Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää parisuhdetta. Muita?

Vierailija
15.02.2015 |

Alkuhuuman jälkeen alkaa ahdistus ja myöhemmin riitely ja irti päästäminen on aina valtava helpotus. Tunnen saavani oman itseni takaisin ja voivani hengittää vapaasti. 

Yritin kyllä olla parisuhteissa 16 vuoden ajan ja lopullinen päätös luopua niistä tuotti vain sisäisen rauhan tunteen. En ole edes surullinen, vaan tyytyväinen itseeni kun en enää murru sosiaalisen paineen alle ja yritä olla väkisin "normaali" parisuhdeihminen. 

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:01"]

Tuollaista kai se on naisilla, kun eivät näe vastakkaisessa sukupuolessa mitään lähtökohtaisesti itseään kiinnostavaa. Jos miehestä kiinnostuukin, niin suhteen pitää johtaa moniin sivuvaikutuksiin, kuten lapsiin ja tietynlaiseen elämäntapaan. Miehen vaatimustaso pysyy samana, mutta naisen kasvaa.

-Mies 29v-

[/quote]

Mitä kiinnostavaa minun pitäisi nähdä jossain pettävässä valehtelijassa, joka näkee minussa kiinnostavana vain kassiensa tyhjentämis option?

Miehillä pysyy aina nämä vakio vaatimukset:

-panohuora

-siivooja

-kokki

-ihailija ja tyhmille vitseille nauraja

Naisille nyt on vaan tullut uusi vaatimus uskollisuuden lisäksi, tasavertainen keskustelukumppani.

Mutta ota huomioon että naiset ovat luopuneet myös entisistä vaatimuksistaan. Enää ei tarvitse miehen elättää naista. Nykyään nainen osaa itse vaihtaa autoonsa renkaat. Nykyään naiset tekevät ne yksinkertaiset hommat itse, millä miehet ennen pätivät ja kuvittelivat olevansa jotakin.

Vierailija
2/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:30"]

Tuollaista kai se on naisilla, kun eivät näe vastakkaisessa sukupuolessa mitään lähtökohtaisesti itseään kiinnostavaa. Jos miehestä kiinnostuukin, niin suhteen pitää johtaa moniin sivuvaikutuksiin, kuten lapsiin ja tietynlaiseen elämäntapaan. Miehen vaatimustaso pysyy samana, mutta naisen kasvaa.

-Mies 29v-

[/quote]

Mitä kiinnostavaa minun pitäisi nähdä jossain pettävässä valehtelijassa, joka näkee minussa kiinnostavana vain kassiensa tyhjentämis option?

-panohuora

-siivooja

-kokki

Naisille nyt on vaan tullut uusi vaatimus uskollisuuden lisäksi, tasavertainen keskustelukumppani.

Mutta ota huomioon että naiset ovat luopuneet myös entisistä vaatimuksistaan. Enää ei tarvitse miehen elättää naista. Nykyään nainen osaa itse vaihtaa autoonsa renkaat. Nykyään naiset tekevät ne yksinkertaiset hommat itse, millä miehet ennen pätivät ja kuvittelivat olevansa jotakin.

[/quote]

Juuri näin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ikävuosina 17-36 lukuisissa parisuhteissa, kahdesti kihloissa ja avoliitossakin. Sitten luovutin, en kaipaa sitä paskaa mitä niistä aina vääjäämättä tuli. Huomasin aina vaan olevani suhteessa jossa toinen pitää itsestäänselvyytenä, liehuu harrastuksissaan ja kavereidensa kanssa, sopii lomansa kysymättäkään puolisoltaan. Tällaisia tietoisesti ja tietämättään hyväksikäyttäviä mammanpoikia, jotka söivät kaiken aina kaapista eivätkö osanneet muutenkaan ottaa muita huomioon. Kyllästyin ja luovutin. Mieluummin yksin kuin tollaisissa suhteissa.

Tein itsekseni kaksi lasta hedelmöityshoidoilla ja nyt elän onnellista perhe-elämää yksinhuoltajana. Kaikki hoituu mainiosti ilman riippakiviä. Ei kaduta.

Vierailija
4/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

[/quote]

-panohuora

-siivooja

-kokki

[/quote]Naiset kai ne yleensä haluavat väkisin yhdessä asumaan ja siitä seuraa nuo mainitsemasi ongelmat. Se liittyy siihen naisen haluun laajentaa elinympäristöään miehen kautta. Naiset saavat noita miesten töitä, palveluita ja yleistä turvallisuutta näkymättömältä miesduunarien ja asiantuntijoiden armeijalta, eikä enää yksittäiseltä mieheltä kuten joskus kivikaudella. Mutta miehet taas eivät saa samalla tavalla luontevasti ja näkymättömästi naisilta kaipaamiaan asioita eli hellyyttä ja seksiä.

-Mies 29v-

Vierailija
5/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:40"]

Olin ikävuosina 17-36 lukuisissa parisuhteissa, kahdesti kihloissa ja avoliitossakin. Sitten luovutin, en kaipaa sitä paskaa mitä niistä aina vääjäämättä tuli. Huomasin aina vaan olevani suhteessa jossa toinen pitää itsestäänselvyytenä, liehuu harrastuksissaan ja kavereidensa kanssa, sopii lomansa kysymättäkään puolisoltaan. Tällaisia tietoisesti ja tietämättään hyväksikäyttäviä mammanpoikia, jotka söivät kaiken aina kaapista eivätkö osanneet muutenkaan ottaa muita huomioon. Kyllästyin ja luovutin. Mieluummin yksin kuin tollaisissa suhteissa.

Tein itsekseni kaksi lasta hedelmöityshoidoilla ja nyt elän onnellista perhe-elämää yksinhuoltajana. Kaikki hoituu mainiosti ilman riippakiviä. Ei kaduta.

[/quote]

Vau. Ihailen. Ap 

Vierailija
6/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:28"]Hienoa lukea tälläisiä ketjuja. Rohkeita naisia!
[/quote]
Onpas olettamus. Ei täällä kaikki kommentoineet naisia ole...

Vierailija
7/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:46"]

-Mies 29v-

[/quote]

-panohuora

-siivooja

-kokki

[/quote]Naiset kai ne yleensä haluavat väkisin yhdessä asumaan ja siitä seuraa nuo mainitsemasi ongelmat. Se liittyy siihen naisen haluun laajentaa elinympäristöään miehen kautta. Naiset saavat noita miesten töitä, palveluita ja yleistä turvallisuutta näkymättömältä miesduunarien ja asiantuntijoiden armeijalta, eikä enää yksittäiseltä mieheltä kuten joskus kivikaudella. Mutta miehet taas eivät saa samalla tavalla luontevasti ja näkymättömästi naisilta kaipaamiaan asioita eli hellyyttä ja seksiä.

-Mies 29v-

[/quote]

En ole koskaan tarvinnut apua näkymättömältä armeijalta, vaan opetellut tekemään itse. Olen ottanut töitäkin vastaan sen perusteella, että niissä voisin oppia jonkin hyödyllisen, käytännön taidon, jota en vielä osaa. 

Minulla ei myöskään ole reviirin valloitushalua, enkä kaipaa mitään kulissielämää, vaan haluan olla rauhassa oma itseni eli asua omassa kodissani, jossa minulla on tarpeeksi tilaa ympärillä ja aikaa ja rauhaa ajatella, yksin. En tarvitse mitään egon pönkitystä miehen kautta.

Taidat kirjoittaa hyvin perinteisistä naisista, joita ei ainakaan omaan tuttavapiiriini kuulu. Ap

Vierailija
8/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi olen tullut sitä enemmän minua on alkanut etomaan miehissä tyypillinen itsekkyys. Se näkyy parisuhteissa ihan kaikessa, siinä että nukutaan leveästi ja kuorsaten, räpsäytetään valot päälle kun herätään vaikka toinen vielä nukkuisi. Syödään ihan kaikki jääkaapista välittämättä yhtään jääkö sinne mitään toiselle, eikä osteta mitään sinne tilalle ilman sanomista. Pyykit jää hoitamatta, imuriin tartutaan nalkutuksen jälkeen. Seksi menee pian siihen ettei naisen osuutta hoideta ilman sanomista. Entinen mies koki varmaan tekevänsä paljon, kun pesi autoni kerran viikossa (muuta ei tehnyt). Ongelma oli vaan etten kaivannut autonpesua viikottain. Mulle on aivan yhdentekevää onko auto koko ajan vastapestyn näköinen. Sovitaan menoja viikonlopulle ja lomille muualle ja katsotaan ihan tyhjänä, kun puoliso ihmettelee miksei häneltä kysytty mitään. Mulla meni aina parisuhteissa järkyttävästi rahaa siihen seurusteluun, kun mielellään sitä osti hyvää ruokaa ja saunaoluet jos toinen tuli mun luokse. Vastaavasti sinne mennessä ei koskaan ollut mitään. Ei vaan tule joillekin (monille) miehille mieleen. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
9/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä päädyin miesten äidiksi[...] Nyt parisuhde tuntuu vähän samalta kuin palkaton työkokeilu tai työpaja. Ap

Naurattaa, toi on niin tutun kuuloista, ap. Mulle tuntuu myös siunaantuvan näitä hoidettavia. Ongelma on vaan siinä, että en ole mikään hoitaja, olen ihan muun alan ammattilainen. Enkä tosiaan kaipaa palkatonta työharjoittelua miesraukkahoitolassa. Nyt olen suhteessa, mutta mietin vakavissaan onko tämä kaiken arvoista.

Vierailija
10/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:46"]

-Mies 29v-

[/quote]

-panohuora

-siivooja

-kokki

-Mies 29v-

[/quote]

Koska et naisilta halua muuta kuin noita kahta asiaa, sinulle riittää huorissa käynti. Miksi kenenkään naisen pitäisi alentaa itsensä sinun käyttöesineeksesi, ja kokea täydellistä arvottomuudentunnetta?

Tilatkaa Japanista sellaisia nukkeja itsellenne, ja leikkikää niiden kanssa. Siinä on teille lassukoille juurikin tasavertainen kumppani.

Vierailija
11/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen mies enkä ole elämäni aikana ollut parisuhteissa. En enää voisi kuvitellakaan että asuisin samassa asunnossa jonkun kanssa, tähän elämäntapaan on jo tottunut.

Naistarpeeni hoidan maksullisissa.

Vierailija
12/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:16"]

Sinkkuna töissä tämän huomaa helposti. Olen tiennyt jo kauan että maailma muuttuu tähän suuntaan ja parisuhde on lähinnä vanhatapa, koska se on nykyään sama kuin parit-suhteet.

NAUTIN todellakin elämästä ja jopa töistäni, kun perheellisillä on kiireitä ja menoja tuuraan heiltä tunnit, paikkaan heidän lasten sairausslomia yms tms sairaalakäyntejä, ja lomat pidän mielelläni ohi koulujen hiihtolomien ja pääsiäisten yms syyslomien.

Käytännössä saan äkkilähdöillä lennot ja lomat puoleenhintaan, ylimääräisillä tunneilla kustannan kaikki lomat ja saan viettää pitkiä arkiviikoppuja vapaana ja saan viettää kaupunkilomia ulkomailla kun haluan.

Avustamalla ja tekemällä useamman poissaolevan perheellisen projekteja töissä olen päässyt samalla myös ylenemään nopeammin kuin perheelliset töissä ja se tuo lisää rahaa ja lisää vapautta töihin ja vapaa-aikaan.

En minä ainakaan halua sitoutua ja perustaa lapsiperhettä...nautin liikaa elämästäni ja vapaudestani...ja juuri sen on tuonut elämääni useita hyvinkin vaikutusvaltaisia ja mielenkiintoisia miehiä...joilla on ihan sama tilanne..eivät halua parisuhdetta...enää....ja haluavat nyt nauttia omaan elämäänsä

[/quote]

Maailma ei ole muttumassa siihen suuhtaan.

Minusta on ok, jos sinä olet onnellisempi ilman parisuhdetta. Muttei se millään lailla tarkoita, että maailma olisi menossa siihen suuntaan.

Nimim. Onnellisessa parisuhteessa (kuten kaikki lähipprissäni)

Vierailija
13/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksinäinen susi, joka viihtyy ilman miestä mainiosti, eikä kaipaa parisuhdetta elämäänsä. Ei varsinaisesti mitään traumoja, mutta ei selvästikään minun juttuni. Minulla on lapsia ja ystäviä. Yksinäinen en ole. Työ on myös oikein tyydyttävää. Harrastan myös aktiivisesti eri taiteen muotoja itse. En kaipaa puolisoa mihinkään. Olen sillätavalla kai hiukan outo. Toisinaan jotkut vihjailevat, miksei minulla ole miestä. Se olkoon heidän ongelmansa. Viihdyn parhaiten omassa seurassani.

Vierailija
14/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:20"]

minun ei tarvitse vapaapäivän aamuna ajatella mitähän tänään tehdään ja mikä osa siitä on velvollisuutta, voin tehdä ihan mitä haluan ja nyt mä lähden ulos aurinkoon ja laitan sen ruuan tunnin myöhemmin kuin aamulla ajattelin.

[/quote]

Tämä on kyllä mukavaa, mutta siinä ei ole mitään sellaista, mikä ei onnistuisi myös parisuhteessa. -ap

[/quote]

Tämä ei ole oikea Ap. En ikinä kirjoittaisi noin. Sehän olisi ristiriidassa kaiken aiemmin kirjoittamani kanssa. Joten parisuhteen lobbaaja, häivy ketjustani. Ap

[/quote]

Tähän mennessä ap tuntui mukavalta ihmiseltä, vaikken itse jaa ajatuksia. Jokaisella on oikeus ajatella ja elää kuten haluaa.

Mutten ymmärrä tuota "häivy ketjustani". Täällä ei kukaan voi kontrolloida mitä ketjuihin kirjoitetaan. Tai kukaan ei omista yhtään ketjua. Ne menevät siihen suuntaan mihin menevät

Vierailija
15/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:32"]

Mitä vanhemmaksi olen tullut sitä enemmän minua on alkanut etomaan miehissä tyypillinen itsekkyys. Se näkyy parisuhteissa ihan kaikessa, siinä että nukutaan leveästi ja kuorsaten, räpsäytetään valot päälle kun herätään vaikka toinen vielä nukkuisi. Syödään ihan kaikki jääkaapista välittämättä yhtään jääkö sinne mitään toiselle, eikä osteta mitään sinne tilalle ilman sanomista. Pyykit jää hoitamatta, imuriin tartutaan nalkutuksen jälkeen. Seksi menee pian siihen ettei naisen osuutta hoideta ilman sanomista. Entinen mies koki varmaan tekevänsä paljon, kun pesi autoni kerran viikossa (muuta ei tehnyt). Ongelma oli vaan etten kaivannut autonpesua viikottain. Mulle on aivan yhdentekevää onko auto koko ajan vastapestyn näköinen. Sovitaan menoja viikonlopulle ja lomille muualle ja katsotaan ihan tyhjänä, kun puoliso ihmettelee miksei häneltä kysytty mitään. Mulla meni aina parisuhteissa järkyttävästi rahaa siihen seurusteluun, kun mielellään sitä osti hyvää ruokaa ja saunaoluet jos toinen tuli mun luokse. Vastaavasti sinne mennessä ei koskaan ollut mitään. Ei vaan tule joillekin (monille) miehille mieleen. Pitäkää tunkkinne.

[/quote]

Tämä on vissiin se malli, miten miehet ovat nähneet lapsuudenkodissaan naisia kohdeltavan.

Vierailija
16/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:20"]

minun ei tarvitse vapaapäivän aamuna ajatella mitähän tänään tehdään ja mikä osa siitä on velvollisuutta, voin tehdä ihan mitä haluan ja nyt mä lähden ulos aurinkoon ja laitan sen ruuan tunnin myöhemmin kuin aamulla ajattelin.

[/quote]

Tämä on kyllä mukavaa, mutta siinä ei ole mitään sellaista, mikä ei onnistuisi myös parisuhteessa. -ap

[/quote]

Tämä ei ole oikea Ap. En ikinä kirjoittaisi noin. Sehän olisi ristiriidassa kaiken aiemmin kirjoittamani kanssa. Joten parisuhteen lobbaaja, häivy ketjustani. Ap

[/quote]

Tähän mennessä ap tuntui mukavalta ihmiseltä, vaikken itse jaa ajatuksia. Jokaisella on oikeus ajatella ja elää kuten haluaa.

Mutten ymmärrä tuota "häivy ketjustani". Täällä ei kukaan voi kontrolloida mitä ketjuihin kirjoitetaan. Tai kukaan ei omista yhtään ketjua. Ne menevät siihen suuntaan mihin menevät

[/quote]

Ap:n ketjuihin on ennenkin kirjoitettu ja silloin tällöin spammaaja ei ole suostunut lopettamaan pyynnöstäni huolimatta. Ajattelin että taas käy niin ja koko hyvin alkanut ketju muuttuu farssiksi. Myönnän, ylireagoin. Se on vain niin lapsellista, kun joku haluaa esiintyä toisena anonyymissa nettikeskustelussa ja kun se toistuu useasti, otan siitä pulttia herkästi. Ap 

Vierailija
17/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onneksi kaiki miehet ei ole näin itsekkäitä. Muuten parisuhteita ei enää olisi ollenkan!

Vierailija
18/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä voisin sanoa naisista ihan samaa; en vain enää jaksa sellaisia itsekeskeisiä, prinsessasyndroomasta kärsiviä pikkukakaroita, joille parisuhde on vain pitkä lista asioita, jotka miehen täytyy tehdä tehdäkseen heidät onnelliseksi ja jotka alkavat huuli mutrussa polkea jalkaa heti jos joku asia ei mene 100% oman mielen mukaan, eikä ajatustakaan uhrata sille, että onkohan se mies onnellinen, mitäköhän minä voisin itse tämän suhteen eteen tehdä..

Vierailija
19/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:08"]

[/quote]

Minä voisin sanoa naisista ihan samaa; en vain enää jaksa sellaisia itsekeskeisiä, prinsessasyndroomasta kärsiviä pikkukakaroita, joille parisuhde on vain pitkä lista asioita, jotka miehen täytyy tehdä tehdäkseen heidät onnelliseksi ja jotka alkavat huuli mutrussa polkea jalkaa heti jos joku asia ei mene 100% oman mielen mukaan, eikä ajatustakaan uhrata sille, että onkohan se mies onnellinen, mitäköhän minä voisin itse tämän suhteen eteen tehdä..

[/quote]

Komppaan tasa-arvon nimissä. Ap 

Vierailija
20/182 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut 4 vuotta sitten, ihan siinä alussa ehkä kuvittelin, että joskus vielä löytäisin jonkun. Mutta totta puhuen en ole edes hakenut:)

Tämä sopii mulle, vapaus mennä ja tulla, kotiin on aina kiva tulla, mikä ei ollut itsestään selvyys silloin 20-vuotisen avioliiton loppupuolella. Lapset ovat jo teini-ikäisiä, isäänsä näkevät usein koska asumme lähekkäin. Meilläkin on exän kanssa ihan hyvät välit, asiat hoituu.

Voin sanoa olevani onnellinen, en kaipaa mitään miestä elämääni sotkemaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan