Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA NAISET! Olenko menossa treffeille vai en?

Vierailija
08.08.2012 |

Mies, jonka olen nähnyt kerran, kysyi spontaanisti facebookissa että missä päin olen, hän haluaisi tulla moikkaamaan. (asuu yli 300 km päässä). Sanoin että juu olisi mukava tavata uudestaan ja mies sanoi että sitten meidän pitää nähdä! Nyt sitten ehdotti että josko menisin käymään eräässä kesätapahtumassa hänen kanssaan. Hän matkustaa siis monta sataa kilometriä paikalle. Voiko tämä olla että kaverina vaan..? Ei ainakaan saamisen toivossa, koska oli puhetta että käydään tapahtumassa ja sitten minä menen junalla takaisin kotiin. Iiks!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä miehen ajatukset on, että onko pelkkä kaveruus vai muutakin. Sitä voit joko kysyä suoraan häneltä tai ehkä mieluummin vaan tavata ilman ennakko-odotuksia, eiköhän aikeet sitten selviä.

Vierailija
2/3 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelleni kävi just vähän ikävästi, kun "menin ihastumaan" yhteen tyyppiin, joka vaikutti (ja olikin tavallaan) tosi ihastunu muhun, käyttäyty täysin niinkun ois halunnu mun kanssa enemmänkin. Parin kuukauden päästä tajusin, et kyl tässä on nyt jotain vialla, kun mitään fyysistä ei varsinaisesti tapahtunu ja kysyin asiasta ja selvis, et kyseinen henkilö on bi (joka kyllä enemmän tykkää miehistä). Hän ei halunnut pilata meiän ystävyyttä säätämällä jotain mun kanssa, koska sisimmässä ties, ettei pitemmän päälle haluis mun kaa mitään, vaikka musta niin kovin pitääkin. Koko tilanne oli aika monimutkanen ja hankala tällälailla selittää, mut pointti on sen, ettei todellakaan voi tietää että mitä miesten päässä liikkuu. :D Joskus miehet on valmiita tekemään vaikka mitä "pillun perässä" ja jotkut saattaa olla vaikka kuinka ihastuineita, mutta silti jättää alotteen tekemättä, kun on niin ujoja tms. Jos sua kiinnostaa viettää aikaa kyseisen miehen kanssa, niin lähe ihmeessä sinne tapahtumaan. Siinähän sen sitten näkee. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako sinun kanssasi enemmän ja mitä. Teidän täytyy tutustua ensin ja se kai hänellä nyt on mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä