Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Liikunnalliset" tyypit, mikä teitä nyt vaivaa?

Vierailija
08.08.2012 |

Kun käyt lenkillä, niin ilmoitatko jollekkin tuttavallesi kuinka pitkän lenkin heitit? Tai uit? tai juoksit? tai pyöräilit?

Jos ilmoitat, niin mikä on syy siihen? Teetkö ilmoituksen vain huvikseen, ilman mitään taka-ajatuksia? Ilmoitatko asiasta vain tuttavallesi, jonka tiedät olevan sinua laiskempi? Vai kenties tuttavallesi, jolla on samat harrastukset ja haluat vertailla tuloksia?

Ystäväni on nyt alkanut harrastamaan tätä minulle ilmoittamista ihan kyllästymiseen asti. Itse en juurikaan liiku ja jos liikun, niin en tosiaan jaksa edes selvittää, mikä nyt oli matka, jonka liikuin... Olen oikeasti kyllästynyt näihin ilmoituksiin, enkä tiedä mitä niihin kuuluu vastata.. Onko tarkoitus saada minut tuntemaan itseni laiskaksi ja huonommaksi? Jos näin olisi, niin mitä minun pitäisi sanoa? Vai haluaako ystäväni kehuja suorituksestaan? En vaan osaa kehua asiasta, joka ei juurikaan aiheuta mitään tuntoja.

Jos minulle sanotaan, että "huh huh, kävelin sitten 5km" niin en tiedä onko se hyvä vai huono ja mitä pitäisi sanoa.

Onko täällä muita, jotka saavat ilmoituksia? Mikähän meitä yhdistää?

Tai onko täällä niitä, joiden on ilmoitettava urheilutuloksensa joillekkin? Kenelle ilmoitatte ja miksi?

Sellasta. Alan oikeasti ehkä provosoitumaan ystäväni sanoista, mutta kun sisimmässäni tiedän, etten kadehdi häntä mitenkään asian tiimoilta. Mutta ärsyyntymään hän on minut saanut. :)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja treenaan 4-5Xvko salilla + muutamat juoksulenkit päälle. Eli treenaan suht paljon moniin muihin kavereihini verrattuna. Mutta en harrasta tällaista päivittelyä, koska en tahdo antaa sellaista vaikutelmaa että pitäisin itseäni jotenkin parempana kuin muut. Ja liikunta on mulle niin jokapäiväistä kauraa etten koe sitä jotenkin mainitsemisen arvoisena asiana.

En myöskään tee päivityksiä ahkerasta siivouksesta/leipomisesta.

Ei vain ole tyyliäni. En kyllä loukkaannu, mikäli joku näin tekee. Huvitun ehkä.

Hirveää itsensä korostamista: "Siis liikunta on mulle niin jokapäiväistä". No niin se mullekin on. Siltikin -tai juuri siksi- päivitän siitä silloin tällöin. Mun mielestä jokapäiväisistä asioista voi hyvin päivittää. Hassuahan se olisi, jos ainoastaan hyvin harvinaislaatuisista asioista sopisi kirjoittaa :)

Voisit ehkä hiukan relata sen kanssa, mitä muut susta ajattelee. Kyllä leipomisistaan, siivoamisistaan sekä harrastuksistaan voi kertoa FB:ssä, ei se ole mitenkään "noloa". Eikä nyt aikuisen ihmisen muutenkaan tarvitsisi noin hirveästi yrittää olla ei-nolo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla