Mä olen rakastunut varattuun mieheen..
Ei olla tunnettu kovin kauaa. Mutta heti, kun näimme, tuntui, että ollaan tunnettu aina. Meille tuli heti semmoset ihan "omat jutut", hassuja juttuja, joille vain me nauretaan. Tätä tunnetta on niin vaikea selittää. Me ei olla harrastettu seksiä, kerran pussattu. Mulla on ihan semmonen olo, että hän on mun vastakappaleeni. Ja tuntuu, että kukaan ei ole koskaan tuntenut mua kohtaan niinkuin hän.. Tiedän, että hänkin miettii mua kokoajan. Meillä on joku ihmeellinen yhteys. Mun ei tarvitse sanoa hänelle, miltä tuntuu, kun hän näkee sen.
Olen yrittänyt katsella muita ja unohtaa. Silti mä pohjimmiltaan olen ihan varma, että me ollaan vielä yhdessä.. Tämmöstä tunnetta ei voi tulla uudestaan,, ihanaa ja kamalaa.
Kommentit (26)
Moni mies ei vedä yhteyttä rakastamiseen ja pettämiseen. Liekö kotoa opittu malli, mutta näin se vaan on. Miehethän pettää usein polttareissakin, tai häiden jälkeisis "poikien illas" näyttääkseen vain kavereilleen, että "ei täs akka mua kuitenkaan määrää". Miehillä harvoin on romanttisia tunteita, joita naisilla on. Pettäminen on heille vain "päänahka" eli alkukantainen saalistus ja hallitsemis muoto, jolla myös itsetuntoa pönkitetään.
yllä mä tiedän tämän miehen tunteet. Ei voi olla huomaamatta, kuinka paljon hän tykkää, välittää. Jos kahden ihmisen välillä on jotain oikeasti niin kyllä sen vaan tietää. Aikaisemmin en olisi ehkä tiennyt. En ole koskaan kokenut tällaista. Mutta ne ketkä eivät ole koskaan ihastuneet tai rakastuneet kunnolla ja oikeasti, eivät VOI TAJUTAKAAN:
tunne että mies eroaa pian....vaan eipä ole eronnut, aina on ollut muita syitä ja nyt alan minä olla totaalisen kyllästynyt tilanteeseen ja ikuisena kakkosena oloon vaikka sanoo olevani ykkönen! Säästäkää itsenne tältä valtavalta surulta, pettymykseltä ja itsetunnon menetykseltä ajoissa. Siis lopeta leikki ajoissa, kun se vielä on leikkiä!!
yllä mä tiedän tämän miehen tunteet. Ei voi olla huomaamatta, kuinka paljon hän tykkää, välittää. Jos kahden ihmisen välillä on jotain oikeasti niin kyllä sen vaan tietää. Aikaisemmin en olisi ehkä tiennyt. En ole koskaan kokenut tällaista. Mutta ne ketkä eivät ole koskaan ihastuneet tai rakastuneet kunnolla ja oikeasti, eivät VOI TAJUTAKAAN:
toisaalta, jos itsestä tuntuu nyt näin hyvältä, ja mulla ainakin on selvää, että EN ole syy miehen avioliiton tilaan, joten en siitä syystä osaa tuntea syyllisyyttä. Olen tehnyt miehelle selväksi,että jos haluaa vielä yrittää vaimon kanssa ja alkaa mennä siellä paremmin, niin väistyn heti. Jos nyt onkin niin, että mies kusettaa, niin se on surullisempaa hänelle kuin minulle. Olen myös sanonut, ettei mulle tarvitse valehdella mitään, en ole hänen kanssaan tekemisissä siksi, että hänellä menee huonosti liitossaan tai että vaimo olisi ilkeä. En edes usko, että sellaista onkaan että toinen on ihan hirveä ja siksi mies olisi säälittävä ja "avioliiton uhri". Liitossa on AINA kaksi ihmistä.
toinen nainen ja tästä on ajastaan tullut se ensimmäinen. Aikuisten ihmisten valintoja, jotka ei muille kuulu. Toki lapsista on huolehdittava ja joskus heistä aletaan pitääkin parempaa huolta aikuisten kesken, jotka rakastavat toisiaan.
näitä huomionhakuisia naisia jotka eivät ikinä kasva aikuiseksi eivätkä tule todella tietämään mitä oikea rakkaus on.
Tuntemattomaan ei voi rakastua,se tapahtuu vasta kunnes tunnet toisen täysin.Olet elänyt hänen kanssaan,tunnet ne huonot ja hyvät puolet.
Nämä "varastetut hetket"eivät ole todellisuutta.
Toiset katsovat mkoko ikänsä maailmaa vaaleanpunaisten lasejen läpi.
Veikkaisin että nämä ihmiset ovat myös niitä jotka masentuvat herkästi,syövät mielialalääkkeitä...