Maailman ihanin asia!
Kommentit (11)
Vuodenajat Suomessa.
Talvi, lunta ja pakkasta, pääsee hiihtämään meren jäälle, sen jälkeen kevät, luonto alkaa viheriöimään, koivut kirkkaanvihreissä pitsimekoissaan, tulppaanit ja skillat työntävät kukannuppujaan mullan alta kilpaa auringon kanssa, meri välkehtii, lintujen konsertti metsikössä, kaikkialla vihreys, lokit kirkuvat rannalla, aurinko paistaa ja lämmittää. Terassit kustsuvat janoisia.
Kesä, aurinkoa. lämpöä, vilvoittavaa sadettakin sopivasti, lomat mökillä saaristossa, vene lipuu hiljaa tyynessä meressä, rannan hiekka tuntuu kuumalta jalkapohjissa, illalla lämpiää sauna, istutaan kalliolla ja katsellaan auringonlaskua.
Syksy, keltaista, punaista, okraa kaikkialla. Miten kauniita puut ja pensaat ovatkaan .
Paskalla käyminen aamulahvin ja röökin jälkeen yhtä aikaa yläkerran naapurin kanssa. 🥰
Maailman ihanin asia on gambialainen juhlakunnossa oleva 20cm p*nis, siinä jää suomilainen prinssinakki kauas taakse.
Exrva58
Vierailija kirjoitti:
Paskalla käyminen aamulahvin ja röökin jälkeen yhtä aikaa yläkerran naapurin kanssa. 🥰
Mieluiten eri aikaan, kun liesituulettimen hormista tunkee kitkerään paskanlemua
puuronkeiton aikaan...
Onpa ihanaa, jos ihanin asia maailmassa on paska.
Ap on varttivalehtelija jossa hänen köyhät kaverit saavat eläkkeet, työpaikat ja paremman mukaan
Varttivalehtelijat ovat juuri tuollaisia, sitten heidän eläkeläinen köyhä miljonäärisetä puhuvat paskaa varttivalehtelijoista selän takana ja silti he kaveeravat miljonäärisedän kanssa koska paskaa puhuminen on normaalia, tämä tempperamentti on heidän veressä
Vierailija kirjoitti:
Siihen minä uskon että osaat aistia sen, aliarvioimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten eri aikaan, kun liesituulettimen hormista tunkee kitkerään paskanlemua
puuronkeiton aikaan...
Mun naapurit aina nussii hellan pääl ni mä meen runkkaa liesituulettille.
Vierailija kirjoitti:
Lottovoitto on. Ihanuus ei lopu ikinä. Paskaa joka päivä.
Pimpsa