Ehdin jo rakastua Mikaan
kuvittelin mielessäni kuinka komea hän on ja kuinka tulinen rakastaja. Sitten luin tältä palstalta että Mika on Marko Ahonen. Googlailin tuossa ja masennuin jostain syystä. Mietin tässä että pitääköhän mulla lähteä heti päivystykseen vai pärjäänkö maanantai-aamuun jolloin voin hakea apua työterveydestä. Kyllä elämä on raakaa!!!
Kommentit (16)
niin sitten Miika Nousiainen.
*hylkää Markon*
niin sitten Miika Nousiainen.
*hylkää Markon*
Varmaan Miikakin on täällä vaimon opastamana käynyt. Tai Hesarin ämmien.
Mä olin sairaalassa monta päivää ja nyt täällä höpistään jostain Mikasta ja Markosta.
jossa puutarhan antimet eivät kelvanneet.
kuvittelin mielessäni kuinka komea hän on ja kuinka tulinen rakastaja. Sitten luin tältä palstalta että Mika on Marko Ahonen. Googlailin tuossa ja masennuin jostain syystä. Mietin tässä että pitääköhän mulla lähteä heti päivystykseen vai pärjäänkö maanantai-aamuun jolloin voin hakea apua työterveydestä. Kyllä elämä on raakaa!!!
Mistä tiedät, että Marco on Mika? Ei hän blogissaan tainnut sitä myöntää.
no ei tietenkään "Marco" ole Mika. Kai tuon nyt sokeakin näkee.
Mistä tiedät, että Marco on Mika? Ei hän blogissaan tainnut sitä myöntää.
on tainnut tulla viime aikoina juteltua työpaikalla ihan liikaa marco bjurströmistä, kun kaikkien markojen k:t muutuu näppäimistölläkin c:ksi :D
Pahoittelen :)
t. tuon "marcon" kirjoittaja
mutta siltikään sanavalmiilla ja ajattelevalla Markolla ei voi olla mitään tekemistä typeriä leikkihauskoja möläyksiä päästelevän Mikan kanssa.
lähinnä kirjoittelen mitä mietin. en ole Tero, enkä Marko.
Mika
että haukuin kommentteja typeriksi. Eivät omanikaan sen viisaampia ole!
Onko tää joku homotriidi? t. Heikki
yrittäkää jo tajuta se. Mikalta löytyi hyviä kommentteja tuosta taidan rakastaa lihavia kuulantyöntäjä miehiä ketjussa.
T: 11cm mies
Marko Ahosen kuin Mikan.