Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia asumisesta Saton vuokra-asunnoissa

Vierailija
03.08.2012 |

Muut Saton vuokra-asunnoissa asuvat, sujuuko teillä kaikki ok? Saatteko palvelua, kun sitä kaipaatte? Mitä mieltä olette asunnon kunnosta, huolto- ja isännöitsijäpalveluiden tasosta? Itse alan olla jo kypsä tähän, kun vain saisi muualta asunnon...

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Saton asunnossa ja en voi muuta kuin kehua. Kaikki pelaa tosi hyvin ja paremminkin kuin toivoisin. Vuokrakin on noussut vähemmän kuin mitä on ollut inflaatio, joten siitäkään ei voi valittaa.

Vierailija
2/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunnan asenne onn että kaikki vuokralaiset ovat roskaväkeä. Ja kohta ovat oikeassakin, ei täällä kunnon ihmiset halua asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni huolto ja asiakaspalvelu toimii ihan hyvin. Vesimaksut sisältyy vuokraan ja maalejakin sain muuttaessani.Tosin vvo taitaa olla hieman alhaisemmat vuokrat.Vuokra kämppä kelpaa asumiseen toistaiseksi. Asunto toki näyttää vuokrakämpältä vanhoine muovimattoineen.

Vierailija
4/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on alueemme ainut Saton talo, ja selkeästi rauhallisin vuokratalo:)

Vuokra on pienempi tässä kolmiossa, kuin saman alueen muissa kaksioissa. Tottakai sitä aina jotain korjattavaakin löytyy, mutta pääsääntöisesti olen tyytyväinen.

Vierailija
5/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltomiehet ihan mukavia, mutta asiakaspalvelu siellä huoltoyhtiön puhelinpäässä ihan luokatonta ja tympeää. Antoivat meille mm. väärät avaimet eivätkä pahoitelleet. Tunti kesti tuoda oikeat ja muuttoauto odotti ja mittari raksutti.

Muuten ihan ok, ei itse satosta pahaa sanottavaa

Vierailija
6/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kaupunginasuntojen. Mikähän niillä on muka muuttunujt että voivat kiskoa niitä sikavuokria?

Vierailija
7/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluita emme juurikaan tarvinneet niiden viiden asumisvuoden aikana, ja kämppä oli kohtuullisessa kunnossa. Mutta vuokra nousi 3-4 kertaa elinkustannusindeksin verran asumisaikana.

Vierailija
8/113 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, älkää IKINÄ muuttako SATO:lle jos teillä vaan mitään muuta vaihtoehtoa on! Kallista ja paskaa. Nimim. kohta puoli vuotta Saton aspan kanssa kaikesta mahdollisesta taistellut (ja ei, koskaan ennen elämässäni en ole moisessa ollut mukana, sillä olen ihan järkevä rauhallinen kohtuuden ihminen)

Vierailija
9/113 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Satolla. Olen asunut nyt kolme vuotta. Vuokra oli muuttaessa 620€ ja nyt se on.... 720€!!!! Eli tosi kiva vuokrakorotus tässä on tullut. Asuntoa ei olla rempattu yhtään kolme vuoden aikana. Talon rappu maalattiin (oli todellakin sen tarpeessa) ja kylmiötä jota ilmeisesti ainoana asukkaana käytin poistettiin käytöstä.  

Asunnossani ei ole astianpesukoneelle paikkaa vaikka sato edustajan mukaan asunnon tiedoissa niin lukee ja nämä tiedot eivät voi olla väärässä. Jännä kun minä, huoltomies, rakennusinsinööri eikä kukaan kaverinikaan ole löytänyt sitä siirettävää kaappia keittiösä mihin pesukoneen voi kuulema asentaa. Epäilen sen olevan jääkaapin takana, koska sieltä en ole katsonut (eikä kukaan muukaan, koska on asenettu tason päälle eli se siirtäminen vaatii vähintään kaksi ihmistä).

Keittiööni tule kunnolla vettä, mutta huoltomiehen mielestä asialle ei voi tehdä mitään.

Talon hissikin on tosi usein rikki, vaikka on ilmeisesti uusittu kuusi vuotta sitten. Onneksi asun neloskerroksessa niin raput jaksaa vielä kävellä, mutta voi niitä onnettomia, jotka asuvat ysissä.

Onneksi on tässä asunnossa hyviäkin puolia. Huoltoyhtiön päämaja sijaitsee puolen kilometrin päässä ja jos jotain vikaa sieltä tulee kaveri nopeasti paikalle laittaa viat kuntoon (paitsi jos se on hissi ja joitakin vikoja ei muka pysty korjaamaan kuten se keittiön vesi)

Ilmainen kymppimegainen netti on myös ihan jees ja ihan kiva kun joskus harvoin on jotain ilmaisia asukastapahtumia esim. elokuviin ilmaislippuja tai heurekaan pääsee ilmaiseksi.

Mutta olen etsinyt jo jonkin aikaa uutta paikkaa, koska vuokra on ihan liian korkea ja olisi se ihan kiva saada kunnolla vettä keittiöön. 

Vierailija
10/113 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasopimus Saton kanssa on sopimusansa 

Sato on kylmäverinen huijariyritys joka käyttää hyväksi ihmisten asunnottomuutta ja ahdinkoa

Jotain jo kertoo kioskin Pietarin suhteet

hommaa pyörittää loppupeleissä hämärämiehet

Vuokratkaa asuntonne vapailta markkinoilta ja suoraan omistajilta varmasti ja reilusti esimerkiksi pääkaupunkiseudulla asuntojen omistajien tarjontaa on erittäin hyvin

Varokaa Sato:n kaltaisia välistävetäjiä ja kusettajia

Vierailija
11/113 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Turun ja Kaarinan alueen Sato-asunnoista? Olen hakemassa Kaarinan alueelta asuntoa, etenkin Piispanristi kiinnostaa.

Vierailija
12/113 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:50"]

Onko kokemuksia Turun ja Kaarinan alueen Sato-asunnoista? Olen hakemassa Kaarinan alueelta asuntoa, etenkin Piispanristi kiinnostaa.

[/quote]

Vierailija
13/113 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään positiivisia kokemuksia Saton asunnoista?

Vierailija
14/113 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
15/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää SATO:n kämppään. Jouduttiin pakkomuuttamaan SATO:n kämpästä vain 7 kk:n asumisen jälkeen, kun koko talo menee remonttiin ja kaikkien sopimukset irtisanotaan. Asunto oli hirveässä kunnossa ja vaikka kuinka luvatttiin, että laitetaan kuntoon muuttoon mennessä, ei mitään oltu tehty, vaan ollaan tapeltu SATO:n, isännöitsijän ja kolmen eri huoltofirman kanssa 4 kk:ta. Pois muuttaessa tuli hirveät ukaasit, ettää on tehtävä sitä ja tätä ja, että sälekaihtimet, jotka olemme itse asentaneet ja maksaneet on jätettävä paikalleen, emmekä saa ottaa niitä mukaan.

Vierailija
16/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta enää (onneksi) Satolla, mutta ymmärrän hyvin kypsymisen.... Järkyttävä vuokrataso mitä ei kyllä palveluntaso vastannut ollenkaan. Asunnon tasosta puhumattakaan!

Vierailija
17/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kalliit vuokrat, jotka nousee joka vuosi. Ei mitään järkeä! En suosittele.

Vierailija
18/113 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrankorotukset tuntuu ihan perusteettomilta. Esim. VVO:lla ei todellakaan nouse vuokrat yhtä kovaa tahtia ja nythän on uutisoitu siitäkin, että muut vuokrafirmat muistaa pitkäaikaisia asukkaitaan vaikkapa pintarempalla tai uudella kodinkoneella. Noh, Sato ei ole tällaisesta kuullutkaan.. Rahat pois vaan ja talot rapistukoon rauhassa!!

Vierailija
19/113 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATO:STA tullut leviävä syöpä tähän yhteiskuntaan sosiaalisen asuntotuotannon nimikkeellä sai tuetut asunnot pilkkahinnoilla nimiinsä ja jälki on tuhoisaa...haisevaa ahneutta

Vierailija
20/113 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varokaa Satoa kuin ruttoa

Ylihinnoiteltuja asuntoja ja hometta välttäkää satoa kuin ruttoa Saton kanssa vuokrasopimus on sopimusansa

Vedättävät kaikessa järjettömillä korvausvaatimuksilla muun muassa jos avain katoaa

Sato hotellikotia pyörittää sitäpaitsi itä mafia varokaa ketkut on keskittyneet Pietariin mutta helsingin kahta hotellikotia on täysin roistopyörityksessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi