Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytiin naisystäväni kanssa katsomassa Dark Shadows ja ei jumalauta...

Vierailija
01.08.2012 |

Eli naisystävän kanssa päätettiin lähteä leffoihin ja Dark Shadows valittiin elokuvaksi. Noh, naisystäväni koko ajan hehkutti Johnny Deppiä tyyliin: "Ah kuinka komee se on. Aivan ihana jne..."

Yritin olla välittämättä. Kun elokuvan lopulta huomautin: "Näyttää, että tota Michelle Pfeifferiä on taitu kiristää jonkin verran. Näytti paremmalta ennen. Vai mitä?"

Silloin nainen suuttui ja ei ole sen jälkeen sanonut minulle sanaakaan. Teinkö jotain väärin?

Kommentit (5)

1/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tehny väärin. Jos kerran naisystävä on hehkuttanu Deppiä, niin tasapuolisuuden nimissä sulla on oikeus sanoo muutama sana Pfeifferistä... Joten no panic. Voithan tietty kysäistä, että mikä oikeus hänellä on hehkuttaa Deppiä, mutta itse et saisi sanoa pfeifferistä sanaakaan? Ja että huomasiko naisystäväsi itse, että hehkutteli Deppiä ja sen olemusta niin että sulle (ehkä) tuli sellanen olo että 'no justjust'....

Vierailija
2/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks otit tiukkapipon mukaan leffaan, se on se sun tekemä virhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin suutuin kerran kaverilleni, kun olimme teatterissa ja itse nautin esityksestä ja hän vain kiinnitti huomiota siihen, mikä oli huonosti. Se pilasi tunnelman. Ja jotenkin kertoi, että ihminen on itse jotenkin kateellinen, kun pitää koko ajan kommentoida naisten ulkomuotoa. Koko esityksen sanoma jäi häneltä huomaamatta.

Vierailija
4/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisystävän kanssa päätettiin lähteä leffoihin ja Dark Shadows valittiin elokuvaksi. Noh, naisystäväni koko ajan hehkutti Johnny Deppiä tyyliin: "Ah kuinka komee se on. Aivan ihana jne..."

Yritin olla välittämättä. Kun elokuvan lopulta huomautin: "Näyttää, että tota Michelle Pfeifferiä on taitu kiristää jonkin verran. Näytti paremmalta ennen. Vai mitä?"

Silloin nainen suuttui ja ei ole sen jälkeen sanonut minulle sanaakaan. Teinkö jotain väärin?

Vierailija
5/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on yltiö mustasukkainen ja moukka kun ei salli sinulle samaa minkä itselleen. Tai hän onnistui mieltämään lauseen vihjaisuksi että hyväksyt kauneusleikkaukset (naisellesi). Tai sitten hän suuttui aivan jostain muusta ja sai vain tuosta aiheen kiukuttelulleen. Mistäs tuota tietää kuin korkeintaan kysymällä ja odottamalla rauhassa (parikin päivää) rehellistä vastausta. Itse olen kiukutellut miesystävälle ihan mistä vain, mutta sentään useimmiten saanut saman kuukauden aikana kerrottua, mikä oikeasti harmittanut asia oli ja pyydettyä anteeksi, etten ole antanut rehellisellä puheella miehelle tilaisuutta puolustautua vaan olen äksyillyt asioita tyyliin leffavalinnat tai harrastuksestaan puhuminen. Olen vaikea, mutta en varmaan ainoa. Kysy naiseltasi jos jokin mietityttää, muuten saat hoitaa parisuhteesi arpomalla ratkaisuja.