Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei heterot ole tervetulleita homobaariin?

Vierailija
08.03.2015 |

Olin eilen ystäväni kanssa viihteellä ja päädyimme pieneen homobaariin. Olisin viihtynyt erinomaisesti, mutta käydessämme tupakalle kuulin miesten puhuvan, etteivät pidä siitä, että heterot kansoittavat heidän (!) baarejaan. Miksi ihmeessä?! Juurihan sitä tasa-arvoa oltiin vaatimassa! Sitä paitsi olisinhan minä voinut olla periaatteessa lesbo, eiväthän he sitä voi tietää..

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:18"]

Henkilöt joiden kuulit juttelevan asiasta tuskin puhuivat teistä. Samalla tavalla kuin keskenään nauravat ihmiset tuskin nauravat sinulle. Itse olen käynyt usein leimareissa (Tampereen Setan järjestämät bileet jotka on suunattu erityisesti seksuaalivähemmistöille) ja kyllä se ärsyttää kun tanssilattialla tulee selkeästi heteromiehiä kuiskimaan korvaan että "kuinkas lesbo sinä oletkaan".

[/quote]

Mistäs tiedät, etteivät ole bi-seksuaaleja.

[/quote]

Koska olen rehellinen ihminen ja vastaukseni on usein että olen bi-seksuaali jolloin he ilmoittavat aina kovaan ääneen olevansa 101 prosenttisia heteroita mutta bi-naiset kiinnostavat.

Vierailija
82/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ja lesbot ovat kapeakatseisia ja hyväksyvät vain ne, jotka itse hyväksyvät jonkun satunnaisen mielihalun perusteella. Kaikkien vaaditaan tekevän niin kuin he haluavat. Pinnalisempia ihmisiä saa hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:26"]

Mua haukuttiin dtm:n naisten vessassa kun olin kattomassa kun miss gay valittiin... Suureen ääneen ihmeteltiin, mitä vittua hoi hetero täällä tekee.

Olin järkyttynyt, ja suoraan sanottuna muuttui käsitys kivasta, suvaitsevaisesta porukasta. Itse en ole millään lailla homofobinen tai edes erityisen kiinnostunut seksuaalisesta suuntautumisesta. Odotin kivaa iltaa, mutta toisin kävi...

[/quote]

Hyvä, koska homot ovat tavallisia ihmisiä, eivätkä "kiva suvaitsevainen porukka".

[/quote]

Niin mnäkin olen tavallinen ihminen eli kiva ja suvaitsevainen. Eikä tulisi mieleenkään haukkua ketään. Minä pidän ihmisistä en sukupuolesta. Kannattaa rohkeasti tutustua meihin heteroihin eikä katkeroitua omiin ennakkoluuloihin.

Vierailija
84/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:20"]

DTM on nykyään heteropaikka, joten siellä voi käydä ihan vapaasti. Mutta jättäkää, pliis, muut paikat rauhaan!

[/quote]

Mua haukuttiin dtm:n naisten vessassa kun olin kattomassa kun miss gay valittiin... Suureen ääneen ihmeteltiin, mitä vittua hoi hetero täällä tekee.

Olin järkyttynyt, ja suoraan sanottuna muuttui käsitys kivasta, suvaitsevaisesta porukasta. Itse en ole millään lailla homofobinen tai edes erityisen kiinnostunut seksuaalisesta suuntautumisesta. Odotin kivaa iltaa, mutta toisin kävi...

[/quote]

Valitettavasti homotkin ovat ihmisiä ja jotkut ovat varmaan vieläkin ryhmittyneet yleisen asenteen takia "me" ja "te" asetelmaan. Myös homojen sisällä tapahtuu syrjintää niin kuin 35 sanoi. Jos et "näytä" homolta niin sekin on indikaattori joillekin että et ole homo. Sääli sinänsä, koska minä nimenomaan pidän "normaalin" näköisistä naisista, enkä sateenkaaripunkkareista tai jostain muista stereotypioista.

Vierailija
85/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:28"]

[/quote]

Hyvä, koska homot ovat tavallisia ihmisiä, eivätkä "kiva suvaitsevainen porukka".

[/quote]

Eli periaatteessa voidaan siis tehdä heterot tästälähtien samalla tavalla, ilman vinkumista tasa-arvosta ja syrjinnästä?

"Mitä vittua toi homo täällä tekee?!" Miltäs kuulostaa tämä lause?

Vierailija
86/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:49"]

Miksi ihmeessä heteroilla pitää väen vängällä tunkea homobaareihin?

[/quote]

No huhhuh! Menimme ystäväni kanssa sinne, koska tunnelma, sisustus ym. vaikuttivat viihtyisiltä. Lisäksi joimme aika kalliita drinkkejä, koska emme käy ulkona kovin usein. Olisi luullut rahan sentään kelpaavan. Kyseessä oli tavallaan ele, että hyväksyn seksuaalivähemmistöihinkin kuuluvat ihmiset enkä vastusta avioliittolain uudistusta. Ehkä jotkut nyt näyttävät todellisen luontonsa kun ovat saaneet tahtonsa läpi...

[/quote]

Olisitte nyt ripustaneet kaulaanne kyltin "tämä on suvaitseva ele" ja selkäpuolelle "en vastusta avioliittolain uudistusta" ja "ostan tässä kalliita drinkkejä", niin asia olisi käynyt kerralla selväksi ja teidät olisi otettu avosylin vastaan. Khröm.

Tai sitten ilmennätte tulevaisuudessa erikoisuuttanne perinteisemmillä tavoilla kuten käyttämällä miesten partavettä hajuvetenä ja vetämällä kivat ja erikoiset eriparisukat jalkaan jutun juureksi...siitä tulee erikoinen olo ihan tavallisissakin baareissa.

Vierailija
87/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:31"]

Niin mnäkin olen tavallinen ihminen eli kiva ja suvaitsevainen. Eikä tulisi mieleenkään haukkua ketään. Minä pidän ihmisistä en sukupuolesta. Kannattaa rohkeasti tutustua meihin heteroihin eikä katkeroitua omiin ennakkoluuloihin.

[/quote]

Joojoo, mutta homoja on erilaisia ja se on ihan OK! Tällä henkilöllä oli ilmeisesti käsitys, että homot ovat jokin yhtenäinen "porukka".

Vierailija
88/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:34"]

[/quote]

Joojoo, mutta homoja on erilaisia ja se on ihan OK! Tällä henkilöllä oli ilmeisesti käsitys, että homot ovat jokin yhtenäinen "porukka".

[/quote]

Mutta aikana, jolloin puhutaan seksuaaliryhmien tasa-arvosta, ei hirveästi kannattaisi alkaa polttamaan kynttilää molemmista päistä. Jos haluaa tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta, niin pitää itsekin osata käyttäytyä. Ei se niin mene, että heteroiden pitää hyväksyä homot, mutta homot voivat vapaasti harjoittaa syrjintää heteroita kohtaan. Siinä tapauksessa voidaan unohtaa koko juttu ja olla avoimesti syrjiviä ihan kumpikin puoli.

Vierailija
89/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:18"]

Eihän nyt mikään ihmisryhmä voi omia baaria itselleen. Tuskin he sitä millään tavalla omistavat! Sanot vain reilusti, että sinulla on yhtä suuri oikeus käydä siellä kaljalla, vaikket kohderyhmään kuuluisikaan. 

[/quote]

Kyllä se on ihan se yrittäjä, baarinomistaja, joka on liikeideallaan baarin juuri tietynlaiseksi luonut. YRITTÄJÄ SAA TEHDÄ BAARISTAA JUURI SELLAISEN KUIN HALUAA. Ei kyseessä ole, että homot olisivat omineet baarin itselleen :D :D :D

Vierailija
90/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te heteronaiset tungette homobaareihin kun se on niin trendikästä ja ihqua. Sitten jos lesbo tulee juttelemaan teille iskumielessä niin ollaan niin tyrmistyneitä ja kuvottuneita...

Vierailija
91/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:37"]

[/quote]

[/quote]

Mutta aikana, jolloin puhutaan seksuaaliryhmien tasa-arvosta, ei hirveästi kannattaisi alkaa polttamaan kynttilää molemmista päistä. Jos haluaa tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta, niin pitää itsekin osata käyttäytyä. Ei se niin mene, että heteroiden pitää hyväksyä homot, mutta homot voivat vapaasti harjoittaa syrjintää heteroita kohtaan. Siinä tapauksessa voidaan unohtaa koko juttu ja olla avoimesti syrjiviä ihan kumpikin puoli.

[/quote]

Eli homoilla on kaksi vaihtoehtoa, joko piiloutua heteroilta johonkin nurkkaan että heitä ei näe tai sitten heidän täytyy vaihtoehtoisesti antaa kaikki heteroille, jotta heillä voisi edes jotenkuten olla oikeus elää normaalisti?

Vierailija
92/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole törmännyt moiseen, vaikka heterona homobaareissa käynkin. 

Vierailija
93/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:39"]

Te heteronaiset tungette homobaareihin kun se on niin trendikästä ja ihqua. Sitten jos lesbo tulee juttelemaan teille iskumielessä niin ollaan niin tyrmistyneitä ja kuvottuneita...

[/quote]

"En ole syrjivä, mutta..."

Niitit juuri heterot pissiksiksi, jotka kuvottuvat kun homo tulee iskemään. Ja ihan tosissaan odotat, että sinua täytyy kohdella kunnioittavasti ja tasa-arvoisesti?

Vierailija
94/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetulleita heti, kun minäkin voin heterobaarissa koittaa iskeä miehiä ilman että siitä tulee vittuilua tai tappelu.

-MiehekäsHomomies-

Vierailija
95/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn usein ns homobaareissa ja enpä ole huomannut että jotakuta se ärsyttäisi. Yleensä poikkean ystäviä moikkaamaan tai joskus bilettämään ja mukavinta on juuri se etteivät humalaiset miehet tule kähmimään ja iskemään. Muutama nainen on lähestynyt pari kertaa, mutta aina todella asiallisesti ja eipä ole ollut ongelma minulle. Olen vain silloin ilmoittanut että olen jo varattu (niinkuin olenkin)

Vierailija
96/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli homoilla on kaksi vaihtoehtoa, joko piiloutua heteroilta johonkin nurkkaan että heitä ei näe tai sitten heidän täytyy vaihtoehtoisesti antaa kaikki heteroille, jotta heillä voisi edes jotenkuten olla oikeus elää normaalisti?

[/quote]

TÄH? Mitähän IHMETTÄ mahdoit lukea viestini sijasta?

Ota aapinen ja lue vaikka tavuviivojen kanssa uudestaan. Jos haluat oikein väkisellä vääntämällä ymmärtää väärin, koska on niin kiva riidellä netissä, niin menepä vaikka ulos kävelylle sen sijasta.

Vierailija
97/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itseäni mietityttää se, että homobaareissa pitää näyttää tietynlaiselta, tai muuten saa osakseen halveksuvia katseita ja jopa suoraa vittuilua. Siis että jos et "näytä homolta", olet automaattisesti hetero ja väärässä paikassa. En ole hetero, mutta pukeudun aika tavallisesti ja naisellisesti, on pitkät hiukset ym. ja nykyään en tykkää käydä DTM:ssä tai vastaavanlaisissa paikoissa, kun tuntuu että minua ei hyväksytä omana itsenäni."

Voiko tänne kirjoittaa ajatuksen voimalla? Tekstisi melkein kuin oman koneeni näppäimistölltä. Olen tosin mies ja luullakseni "bi- utelais" Mutta, mutta mikä minua itseäni toisinaan jurppii tai on jurppinut kun olen ollut oman seksualisuuteni kanssa hieman kipuillut on se, että eri seksuaaliryhmien odotetaan olevan tietynlaisia. Tai paremmin tietyn tyylisiä. - En ihmettele, jos jollekulle on hieman vinksahtanut kuva mies- homoseksuaaleista, jos mielikuvat ja tai ainoa paikka missä on nähnyt kahden samaa sukupuolta olevan kosketuksissa toisiinsa "sillä tavalla" on esimerkiksi viime vuonna ilmestyneen postimerkkisarjan ja edelleen pussuilakanaoihin levinnneet taiteilija Touko Laaksosen alias Tom of Finlandin piirtämiät ja jhahmotttelemien  pullistetelijoiden täyttämä. - No edelläkuvatun kaltaisen kapean ja yksiuloitteinen kuva on toivoakseni on harvalla.

Vierailija
98/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun kaveri on lesbo ja itse olen hetero. Saanko käydä hänen kanssaan homobaareissa?

Vierailija
99/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:50"]

No, mun kaveri on lesbo ja itse olen hetero. Saanko käydä hänen kanssaan homobaareissa?

[/quote]

Virallisen mielipiteen mielestä varmaankin et. Että sellainen tasa-arvo.

Vierailija
100/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No en tarkottanut sitä niin. En pidä meitä kasvissyöjiäkään yhtenäisenä porukkana, enkä feministejä... Älä viitsi suhtautua alentuvasti. 

Tarkoitin sitä iltaa. Että kiva olla katsomassa kisaa hyvässä hengessä ihmisten kanssa, jotka kannattavat samaa asiaa. 

Vittu miten vituttaa tämä vääntö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi