FitLine kokemuksia?
Onko kukaan kokeillut näitä FitLine tuotteita? Tuntuu, että facebookissa joka toinen hehkuttaa näitä mutta mulle on jääny vähän epäselväksi onko ne urheilun lisäravinteita vai ateriakorvikkeita, joilla lahdutetaan?
Onko tarkoitus käyttää "loppuelämän ajan" vai käytetäänkö näitä kuurina 2-3kk kerrallaan? Paljonko nämä tuotteet maksaa?
terveisin, haluan kuuman bikinivartalon kesäksi ;)
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Valehtelevat kaikkea täysin älytöntä. Mm. että osaavat muuttaa rasvaliukoiset vitamiinit vesiliukoisiksi. Väite sotii jo ihan perustason fysiologista ja ravitsemustietämystä vastaan.
Oho, vielä en ole tuohon väitteeseen törmännyt vaikka pari vuotta käyttänyt.
Luin http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/ tämän aritkkelin kommenttiosiota pitkälle. Huvittaa nuo monien väitteet siitä, että tuote toimii, koska heistä tuntuu siltä. :D Vaikka mitään tutkimustietoa asiasta ei ole. Vähän sama kuin kokaaniaddikti perustelisi, että hänen omien kokemustensa mukaan kokaiini on parantanut hänen elämänlaatuaan, joten vitut tieteestä.
Mahtaa näiden yritysten omistajilla naurattaa lukiessaan kuinka pillereihinsä hurahtaneet ihmiset ympäri maailman puolustavat näin aggressiivisesti sokeripillereitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Luin http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/ tämän aritkkelin kommenttiosiota pitkälle. Huvittaa nuo monien väitteet siitä, että tuote toimii, koska heistä tuntuu siltä. :D Vaikka mitään tutkimustietoa asiasta ei ole. Vähän sama kuin kokaaniaddikti perustelisi, että hänen omien kokemustensa mukaan kokaiini on parantanut hänen elämänlaatuaan, joten vitut tieteestä.
Mahtaa näiden yritysten omistajilla naurattaa lukiessaan kuinka pillereihinsä hurahtaneet ihmiset ympäri maailman puolustavat näin aggressiivisesti sokeripillereitään. :D
Niin ajattele, mikä massiivinen kannatus ja täysin tyhjästä...
eiku...
Mut onhan se nyt siistii kun saa olla marketing manager ;) Kaveri hurahti tähän täysin. Syötti näitä lapselleenkin (alle 2v.) ja kehui miten ovat pirteitä ja ei flunssat iske. Kunnes sitten iski mutta sehän siis meni niin, että se flunssa olikin keholle tarpeellinen ja oireet helpotti tietenkin fitskuilla. Kuvia tuloksista otettiin vain ne litistävät leggarit päällä, mitkä ne onkaan nimeltään? Todellisuus oli muuta. Kaveri lihoi nopeasti takaisin ja ei maininnutkaan fitskuista. Nyt onkin mukavaa olla "muodokas" eikä halua laihtua enää.
Siis maksanhan näillä saa paskaksi. Samaten lapsen jos sille syöttää. Kaikenlaista hulluutta ne ihmiset keksii..
Lähtökohtaisesti jos jotain tuotetta pitää myydä verkostomarkkinointina, ei se voi olla muuta kuin huuhaata. Hieman yleistäen...
Onko siis kellään mitään positiivisia kokemuksia näistä (ei markkinoijalla)?
Nöööy, olikin liian hyvää ollakseen totta. Faktahan on se, että ihminen kun on sairas, hän haluaa uskoa mitä tahansa jotta parantuisi! Ei kai kukaan terve näitä ostaisikaan ja maksaisi itseään kipeäksi. Itsekin katsoin purkin kylkeä ja mietin että kappas, mitä tässä ensimmäisenä tekee sokeri, dextroosi ja fruktoosi, mutta meille kerrottiin että aine on (varmasti olette muutkin kuulleet tämän saman vertauksen) kuin purkki joka on täynnä höyheniä ja sinne tiputetaan avain, niin avainhan painaa eniten...ei hälytyskellot soineet. Eikä soinut kun luvattiin parantaa kaikki vaivat. Kaikki kolme pakettia pitäisi tilata, jotta vaivat helpottaisivat. Joo, minulle, minulle!
Olen käyttänyt vuoden B-vitamiini lisää ja luulin syöväni terveellisesti ennen sitä. No 3 kk ihon kunto parani, kasvoilla väriä ja kaverit sanoi että näytän nuoremmalta enkä harmaalta. En siis meikkaa. Kynnet tulivat kestävämmiksi ja parturi kehui myös hiustenlaadun parantuneen. Joten siinä sulle plaseboa.
Maksan paskaksi? Vuoden oon käyttäny ja veriarvot loistavat. Ota selkoa ennen vouhkaamista. Kalliita ovat mutta elämäntapa. Toki pullistuu uudestaan jos ei muuta syömis - ja liikkumistapoja ollenkaan. Järki hoi.
1,5v käytin eikä mitään vaikutusta. Ihan kuraa!
Fitline tuotteiden päiväannoksessa on hedelmäsokeria yhden omenan verran.
Ja siksi lukee ensimmäisenä, kun se on pitänyt painon mukaan siihen laittaa.
Kohta 7 vuotta takana tuotteiden käyttöä ja annan myös lapsille. Ollaan kyllä tykätty. 😊
Itse käytän isoflavonia ja yllätys yllätys ....
mun kauheat pms oireet ovat enää muisto vain😊
Ovat osuneet hyvään markkinarakoon. Näitähän ostaa ihmiset joilla ei ole kunnollista käsitystä fysiologiasta tai tieteestä. Näitä myydään väitteillä "solun resetoinnista". Jos solu resetoidaan, eli sammutetaan ja käynnistetään uudelleen, solu on kuollut. Tämmöistä ei tapahdu. Toinen erikoinen väite jonka nämä piruparat uskoo on se, että rasvaliukoisia vitamiineja ei voi saada heidän tuotteistaan liikaa koska ne on "muutettu toimimaan elimistössä kuin vesiliukoiset vitamiinit". Voi ääliöt, ei vitamiinit noin toimi. Jos rasvaliukoinen vitamiini toimisi "kuin vesiliukoinen" se ei enää olisi se vitamiini. Vai mihin reseptoriin vesiliukoisen a-vitamiinin vaikka pitäisi solussa tarttua? =D
Miks tulla tänne riehumaan jos tuotteisiin et usko tai ne ei just sulla toimi? Tämän ketjun viesteistä iso osa on saman kirjoittajan kädestä :)
Vierailija kirjoitti:
Miks tulla tänne riehumaan jos tuotteisiin et usko tai ne ei just sulla toimi? Tämän ketjun viesteistä iso osa on saman kirjoittajan kädestä :)
Kyse ei ole mulle ainakaan mistään toimimisesta. Ihan hyviä vitamiinejahan noissa on, tosin samat saa 1/100 halvemmalla apteekista paremmin tutkittuina ja ilman ylimääräistä sokeria. Mua harmittaa se, miten näitä ylihintaisia vitamiineja myydään valheellisilla terveysväitteillä sairaille ihmisillä joilla olisi rahalleen oikeasti tärkeääkin käyttöä. Kuten vaikka lääkkeet.
Taitaa olla tuo 50 000 euroa olla vähän ylimitoitettu ansio. Taitaa olla joku muu valuutta.
vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tuo 50 000 euroa olla vähän ylimitoitettu ansio. Taitaa olla joku muu valuutta.
Kannattais varmaan käyttää, niin näkis sinne porvooseen asti.
Valehtelevat kaikkea täysin älytöntä. Mm. että osaavat muuttaa rasvaliukoiset vitamiinit vesiliukoisiksi. Väite sotii jo ihan perustason fysiologista ja ravitsemustietämystä vastaan.