Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia asumisesta Saton vuokra-asunnoissa

Vierailija
03.08.2012 |

Muut Saton vuokra-asunnoissa asuvat, sujuuko teillä kaikki ok? Saatteko palvelua, kun sitä kaipaatte? Mitä mieltä olette asunnon kunnosta, huolto- ja isännöitsijäpalveluiden tasosta? Itse alan olla jo kypsä tähän, kun vain saisi muualta asunnon...

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

veit sanat suustani , olkaa oikeesti varovaisia saton suhteen täysin väärä paikka asua jos ei halua sairastua vakavasti

Vierailija
102/113 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kallliit vuokrat, homeinen jääkaappi, hellan nupit, joista hävisivät merkinnät fairyvedessä, sotkuinen asunto (edelliseltä asukkaalta oli jäänyt siivous puolitiehen), ovissa kolhuja, kylppärin muovimatto huonossa kunnossa, vessanpytty alkoi vuotamaan...  Onneksi en asu enää Satolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin astmaan kun rakennusvaiheessa talojen puiset elementit oli jätetty sään armoille jotka sitten homehtu ja joista kuiteskin rakennettiin luhtitaloja joita vuokrataan n.1000e/kk vuokralla eteenpäin. Ei hyi helvetti sitä homeen määrää seinien sisällä ja lattian alla yms tms. Jopa remppamiehet oksenteli.

Vierailija
104/113 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmasti Satoa kirjoitti:

Tuo 250,00 takuuvuokralla Saton asuntoon on houkutin mihin ei kannata langeta hurjat jutut kertovat lapsiperheistä joilta on jäänyt Satolle vuokria rästiin niin Saton ahneet lakimiehet ovat rosvonneet jopa lasten leikkikalutkin ja heittäneet perheet kylmään sateeseen pihalle

Itse todistin 90- luvulla kun yh-äidin ja mun kaverin kamat heitettiin syksyllä toisen kerroksen ikkunasta pihalle. Lienee sanomattakin selvää, että tavarat meni rikki.

Toisen kerran näin kun naapurin, 90-vuotiaan sairaan mummelin, kamat heitettiin myös toisen kerroksen ikkunasta pihalle ja mummeli kannettiin ulos.

Sato osaa!

Vierailija
105/113 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä. olen kuullut henkilökohtaisesti miten henkilökunta haukkuu ulkomaalaisia.. 

Vierailija
106/113 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri irtisamoi Saton asunnon. Sato lähetti spostia he tekee muuttotarkastuksen ja ilmoittaa tekstarilla milloin he tulee ja jos haluaa voi olla paikalla kun he tulee.  Tekstaria ei tullut ja he oli jätt'äneet pöydälle lapun että kävivät. Hänellä oli ollut henk.kohtasia papereita näkyvillä  siellä ja oli raivoissaan.

Vierailija
107/113 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin nelisen vuotta Saton kämpässä ja kaikki toimi loistavasti. Satolta sai aina ystävällistä palvelua ja huoltoyhtiö oli todella tehokas, tulivat vaihtamaan vuotavan hanan heti ja tsekkaamaan sähköt, kun sulakkeissa oli häikkää. Nyt saan varmasti paljon miinusta, koska eihän tässä keskustelussa nähdä mitään hyvää Satossa, kaikki on ihan pask**.

Vierailija
108/113 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois saton asunnosta, ja epähuomiossa jäi muutama tahra jääkaapin oven sisäpuolelle, ja vanhassa hellassa oli pientä tahraa, ja vanhassa liesituulettimessa muutama pinttynyt pieni tahra, joita olin hinkannut sen minkä pystyin. Satolta tuli sitten 4 kuukauden päästä siivouslasku 240 euroa. Hommaan oli mennyt siivojalta varmaan korkeintaan 5 minuuttia. Sikamaista touhua. Ei viitsi edes sanoa, mitä moisesta lafkasta ajattelen. 

Vierailija
109/113 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse keittiön ikkunasta katsellut kun viereisen Saton talon päätyrapusta muutaman metrin päässä meidän rapusta ja ikkunasta heiteltiin yläkerroksesta alas pihalle huonekaluja ja muita tavaroita säpäleiksi. Kova räiske. Katselimme silmät lautasen kokoisina suu auki. Se oli joskus 2010-luvulla. Oulussa Meri-Toppilassa. Kuorimokadulla.

Vierailija kirjoitti:

ei varmasti Satoa kirjoitti:

Tuo 250,00 takuuvuokralla Saton asuntoon on houkutin mihin ei kannata langeta hurjat jutut kertovat lapsiperheistä joilta on jäänyt Satolle vuokria rästiin niin Saton ahneet lakimiehet ovat rosvonneet jopa lasten leikkikalutkin ja heittäneet perheet kylmään sateeseen pihalle

Itse todistin 90- luvulla kun yh-äidin ja mun kaverin kamat heitettiin syksyllä toisen kerroksen ikkunasta pihalle. Lienee sanomattakin selvää, että tavarat meni rikki.

Toisen kerran näin kun naapurin, 90-vuotiaan sairaan mummelin, kamat heitettiin myös toisen kerroksen ikkunasta pihalle ja mummeli kannettiin ulos.

Sato osaa!

Vierailija
110/113 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo ja asunto olivat hyvässä hoidossa ennen satolle myymistä, Kaikki ulkopuolinen on samoin mutta pattereissa ei vesi kierrä kaikki putkiet jääkylmiä vaikka ulkona on talvisää. Betonitalossa jotka muutenkin muistuttavat lähinnä hautaholvia kylmyys ja kosteus tekevät ihmisistä selvää jälkeä. Pian olemme kaikki siellä oikeassa hautholvissa tai ainakin kidumme kivussa, säryssä ja epätoivossa. Onneksi asun satotalossa nyt tiedän mikä tämä suomi oikesti on. Ihmiset ovat pelkkiä rahastuskohteita ruotsi/venäjä osakemarkkinoilla. Oma sähkölämmitys pelastaa ja sähkön maksan itse kalliin vuokran lisäksi,   Mihin hukkui "hyväsuomi" ?

Vierailija
111/113 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin Piispantiellä, katto aivan musta. Terveysviranomaiset kävi asunnossa ja totes että kuivatatte varmaan pyykkejä asunnossa 🤣🤣siitä se johtuu.

Kun lähdettiin matkalle, pakkasin puhtaat vaatteet kaapista laukkuun. Kun avasin laukun kohteessa niin aivan järkky lemu vaatteissa. 

Sain astma diagnoosin. 

Vierailija
112/113 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä muuttanut satoon mutta pahaksi onneksi koko talo myytiin satolle ja siitä alkoi saton ropo cop huijaus ja ylikorotetut maksut

Vierailija
113/113 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanhanaikaisesti, kylmänviileästi, epätoimivasti ja rumasti suunniteltu nuo Saton uudetkin vuokra-asunnot. Laatikoita laatikoiden päälle, turhan korkeat huoneet, useampi turha oviaukko makuuhuoneessa, vessan lattiat todella rumat jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi