Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, joka haukkuu usein julkkiksia tai tuttuja rumiksi?

Vierailija
15.09.2012 |

Taas meni työpaikkakeskusteluissa herne nenään, en kuitenkaan saanut sanottua asiasta ääneen.. Nössö kun olen.

Omiin tapoihini ei kuulu haukkua ihmisten ulkonäköä, varsinkaan niitä osia, joille ei voi mitään. Julkkiksen oudosta kampauksesta voin siis mainita mutta en työkaverin tai tutun hiuksista. Usein kuuleen kuitenkin, varsinkin töissä, sanottavan, että se ja se on ihan hirveän ruma, susiruma tyyppi, tuo varmaan kärsii ulkonäöstään jne.

Tunnen siis useita ihmisiä, joille muiden haukkuminen tai jopa kokonaisten kansakuntien leimaaminen rumaksi, ei ole ongelma. Näitä keskusteluja käydään useimmiten työpaikan kahvitunnilla mutta valitettavasti myös omassa kaveriporukassa.

Olenkohan todella ainoa, jonka mielestä tuollainen puhe on vastenmielistä?

kauniiksikin kehuttu tavallinen nainen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että joku arvostelee ääneen toisten ulkonäköä - siis sitten teinivuosien. Poikkeuksena kuntamme nuoriso-ohjaajat, joilla muutenkin näyttää olevan teinin sielu keski-ikäisen kropassa - ja sillä tarkoitan jatkuvaa epävarmuutta omasta itsestään ja omasta arvosta. Heillä on tuo työkulttuuri vähän vinksahtanut jostain syystä.

Kaikkeahan saa miettiä, mut ääneen ei mitään saa sanoa. Omassa työpaikassani ja kaveripiirissäni todennäköisesti vaan vaiettais kuoliaaksi toisen ulkonäön arvostelija ja oletettaisi, että arvostelija ymmärtää vihjeen.

Vierailija
2/4 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkua julkkisten ulkonäköä.

Tuttujen haukkuminen on todella rumaa käytöstä.

Satunnaiset kommentit "annan anteeksi" mutta jatkuvalla syötöllä haukkuvat saavat poistua mun kaveripiiristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävä, joka usein jäi oikein jauhamaan parin julkimon rumuudesta ja oikein taivasteli sitä, että miten xxx voikin olla niin ruma.

Häntä itseään tietysti kehuttiin kauniiksi yhdessä ja toisessa paikassa. Itse en sitä enää hänessä nähnyt kun oli sisältä niin ruma.

Vierailija
4/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoja ei varmaan tajua kuinka rumalle hän itse tuollaista sanoessaan näyttää. Vain muutama suomalaisnainen on niin älyttömän kaunis, että olisi oikeasti varaa arvostella ketään.