Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan sekaisin taman miehen tarkoitusperista, mitakohan minulta tosiaan haluaa?????

Vierailija
08.08.2012 |

Olemme tunteneet vasta parisen viikkoa,tavattu vain muutaman kerran ja nyt on jo puhunut naimisiin menosta ja lapsista! Tama mies on 38v ja ei ole ollut naimisissa eika ole lapsia viela, ja sen vuoksi haluaa kuulemma kysya mun lapsitoiveista nyt jo heti alkuun, koska itse niita haluaa. Mulla itsellani on jo lapsia.

Olisi kuulemma valmis ottamaan mun lapset "harteilleen" vaikkei ole heita edes tavannutkaan!

Emme ole viela harrastaneet seksia ja mies haluaa meidan menevan yhdessa testeihin, ja sitten vasta aloittavan seksipuuhat, koska han aluaa olla varma etta olemme molemmat terveita.

Puhuu koko ajan seksista ja tekstailee fantasioitaan jne. Suutahti mulle jo kerran tassa yhdesta pikkujutusta, mutta sitten pyyteli kovasti anteeksi. Tuo sai vaan multa niskakarvat pystyyn, jotenkin todella outoa!!

Muutenkin moni hanen sanomansa ja tekemansa ja yleisvaikutelma on jotenkin erikoinen, en osaa tarkalleen sanoa mika mattaa, mutta jotain on vialla...?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kulttuurista, jossa avioliitto on järkiperustein tehty sopimus eikä lapsia ole koskaan liikaa. Hänellä voi olla suvun puolesta paineita löytää vaimo ja saada lapsia. Hurskas muslimi ei kiiruhda sänkyyn ennen avioliittoa, mutta toisaalta eroaminen ja vaimon vaihto ei ole suuri synti. Niinpä hän ei halua seurustella suomalaiseen tapaan vuosia tai loppu elämää, vaan menee heti asiaan.

Vierailija
22/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kulttuurista, jossa avioliitto on järkiperustein tehty sopimus eikä lapsia ole koskaan liikaa. Hänellä voi olla suvun puolesta paineita löytää vaimo ja saada lapsia. Hurskas muslimi ei kiiruhda sänkyyn ennen avioliittoa, mutta toisaalta eroaminen ja vaimon vaihto ei ole suuri synti. Niinpä hän ei halua seurustella suomalaiseen tapaan vuosia tai loppu elämää, vaan menee heti asiaan.

Ennemmin nyt miettisin ap:na, että mitä itse haluan, miehen haluamisethan tuntuu olevan aika selkeät. Että onko ap valmis menemään heti naimisiin ja saamaan lapsia ym... jos ei, niin sitten tavallaan turha "tuhlata" miehenkään aikaa, sillä kun tuntuu olevan selkeä tavoite mitä tahtoo, ja tosiaan mahdollisesti suvun painostus, koska on kuitenkin jo aika "vanha", eikä vielä perhettä.

Vierailija
24/30 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet vasta parisen viikkoa,tavattu vain muutaman kerran ja nyt on jo puhunut naimisiin menosta ja lapsista! Tama mies on 38v ja ei ole ollut naimisissa eika ole lapsia viela, ja sen vuoksi haluaa kuulemma kysya mun lapsitoiveista nyt jo heti alkuun, koska itse niita haluaa. Mulla itsellani on jo lapsia.

Olisi kuulemma valmis ottamaan mun lapset "harteilleen" vaikkei ole heita edes tavannutkaan!

Emme ole viela harrastaneet seksia ja mies haluaa meidan menevan yhdessa testeihin, ja sitten vasta aloittavan seksipuuhat, koska han aluaa olla varma etta olemme molemmat terveita.

Puhuu koko ajan seksista ja tekstailee fantasioitaan jne. Suutahti mulle jo kerran tassa yhdesta pikkujutusta, mutta sitten pyyteli kovasti anteeksi. Tuo sai vaan multa niskakarvat pystyyn, jotenkin todella outoa!!

Muutenkin moni hanen sanomansa ja tekemansa ja yleisvaikutelma on jotenkin erikoinen, en osaa tarkalleen sanoa mika mattaa, mutta jotain on vialla...?

Jotain on todellakin vialla; voit olla satavarma siitä, että ko. käyttäytyminen on kaikkein tyypillisin esimerkki siitä. Tiedätkö, että ko. käytös ja henkilötyyppi edustaa 99 % sitä porukkaa, jolla ei ole "puhtaat jauhot pussissa". Olen niin paljon tätä asiaa "tutkinut" ja itsekin sen omakohtaisesti aikoinani kokenut, että voin kyllä aika varmasti kertoa, että ÄLÄ USKO älä LANKEA tohon juttuun.

Vierailija
25/30 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juurikaan tavannut yhtään ei niin huoliteltua tyyppiä täällä Suomessa.. ?! Homoudella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Tulevat he sitten Afrikasta, Iranista, Irakista tai muualta, he ovat huoliteltuja.. aina. Kun keskustelet hänen kanssaan, tarkkailepa juttujensa epäloogisuutta ja ole kriittinen... Siitä selviää kuule niin äkkiä se todellinen minä sekä tarkoitusperåt. Luulevat olevansa niin hyviä huijareita, mutta itse ainakin aikoinani luin rivien takaa tätä tyyppiä kuin avointa kirjaa ja ajattelin mielessäni, että JOOPAJOO ... Ei mitään logiikkaa.. : )

Vierailija
26/30 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vastauksesi ja totean, että mahdollista MUTTA ei se vaan mene niin. Voisin vaikka vannoa, että kaikki se, mitä tuo mies on puhunut on pelkkää sontaa. Taustatarinat ovat miltei aina itse keksittyjä, niitä vaihdellaan tilanteen ja tavoitteen mukaan. Olen ottanut kantaa näihin kirjoituksiin ja edelleen sanon, että olen tutkinut n. 300 henkilön käyttäytymistä profiililla chatissa ja vain 2 henkilöä heistä lähti yhteydenotossaan kirjoittamaan "normaalia" tekstiä. Minulla on siis myös oma kokemukseni ko. henkilöistä elämässäni ja sanon vaan, että Huh Huh !

Vierailija
27/30 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pakko olla joku provo, ketään noin tyhmä voi olla. Että sulla 3 lasta ja nyt joku ihmeen ukko joka skitsoaa pikkuasioista, haluaa heti naimisiin ja tehdä sulle lisää mukuloita 2kp, sitten hetkan päästä olisit käytännössä viiden lapsen yksinhuoltaja.

Vierailija
28/30 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin minäkin asian näen ja lisäisin siihen vielä, että sen lisäksi, että saat sellaisen muslimivaimon roolin, saat elää ainaisessa valheiden verkossa, et koskaan tiedä varmasti mitä puolisosi touhuaa (ja touhuaahan sen; chattailee, elää toista elämää omiensa kanssa täällä tavalla jossa olet auttamattomasti ulkopuolinen ja sata muuta kylkiäistä siihen) Jos hän on muslimi, koraani antaa hänelle luvan tehdä kaikki vääryydet oikeiksi..oman edun nimissä. Lue artikkeleita, lue kokemuksista suomalainen nainen-muslimi ja huomaat, mikä on lopputulos, ei kiva !

Vierailija
29/30 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä niinkään tyhmyydestä ole kyse, vaan siitä, että noi tyypit on niin hyviä manipuloimaan jutuillaan ja käytöksellään, että toisin kuin luulisi, niin suomalainen nainen (tässä tapauksessa yh) oikeastaan enemmänkin ahdistuu kuin loppujen lopuksi mieltyy ko. miehen käytöksestä. Siellä alitajunnassa ON tieto siitä, että toi mies on täys luuseri... mutta on vaan hämillään... ja ehkä myös loukkaantunut tietämättään, että toi mies on tullut noin röyhkeästi sen elämään. Tosi kurja mies ja .... eikun "PELLOLLE" !

Vierailija
30/30 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtasin kerran miehen, joka "rakastui minuun ensisilmäyksellä". Piiritti, jumaloi, puhui mut niin pyörryksiin. Halusi naimisiin, lapsia, yhteisen kodin. Olin kuulema juuri sitä mitä hän oli koko elämänsä odottanut. Mies oli komea, piti itsestään huolta viimeiseen saakka jne. Kaikki oli liian hyvää ollakseen totta.

Mutta minä lankesin kun en varoakaan osannut.

Mies paljastui pahimmanlaatuiseksi psykopaatiksi, luonnehäiriöiseksi joka lopulta yritti tappaa minut.

Älä sinä ole yhtä typerä kuin minä. Siinä kohtaa kun kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, asiat myös ovat niin. Luota omaan vaistoosi, se mies ei ole sitä mitä sanoo olevansa. Vain luonnehäiriöisillä on kiire sitoa uusi ihminen itseensä, heillä on kiire tehdä se ennenkuin tämä ihminen huomaa, millainen hirviö onkaan kyseessä. Kun on yhteinen lapsi/naimisissa, pakenenminen ei ole niin helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä