Miten tälle palstalle saisi vähän paremman hengen?
Vai ovatko useimmat täällä vain hakemassa lohtua toisille ilkeilystä?
Kommentit (52)
ihminen kannattaa hakea apua jos kokee ilkeilyn palstalla vapauttavaksi ja helpottavaksi asiaksi.
). Lisäksi on ihan hulvatonta huumoria.
En ole lukenut yhtään juttua joka olisi naurattanut. Pitää olla aina surkea huumorintaju jos täältä löytää jotain hauskaa. Tai sitten surkea elämä että tällaiset jutut riittää naurattamaan.
Olen viettänyt 10 vuotta esiintyvien taiteilijoiden seurassa ja se on hauskaa.
viihtyäkseen. juuri sellainen ihminen josta kukaan ei pidä eikä itse tule toimeen kenenkään kanssa normaalissakaan elämässä...
En ole lukenut yhtään juttua joka olisi naurattanut. Pitää olla aina surkea huumorintaju jos täältä löytää jotain hauskaa. Tai sitten surkea elämä että tällaiset jutut riittää naurattamaan.
Jos täällä on niin kamalan ahdistavaa ja ilkeää, niin eikö olisi kaikille parempi, että vetäytyisitte niille rekisteröitymistä vaativille palstoille, joissa ei provoilu rehota? Antakaa av:n olla av.
Millaisen ihminen ielestä toisille ilkeily on huumoria ja hauskaa?
Millainen ihminen kaipaa sellaista rikastuttamaan elämäänsä?
Sitä paitsi tämä palsta ei edes ole mitenkään erityisen ilkeä.
Täällä on paljon huumoria, mutta ehkä se on niin hienovaraista ironiaa, ettette sitä oivalla?
Joten hus hus, muualle palstailemaan.
Lisäksi on ihan hulvatonta huumoria.
Minua on naurattanut esim. se "mieheni on narsissi", "mieheni putosi sohvalta" ja nyt viimeisimpänä hakaristipippeli. Mutta joo, ehkä mulla onkin surkea huumorintaju. Pystyn elämään asian kanssa.Minäkin vietän joskus aikaani esiintyvien taiteilijoiden kanssa. Tuskin samojen kuin tuo aiempi kommentoija, koska he nauravat samoille jutuille kuin minä.
6
No mitä ihmettä sinäkin onneton täällä sitten teet? Ei muuta kuin palailet vaan sinne Pasi Kauniston ja Anita Hirvosen seuraan, he kun ovat niiiiin hauskoja.
tiukkapipoisia. Jokaisen pitäisi ymmärtää palstan luonne ja suhtautua keskusteluun vähän rennommin. Ei tänne ole pakko tulla pahoittamaan mieltään varta vasten!
Toki joku roti, suoraa haukkumista henkilöön kohdentuen ei pidä hyväksyä. Ilmiöiden arvosteleminen on ihan eri asia.
kun käyn tällä palstalla niin kyllä ne typerät provoamiset, tahalliset ilkeät vastaukset ja vastausten lukeminen "kuin piru lukee raamattua" sekä se että leikitään tyhmää, ärsyttää.
Myös joka ikiseen aloitukseen vastaaminen sanalla provo on ärsyttävää.
Eikä sille ärsyyntymiselle ja mahdolliselle mielipahalle voi mitään. Samalla tavalla sitä ärsyyntyy ja pahoittaa mielensä ihan oikeissa keskusteluissakin. Ihmisiä tässä vain ollaan, joten "löysätkää pipoa" on harvinaisen huono vastaus mielestäni.