Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan sekaisin taman miehen tarkoitusperista, mitakohan minulta tosiaan haluaa?????

Vierailija
08.08.2012 |

Olemme tunteneet vasta parisen viikkoa,tavattu vain muutaman kerran ja nyt on jo puhunut naimisiin menosta ja lapsista! Tama mies on 38v ja ei ole ollut naimisissa eika ole lapsia viela, ja sen vuoksi haluaa kuulemma kysya mun lapsitoiveista nyt jo heti alkuun, koska itse niita haluaa. Mulla itsellani on jo lapsia.

Olisi kuulemma valmis ottamaan mun lapset "harteilleen" vaikkei ole heita edes tavannutkaan!

Emme ole viela harrastaneet seksia ja mies haluaa meidan menevan yhdessa testeihin, ja sitten vasta aloittavan seksipuuhat, koska han aluaa olla varma etta olemme molemmat terveita.

Puhuu koko ajan seksista ja tekstailee fantasioitaan jne. Suutahti mulle jo kerran tassa yhdesta pikkujutusta, mutta sitten pyyteli kovasti anteeksi. Tuo sai vaan multa niskakarvat pystyyn, jotenkin todella outoa!!

Muutenkin moni hanen sanomansa ja tekemansa ja yleisvaikutelma on jotenkin erikoinen, en osaa tarkalleen sanoa mika mattaa, mutta jotain on vialla...?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taman miehen kanssa ja vaikka kaikki kuulostaa ihan hyvalta, minua jollain tavalla silti ahdistaa. Olen miettinyt etta olisi kiva loytaa joku, mutten ihan nain vakavaa suhdetta ajatellut ja mies sanoo etta toivoo, etta minakin olen yhta aidosti tassa jutussa, ja rehellinen haluamisistani.

On kysellyt kaikki mahdolliset kysymykset mita nyt "vaimoehdokkaalta" voi kysella; kuten osaanko laittaa ruokaa, ja suosikkiruoat, ja etta han aitinsa voisi opettaa minulle parit herkulliset ruokaohjeet hanenn kulttuuristaan. Ollaan puhuttu seksiasiat lapi ja taisin jo mainitakin, etta ensin haluaisi kaikki testit, ennenkuin seksia.

On kiinnostunut lapsistani, mita laitoin heille ruoaksi, tyostani ja pidanko siita, Suomesta ja suomalaisuudesta jne.

Erittain valveutunut ja hyva keskustelemaan. Miten tama kuulostaa niin liian hyvalta ollakseen totta ja aitoa???

ap

Vierailija
2/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kulttuurista, jossa avioliitto on järkiperustein tehty sopimus eikä lapsia ole koskaan liikaa. Hänellä voi olla suvun puolesta paineita löytää vaimo ja saada lapsia. Hurskas muslimi ei kiiruhda sänkyyn ennen avioliittoa, mutta toisaalta eroaminen ja vaimon vaihto ei ole suuri synti. Niinpä hän ei halua seurustella suomalaiseen tapaan vuosia tai loppu elämää, vaan menee heti asiaan.

Mutta tuntuu niin uskomattomalta, miten juuri mina olisin "SE AINOA OIKEA"!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "mies on varmaankin afrikkalainen". En ole lukenut aiempaa ketjua, jos se on täällä ollut, joten siitä ei ajatus johtunut.. Mieti nyt hyvä nainen, mitä sinä haluat.

Vierailija
4/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syntynyt ja asunut koko elamansa ja koulutettu taalla EU-maassa missa asumme.

Olen paastani sekaisin, joten en enaa tieda mita haluan!!! ;)

ap

Vierailija
5/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syntynyt ja asunut koko elamansa ja koulutettu taalla EU-maassa missa asumme.

Olen paastani sekaisin, joten en enaa tieda mita haluan!!! ;)

ap

mutta oletko varma? Siis ettäa asiat ovat niin kuin hän on sinulle sanonut?

t. Se afrikkalaiseksi epäillyt

Vierailija
6/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies niin nyt väittäisikin. Ettehän edes tunne vielä kunolla! Mies on ehkä rakastunut ja tosissaan, mutta minusta tuo kuulostaa kyllä todella ahdistavalta. Oletko valmis noin intensiiviseen ja omistushaluiseen suhteeseen? Tunnetko itse samoin?

Älä nyt ainakaan kiirehdi.

Vierailija
7/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ola ainoa oikea, vaan sopiva. Mies epäilemättä on ihastunut, mutta silti kyse ei ole rakkaustarinasta vaan suunnitellusta avioliitosta perheen perustamiseksi. Mies tarjoaa reilua kaupaa: hän saa kauniin vaimon ja lapsia, sinä elättäjän itsellesi ja lapsillesi. Mies odottaa sinun asettuvan hänen kulttuurinsa perinteiseen vaimon rooliin, tärkeimpänä seksi ja ruoka. Ympääristössä, jossa nainen ei voi elättää itseään, tämä olisi molemmille hyvä kauppa.

Haluatko käyttää loppu elämäsi siihen, että teet miehelle kaksi lasta, laitat ruokaa ja täytä muutenkin muslimivaimon roolin? Sinulla on jo lapsia, ja kaksi lisää on aika paljon. Olet suomalainen ja selviät ilman elättäjää. Sinulla on varaa kieltäytyä hyvästäkin tarjouksesta, jos se ei vastaa sinun tarpeitasi.

Minusta valinta on tämä: jos koet miehen kulttuurin omasesi ja haluat elää siinä, sinulla on nyt mahdollisuus päästä (palata) kunnialliseksi vaimoksi siihen maailmaan. Jos tämä on se, mitä elämältäsi haluat, joudut vielä pohtimaan, onko tuo mies kunnollinen. Tee valintasi järkiperustein - kuten tuo mieskin tekee.

Nro 9

Vierailija
8/30 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä olen virheistäni oppinut on että omaa sisäistä ääntään kannattaa kuunnella. Jos mielestäsi jotain outoa on, niin anna olla. Seuraava!

Vierailija
9/30 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä tai jokin toinen, pääasia että mies saa totetuttaa päänsisäiset suunnitelmansa, jotka ovat seurustelu, naimisiin meno, lapsi vuoden päästä. Siis mieshän on käsikirjoittanut teidän yhteisen elämän jo.

Mieti vielä, mies ei edes näe sinua kaiken tuon käsikirjoituksensa taka, liirumlaarumejaan hän voisi syöttää kenelle tahansa naiselle jonka saisi nalkkiin. Älä anna yksinäisyytesi viedä sinua...

Vierailija
10/30 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet vasta parisen viikkoa,tavattu vain muutaman kerran ja nyt on jo puhunut naimisiin menosta ja lapsista! Tama mies on 38v ja ei ole ollut naimisissa eika ole lapsia viela, ja sen vuoksi haluaa kuulemma kysya mun lapsitoiveista nyt jo heti alkuun, koska itse niita haluaa. Mulla itsellani on jo lapsia.

Olisi kuulemma valmis ottamaan mun lapset "harteilleen" vaikkei ole heita edes tavannutkaan!

Emme ole viela harrastaneet seksia ja mies haluaa meidan menevan yhdessa testeihin, ja sitten vasta aloittavan seksipuuhat, koska han aluaa olla varma etta olemme molemmat terveita.

Puhuu koko ajan seksista ja tekstailee fantasioitaan jne. Suutahti mulle jo kerran tassa yhdesta pikkujutusta, mutta sitten pyyteli kovasti anteeksi. Tuo sai vaan multa niskakarvat pystyyn, jotenkin todella outoa!!

Muutenkin moni hanen sanomansa ja tekemansa ja yleisvaikutelma on jotenkin erikoinen, en osaa tarkalleen sanoa mika mattaa, mutta jotain on vialla...?

No oletpa tapauksen osannut kelpuuttaa. Ei sitten laadukkaampia löytynyt?

Vierailija
11/30 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokse pakoon ja lujaa.

Olet niskakarvat pystyssä ja ahdistunut ja syystä. Tyyppi on outo.

Onko sinun lapset turvassa tämän miehen seurassa? Mikä lie pedofiili.

Ole mieluummin yh kun riskeeraat lapsesi.

Vierailija
12/30 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksiä kanssasi, on kuitenkin valmis menemään naimisiin

olisi valmis ottamaan lapset "harteilleen" vaikkei ole heita edes tavannutkaan

Vierailija
13/30 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin pakko sun on ottaa joku outo ja vielä erivärinen ja muslimi. Kai sinulla nyt vientiä on normaalienkin miesten toimesta

Vierailija
14/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimimiehestä ja tämä uusikin muslimimies? Tahtoo nopeasti naimisiin ja lapsia. Sinä varmaan miellytät häntä ja hän on valmis ottamaan 'riskin'?

Vierailija
15/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla esim. homo? Haluisko jonkinlaisen kulissiliiton; perilliset ja perhe-elämän?

Vierailija
17/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertonut etta hanella on ollut 3 aikaisempaa suhdetta kestoiltaan 1,5-3v mittaisia. Mutta kasitin etta namakin ovat olleet tavallaan vain seksisuhteita, eika naisia ole esitelty perheelle.

Sanoi etta puolisen vuotta nyt seurusteltais, tutstuttais toisiimme ja sitten naimisiin ja vuoden sisalla raskaaksi?!!!

Kertoo mulle ummet ja lammet kaikkea ihanaa mita joka nainen haluaa kuulla, esim. etta mullei olis mitaan huolta jos olisin hanen kanssaan, kunhan nakisin esim. talon missa han asuu (lupasi tuoda valokuva-albumin ensi kerralla), hanen perheensa on erittain hyvin toimeen tuleva, hyvin koulutettu, oma yritys jne jne. Ainoa mika on miinusta omasta mielestaan, on hanen isasuhteensa ja se ettei hanella ole viela vaimoa eika omaa perhetta, on kuulemma tavallaan hukannut 20v elamastaan...

ap

ap

Vierailija
18/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän kaatuisi tuohon homokategoriaan, kun on vaikea isäsuhde ja 'vain' seksisuhteita. Onko niistä todisteita, että on naisia ylipäätään? Mulle tuli vain tällainen mieleen ja en halua loukata sinua.

Vierailija
19/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit toki yleensä avioituvat nopeammin, mutta tuo liirumlaarum ja asioiden ylistäminen tuossa kuulostaa epäilyttävältä.

Luota vaistoosi nainen.

Vierailija
20/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi miehiin päin kallellaan, niin voisi vaikka jaksaa esittää riittävän ajan heteroa. Saisi sidottua sut helposti sekä lapsen että lastesi kautta. Ihan spekulaatiota jatkaa kakkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi