Lue keskustelun säännöt.
Joku mies on parempi kuin ei miestä ollenkaan?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei. Ei parisuhteessa, ei työelämässä, ei missään.
Ei TUO ole mies, vaan poika, nuori poika vasta.
Ei todellakaan. Mielummin olen ilman miestä.
Miksi pitää tyytyä joku mieheen? Mun mielestä ei tarvitse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huono mies tekee elämästä helvettiä, hyvä mies parantaa naisen elämänlaatua. Parasta olisi olla yhdessä sellaisen kanssa, jota rakastaa.
Kukakohan se mies on?