tyypiltään ole sellainen.

Itse olen ihastunut miljoonat kerrat milloin kehenkin, myös avioliittooni aikana, mutta en vie asioita käytännön tasolle. Tiedän, että joka ihastumisen perään lähteminen tuottaa lopulta murhetta, ei vähiten itselle. Kun huomaan jonkun toisen kokevan ihastumisen tunteita minua kohtaan, en ruoki niitä tarpeettomasti.

Koska todella; jokainen ihminen ihastuu muihinkin kuin omaansa, ero ihmisten välillä näkyy siinä, ymmärtääkö tämän (vai luuleko hetken yhteyden olevan sielunkumppanuutta ..) ja ruokkiiko sitä vai vetäytyykö.

Silloin kun kaksi vapaata ihmistä tuntee yhteyttä keskenään, voivat he vapaasti ruokkia sitä ja ehkä siitä parhaimmillaan kehittyy jotain, jopa sielunkumppanuutta. Mutta on kypsymätöntä ja itsekästä väittää sivusuhteiden tapahtuvan "jonkin suuremman voimasta". IHan itse kukin tekee päätöksensä.

Vierailija
18/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydeksi sen, että mies on sinua kohtaan ystävällinen. Ehkä teillä jopa on yhteys mutta itse kehoittaisin pysymään pois toisten avioliitoista. Noita ihmisten välisiä yhteyksiä ja jopa ihastumisia kun tulee ja menee KAIKILLA. Mies tuntee tällä hetkellä ehkä sinua kohtaan jotain ja seuraavassa hetkessä toista kohtaan jotain. Ja jos hän on tyypiltään sellainen, että lähtee noihin fiiliksiin mukaan ja ruokkii niitä, niin samoin tapahtumaan myöhemminkin. Eli jos vaikka mies ottaisi eron ja olisi sinun kanssasi, olisi se päivä vielä edessä jolloin hänelä on paljon yhteistä naurettavaa jonkun toisen naisen kanssa..

On myös aina mahdollista, ettei mies ole edes tosissaan ihastunut sinuun. Munkin tuttavapiirissä on nainen, joka hakee huomiota mieheltäni tietäen saavansa sitä. Nainen vain ei ehkä ymmärrä miehen suovan huomiota hänelle vain ystävällisyydestä eikä tunne häntä kohtaan mitään kummempaa. Vaikka tuntisi, niin ei koskaan veisi asiaa pitemmälle. Koska ei tyypiltään ole sellainen.

Itse olen ihastunut miljoonat kerrat milloin kehenkin, myös avioliittooni aikana, mutta en vie asioita käytännön tasolle. Tiedän, että joka ihastumisen perään lähteminen tuottaa lopulta murhetta, ei vähiten itselle. Kun huomaan jonkun toisen kokevan ihastumisen tunteita minua kohtaan, en ruoki niitä tarpeettomasti.

Koska todella; jokainen ihminen ihastuu muihinkin kuin omaansa, ero ihmisten välillä näkyy siinä, ymmärtääkö tämän (vai luuleko hetken yhteyden olevan sielunkumppanuutta ..) ja ruokkiiko sitä vai vetäytyykö.

Silloin kun kaksi vapaata ihmistä tuntee yhteyttä keskenään, voivat he vapaasti ruokkia sitä ja ehkä siitä parhaimmillaan kehittyy jotain, jopa sielunkumppanuutta. Mutta on kypsymätöntä ja itsekästä väittää sivusuhteiden tapahtuvan "jonkin suuremman voimasta". IHan itse kukin tekee päätöksensä.

Vierailija
19/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa todella, että tämä tunne tuli varattuun mieheen. Mutta se nyt vaan on niin, että kaikki hänessä, tuoksu, ilmeet, eleet, puhe, ulkonäkö, , kaikki tuntuu niin oikealta. Ne pienet tai isot hetket yhdessä, tuntuu, että aika pysähtyy. Maailmassa ei ole muita kuin me. Kun tekstari piippaa, mä olen taivaissa. Ja se, että tiedän toisen tuntevan ihan samalla tavalla. Niin ihanaa, mutta niin kamalaa. Toivoisin, että heräisin aamulla vailla tätä tunnetta ja hän saisi hoidettua oman avioliittonsa kuntoon. Mutta... en tiedä, mitä tapahtuu.

Vierailija
20/26 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minulle kävi samoin 10 vuotta sitten. Mies oli muka kanssa täysin rakastunut minuun. Kuitenkin hän keksi kokoajan syitä miksi hän ei voi "vielä" lähteä suhteestaan. Hän haki jatkuvaa sääliä. "Vaimo on kamala" "kotielämä on hirveää, en haluaisi lähteä sun luota kotiin" ym. Kuitenkin jatkuvasti ramppasi anoppilassa, ja naisen sukulaisten luona... Lopulta 2 vuoden(niinpä...) jälkeen, sain hänet kiinni alkkareissa toisen naisen luota, joka ei siis vaimo. Tiedä kuinka monta muuta oli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan