Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FitLine kokemuksia?

Vierailija
17.03.2015 |

Onko kukaan kokeillut näitä FitLine tuotteita? Tuntuu, että facebookissa joka toinen hehkuttaa näitä mutta mulle on jääny vähän epäselväksi onko ne urheilun lisäravinteita vai ateriakorvikkeita, joilla lahdutetaan?

Onko tarkoitus käyttää "loppuelämän ajan" vai käytetäänkö näitä kuurina 2-3kk kerrallaan? Paljonko nämä tuotteet maksaa?

terveisin, haluan kuuman bikinivartalon kesäksi ;)

Kommentit (331)

Vierailija
321/331 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, linkkaan tänne aiheeseen liittyvän laadukkaasti kirjoitetun blogin, jossa keskitytään faktoihin Fitlinesta!

https://pyramiditiimi.blogspot.com/?m=1

Vierailija
322/331 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt näitä tuotteita 3 vuotta,enkä luovu ikinä!Otan siis aamulla aamujuoman,johon kuuluu Aztivicea,jossa on mm.8 erilaista b-vitamiinia,lisäksi kuituvalmiste Basicia puolikkaan pussin,nivelkuntoa 1 mitta,ja juon sen.Aamiaiseksi syön probioottijogurttia,ja sitten ihan tavallista ruokaa päivän mittaan.Illan viimeinen juoma on Restorate,mm.magnesiumia ja d-vitamiinia sisältävä juoma,johon lisään nykyään vielä pari mittaa Activicea levottomien jalkojen hoitoon,nukuttaa todella hyvin,ja pärjää lyhyemmillä yöunilla,aamulla herää virkeänä uuteen päivään! Olen saanut näistä energiaa valtavasti,vatsa toimii säännöllisesti,olen tasapainoinen ja rauhallinen nykyään,painokin on alkanut laskea,rytmihäitiöitä ei enää ole,vaan syke on tasainen,b-vitamiinit rauhoittavat sympaattista hermostoa nähtävästi.Lapsillekin sopivat,on monenlaisia tuotteita,mm.ateriankorvikkeita,ja proteiinijuomia.Tilataan yleensä kestona jälleenmyyjän kautta,saa edullisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/331 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitline on täyttä p*skaa. Cheyenneltä tullut youtubeen uusi video kyseisestä lafkasta.

Vierailija
324/331 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käyttäköön jos haluaa ja jos tuntuu toimivan niin mikäs siinä. Kalliita toki ovat. Käytin alkuun optimaalisettiä. Basic ei sopinut alkuunkaan, sanottiin että puolita pussi ja laita jääkaappiin juoma. Ei toiminut, ei myöskään restorate. Activizestä olen tykännyt. Tässä oli kaikki mitä tarvitsen kun yhtäkkiä tarvitsee myös solunsuojaa ja jogurttia, tekoastiakin maksaa, tulee aika tyyristä jogurttia. Selitettiin että apteekista ostat kalliimmalla monta purkkia kun kaiken saat kolmesta purkista. Tämä ei ihan paikkaansa pidä. En ole enää käyttäjä ja halvemalla ostan vitamiinit apteekista. Jokainen fitline tuote on niin ihana ja toimiva, ihan tähän en usko. Resetointia mainostetaan että aloita vuoden alussa. Aloitin kerran ja viikossa olin tosi huonossa kunnossa, paha olla ja pää ihan sekaisin. Kilpirauhasen vajaatoiminta paheni, eli ei todellakaan sovi kaikille. Jokainen käyttäköön oma on asia mutta eläkeläisen kukkarolle liian kalliita

Vierailija
325/331 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vireyttä kirjoitti:

Minä olen käyttänyt näitä tuotteita 3 vuotta,enkä luovu ikinä!Otan siis aamulla aamujuoman,johon kuuluu Aztivicea,jossa on mm.8 erilaista b-vitamiinia,lisäksi kuituvalmiste Basicia puolikkaan pussin,nivelkuntoa 1 mitta,ja juon sen.Aamiaiseksi syön probioottijogurttia,ja sitten ihan tavallista ruokaa päivän mittaan.Illan viimeinen juoma on Restorate,mm.magnesiumia ja d-vitamiinia sisältävä juoma,johon lisään nykyään vielä pari mittaa Activicea levottomien jalkojen hoitoon,nukuttaa todella hyvin,ja pärjää lyhyemmillä yöunilla,aamulla herää virkeänä uuteen päivään! Olen saanut näistä energiaa valtavasti,vatsa toimii säännöllisesti,olen tasapainoinen ja rauhallinen nykyään,painokin on alkanut laskea,rytmihäitiöitä ei enää ole,vaan syke on tasainen,b-vitamiinit rauhoittavat sympaattista hermostoa nähtävästi.Lapsillekin sopivat,on monenlaisia tuotteita,mm.ateriankorvikkeita,ja proteiinijuomia.Tilataan yleensä kestona jälleenmyyjän kautta,saa edullisemmin.

Käytitkö sitä ennen eri valmistajan/valmistajien vastaavia tuotteita?

Vierailija
326/331 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en noita käytä enkä aio käyttääkään. Syön tervellistä ruokaa, liikun sopivasi ja nukun hyvin eikä ole stressiäkään. HUOM! Tämä neuvo oli ilmainen eikä maksanut mitään. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
327/331 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näitä väsymykseen asti kaupattiin ja ryhdyin sitten loppujen lopuksi. Idiootti minä!!!

En uskonut kylläkään tuotteeseen ja tässä talvella heitinkin menemään jotain vanhentuneita purkkeja.... monta sataa meni kyllä hukkaan, osan kun annoin vielä silloin toiselle kaverille ku käytti aktiivisesti.

Noh eipä kukaan ole tuputtanut mulle niitä uudelleen kunnes nyt tulin raskaaksi.... olisi kuulemma nyt täydellinen hetki vetää Activizeia! Hetkonen että vetäisin mun kehoon sokeri/kofeiini pommin heti ammusta (kun tietty väsyttää). Juu ei kiitos viimeinen tuote mitä käyttäisin nyt!!!!!

Vierailija
328/331 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ok vitamiineja, törkeän kalliita tosin. Samat vitamiinit saa paljon halvemmalla muualta tilattuna, FitLinen ainoa etu on, ettei tarvitse itse miettiä mitä tarvitsee kun he tietävät paremmin ;)

Vierailija
329/331 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Suomi24:llä todella vähän Fitlinestä kirjoitetaan, suuri osa jutuista keskittyy Onecoiniin.  https://keskustelu.suomi24.fi/talous/verkostomarkkinointi

Vierailija
330/331 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vireyttä kirjoitti:

Miten ovat tuotteet toimineet, onko käyttö jatkunut? Oletko huomannut paljon hyviä vaikutuksia? Entä mitään sivuvaikutuksia?

Vierailija
331/331 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö näitä loistavia tuotteita on saatavilla? On niin hyvät vaikutukset näköjään, että alta pois kaikki muut! Kuka on johtava bosslady teillä päin, miten pyörii biznes? Mahtavaa hyvinvointia .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän