Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kieltäytyy aterioistani

Vierailija
07.07.2012 |

Loukkaannunko turhaan.

Anopin ja apen kyläillessä anoppi ilmoittaa jo syöneensä ja tietenkin siinä vaiheessa, kun olen saanut ruoan pöytään ja kattanut kaikille. Myöskään appi ei syö mitään. Myös kahvipullat hän haluaa tuoda itse. Mieheni syntymäpäiville hän toi jopa oman kakun.

En ehkä ole maailman paras kokki, mutta mielestäni tällainen käytös on epäkohteliasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin.

Vierailija
2/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän mokansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni meilläkään anoppi ja appi eivät ole koskaan syöneet, kahvit kyllä juoneet ja kahvipöydästä peräti jotain ottavat. Tytön synttäreille anoppi tuli kerran kakku mukanaan, joten meillä oli sitten kaksi täytekakkua... ihan kiva yllätys mutta olisi voinut etukäteen vinkata!

Mä olen kans miettinyt että onko kyse siitä ettei halua olla vaivaksi ja syödä toisten ruokia, vai siitä ettei pidä ruuistani? Sinäsä mulle sama, pääasia että omalle perheelle maistuu!

Vierailija
4/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei oikein pysty syömään muuta kuin itse tekemäänsä ruokaa. Tämä on yksi syy, miksi emme ole häntä vieneet ravintolaan syömään - eikä vanha ihminen halua, että sellaiseen tuhlataan rahaa. Anoppi ja appi ovat Karjalan evakoita ja heillä on aina syöty perinteisiä karjalaisia ruokia.

Vuosia sitten pyysin vanhempani muutaman kerran syömään, mutta äiti oli aina aloittanut edellisenä päivänä "laihdutuskuurin" eli annokset olivat ruokalusikallisen luokkaa. Äiti on lisäksi pöpökammoinen, joten ravintolaruokaan on joku kuitenkin yskinyt :)

En vaivaa asialla päätäni, aikuiset osaavat itse päättää syömisistään. Minulle ongelmaa aiheuttaa enemmän anoppini, joka tuputtaa kahvia, pullaa ja ruokaa taukoamatta. Nälkäisten teinipoikienkaan syömä määrä ei riitä, vaan aina hän valittaa, kun taaskaan ei mikään kelvannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi