Voi ei. Ihana alkoholistimies, joka on muhun ihastunut, on menny nopeesti huonommaks sen jälkeen, kun himmasin itseni
Oon monesti miettiny kirjottaa sille, mut en sitten kuitenkaan. Ei olla nähty sitten kesäkuun, milloin se ihastui. (Ok, itse kanssa, mutta mutta kun se viina)
Pitääkö mun nähdä se, ettei se juo itseään nopeutetusti hengiltä :(.
Henkilö on jo yli 50v
Kommentit (12)
Toisen ihmisen juominen ei ole sun vastuulla. Hän on aikuinen ihminen ja on vastuussa itsestään. Sä et ole hänen äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Juo itsensä hengiltä joka tapauksessa. Mene jo eteenpäin
Mistä siitä voi olla varma. Itelle lakkas oikeesti viina maistumasta kun oikein kolahti. (Sekin juttu tosin loppui, muttei maistunu sen jälkeenkään)
Ap
Pahimmassa tapauksessa läheinen mahdollistaa juomisen. Ei hyvä.
Aika itserakasta nähdä ittensä jonain vapahtajana joka pelastaa miehen alkoholipirulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siitä voi olla varma. Itelle lakkas oikeesti viina maistumasta kun oikein kolahti. (Sekin juttu tosin loppui, muttei maistunu sen jälkeenkään)
Ap
No tee mitä tykkäät, mitä täällä ruikutat jos haluat väkisin pitää juoposta kiinni.
Sinä pystyt hoivaamaan ja rakastamaan hänet raittiiksi <3 Go for it!
'Ihastui' mutta ette ole nähneet kesäkuun jälkeen, ja mies vain juo 😅
Viddu että jotkut voi olla sekaisin, tai sitten olet trolli.
No olisiko elämä pitkän päälle mukavaa alkoholistin kanssa?
Ainakin terveys menee nopeasti alaspäin, jos juominen jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tee mitä tykkäät, mitä täällä ruikutat jos haluat väkisin pitää juoposta kiinni.
En mä mitään väkisin pidä, kun en ole mitään aloittanutkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
'Ihastui' mutta ette ole nähneet kesäkuun jälkeen, ja mies vain juo 😅
Oli kyselly musta nyt sen talon omistajalta, kenen pihalla tavattiin kesällä. Ap