Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei heterot ole tervetulleita homobaariin?

Vierailija
08.03.2015 |

Olin eilen ystäväni kanssa viihteellä ja päädyimme pieneen homobaariin. Olisin viihtynyt erinomaisesti, mutta käydessämme tupakalle kuulin miesten puhuvan, etteivät pidä siitä, että heterot kansoittavat heidän (!) baarejaan. Miksi ihmeessä?! Juurihan sitä tasa-arvoa oltiin vaatimassa! Sitä paitsi olisinhan minä voinut olla periaatteessa lesbo, eiväthän he sitä voi tietää..

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalit ovat äärimmäisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Vierailija
62/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari saa ihan itse valita asiakkaansa ja kohderyhmänsä. Baarien ikärajoissa on kyse ihan samasta asiasta. Ei kukaan aikuinen jaksa katella 18-vuotiaiden teinipelleilyä ja siksi niille on oma baarinsa. Jos yht äkkiä k-24 baariin aletaan ottaa 18-vuotiaat sisälle,  katoavat ne asiakkaat jotka arvostivat korkeaa ikärajaa.  Sama käy homobaarissa. 

Kyllä mä ymmärrän miksi homoille on oma baarinsa. Saa olla kaltaistensa kanssa ilman katseita (vaikka kuinka tasa-arvosta jauhetaan niin silti "homoilu" herättää katukuvassakin katseita). Samalla tavalla on ne 18-vuotiaat ja 24-vuotiaat omissa baareissaan. 

Eikä tosiaan kiinnosta enkä ymmärrä miksi heterona pitää mennä sinne pällistelee "sisustusta". Vai tultiinko etsimään sitä iiiiiihanaa ikiomaa homokaveria, jonka kanssa jutella muodista ja shoppailla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:06"]

Mutta onko siellä tarjoilijat vittumaisia heteroasiakkaille? Jos jaksaisit lukea viestit loppuun, käsittäisit mikä oli pointtini.

[/quote]

Kyllä siellä ollaan aika vittumaisia ihan kaikille, koska paikka on aina täynnä. Homot tienaavat keskimääräistä paremmin ja tykkäävät juhlia, joten hullua olisi heteroihin panostaa samalla tavalla.

Vierailija
64/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:58"]

Juu ei, sillä tosin taataan vain konkurssi. Ja periaatteessa täyttänee sekin syrjinnän kriteerit, jos heteroasiakkaille vittuillaan ja lähes kieltäydytään palvelemasta, kun taas homoille tarjoillaan ystävällisesti.

[/quote]

Konkurssi? Esim. Mann's Streetin ja Herculeksen takana oleva Moek Trading on ollut vuodesta toiseen parasta tulosta tekevä alan yritys. Herculeksen nettisivuilla todetaan: "Syksyllä 2000 avattu Helsingin yöelämän rento edelläkävijä Hercules on +30-vuotiaiden aikuisten GAY-miesten kohtaamispaikka."

[/quote]

Mutta onko siellä tarjoilijat vittumaisia heteroasiakkaille? Jos jaksaisit lukea viestit loppuun, käsittäisit mikä oli pointtini.

[/quote]

Eikö se riitä jos asiakkaat ovat?

[/quote]

Siitähän paikka ei voi vastata, jos asiakaskunta on suvaitsematonta ja huonokäytöksistä (paitsi tietty väkivaltaisuuksiin mennessä).

Mitenhän muuten kävisi, jos normipaikassa heterot olisivat yhtä äässejä paikassa olevaa homoa kohtaan? Lööpit kirkuisivat suvaitsemattomuudesta ja junttiudesta.

Ei se homma kuulkas näin toimi. Ei voi odottaa suvaitsevaisuutta jos itse syrjii.

Vierailija
65/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani heterot, jotka ovat kiinnostuneet homo"kulttuurista", voivat toki tutustua sitä kautta homoihin. Ainakin jos olisin hetero, niin saattaisin mennä puhtaasta kiinnostuksesta. Mutta tämä ryhmä saattaa olla aika marginaalinen ja jos kiinnostus rajoittuu vain alkoholisoitumiseen erilaisessa ympäristössä, niin sitä minäkään en ymmärrä. Paitsi jos tarkoitus on käydä läpi kaikki Suomen baarit - mikä ettei. Näin sateenkaariväkeen kuuluvana voin kuitenkin kertoa että homobaari on Suomessa käytännössä ainoita paikkoja kasvokkain tavata toisia homoja. Se ehkä selittää porukan nyreyden.

Vierailija
66/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on tarkoitettu homoille... Eihän miehetkään änge väkisin naisille tarkoitettuun jumppaan? 18 vuotiaat k-25 baareihin? Ja etenkin jos on homomiehille tarkoitettu baari niin ei sinne naisia haluta.

Vierailija
67/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:13"]

Koska se on tarkoitettu homoille... Eihän miehetkään änge väkisin naisille tarkoitettuun jumppaan? 18 vuotiaat k-25 baareihin? Ja etenkin jos on homomiehille tarkoitettu baari niin ei sinne naisia haluta.

[/quote]

Mielenkiintoinen hyppy.

Ensin pääongelma oli se, että paikassa olevat heterot olisivat häiriöksi siksi, etteivät homot tietäisi ketä iskeä. Mutta jos pari naista oleilee miehille suunnatussa homobaarissa, niin ainakin veikkaan vahvasti että erehtymisen riski on minimaalinen. Joten; ketä ne naiset siellä häiritsevät? Ovat omissa oloissaan, jutellen ja juoden omia juomiaan. Mikä näissä on niin raivostuttavan ärsyttävää, että nämä tulisi viskaista ulos?

Vierailija
68/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Tosi ikävää, jos olet törmännyt tuollaisiin katkeroituneisiin pikkulapsiin. Omassa kaveripiirissäni ei ainakaan ajatella näin, ja voisin kyllä olettaa, että enemmistö homoista toivottaa heterot ihan tervetulleeksi.

Tosin on tullut vastaan myös heteroita, jotka ovat tulleet homobaariin ilmeisesti vain 'läpällä', nauraakseen sitten pitkin iltaa, kun löysäranteiset hinttarit pussailevat. Ymmärtääkseni te ette kuitenkaan kuuluneet näihin tapauksiin, joten saatte kyllä käydä missä baareissa haluatte.

T: homo

Vierailija
69/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt joiden kuulit juttelevan asiasta tuskin puhuivat teistä. Samalla tavalla kuin keskenään nauravat ihmiset tuskin nauravat sinulle. Itse olen käynyt usein leimareissa (Tampereen Setan järjestämät bileet jotka on suunattu erityisesti seksuaalivähemmistöille) ja kyllä se ärsyttää kun tanssilattialla tulee selkeästi heteromiehiä kuiskimaan korvaan että "kuinkas lesbo sinä oletkaan".

Vierailija
70/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt mikään ihmisryhmä voi omia baaria itselleen. Tuskin he sitä millään tavalla omistavat! Sanot vain reilusti, että sinulla on yhtä suuri oikeus käydä siellä kaljalla, vaikket kohderyhmään kuuluisikaan. 

Vierailija
71/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:18"]

Henkilöt joiden kuulit juttelevan asiasta tuskin puhuivat teistä. Samalla tavalla kuin keskenään nauravat ihmiset tuskin nauravat sinulle. Itse olen käynyt usein leimareissa (Tampereen Setan järjestämät bileet jotka on suunattu erityisesti seksuaalivähemmistöille) ja kyllä se ärsyttää kun tanssilattialla tulee selkeästi heteromiehiä kuiskimaan korvaan että "kuinkas lesbo sinä oletkaan".

[/quote]

Mistäs tiedät, etteivät ole bi-seksuaaleja.

Vierailija
72/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DTM on nykyään heteropaikka, joten siellä voi käydä ihan vapaasti. Mutta jättäkää, pliis, muut paikat rauhaan!

Vierailija
73/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterotytöt (äärimmäisen harvoin heteropojat, mistähän johtuu, osaatko arvata..?) homobaarissa keskenään on aika nolo ilmiö, jonkinlaista erikoisuuden tavoittelua aivan väärässä paikassa. Heteroparit ja -ryhmät eivät vain kuulu homojen paikkoihin, kyse on ihan pelkästä kohteliaisuudesta. Ajattele homobaareja vaikka kerhoina - et sinä kerhoihinkaan kai mene, jollet kuulu porukkaan? Ei ole mistään tasa-arvosta kysymys, koko ajatuskin on lapsellinen.

Jos olette jo kuulleet muiden asiakkaiden puheet siitä, että heteroita ei kaivata, olette pistäneet silmään aika pahasti ja herättäneet ärtymystä ja teille on noin nätisti vihjattu, että ette ole tervetulleita. Ottakaa opiksenne ja käyttäytykää tästedes kunnolla.

Vierailija
74/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:20"]

DTM on nykyään heteropaikka, joten siellä voi käydä ihan vapaasti. Mutta jättäkää, pliis, muut paikat rauhaan!

[/quote]

Jättäkää pliis homot kaikki normipaikat rauhaan!

Miltäs kuulostaa tuo lause?

Vierailija
75/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:13"]

[/quote]

Mielenkiintoinen hyppy.

Ensin pääongelma oli se, että paikassa olevat heterot olisivat häiriöksi siksi, etteivät homot tietäisi ketä iskeä. Mutta jos pari naista oleilee miehille suunnatussa homobaarissa, niin ainakin veikkaan vahvasti että erehtymisen riski on minimaalinen. Joten; ketä ne naiset siellä häiritsevät? Ovat omissa oloissaan, jutellen ja juoden omia juomiaan. Mikä näissä on niin raivostuttavan ärsyttävää, että nämä tulisi viskaista ulos?
[/quote]
Kuka on väittänyt että pitäisi viskata ulos? Kyse oli siitä, että ap ilmeisesti kuuli keskustelun, jossa ei haluttu heteroiden valtaavan homobaaria..kaksi naista ei haittaa, mutta jos heteronaisia alkaa olla baari täys ei se enää ole homobaari.

Vierailija
76/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:17"]

Mielenkiintoinen hyppy.

[/quote]

Tiesitkö, että on myös naispuolisia homoseksuaaleja eli lesboja? Lesboille ei ole erillistä baaria, vaikkakin Nalle Pub oli jonkin aikaa lesbopainotteinen baari. Sen sijaan esim. Hercules on suunnattu miehille, vaikka ainahan siellä on joku Henna Kalinainen tanssilattialla.

Vierailija
77/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni mietityttää se, että homobaareissa pitää näyttää tietynlaiselta, tai muuten saa osakseen halveksuvia katseita ja jopa suoraa vittuilua. Siis että jos et "näytä homolta", olet automaattisesti hetero ja väärässä paikassa. En ole hetero, mutta pukeudun aika tavallisesti ja naisellisesti, on pitkät hiukset ym. ja nykyään en tykkää käydä DTM:ssä tai vastaavanlaisissa paikoissa, kun tuntuu että minua ei hyväksytä omana itsenäni.

Vierailija
78/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:20"]

[/quote]

Mua haukuttiin dtm:n naisten vessassa kun olin kattomassa kun miss gay valittiin... Suureen ääneen ihmeteltiin, mitä vittua hoi hetero täällä tekee.

Olin järkyttynyt, ja suoraan sanottuna muuttui käsitys kivasta, suvaitsevaisesta porukasta. Itse en ole millään lailla homofobinen tai edes erityisen kiinnostunut seksuaalisesta suuntautumisesta. Odotin kivaa iltaa, mutta toisin kävi...

Vierailija
79/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:26"]

Mua haukuttiin dtm:n naisten vessassa kun olin kattomassa kun miss gay valittiin... Suureen ääneen ihmeteltiin, mitä vittua hoi hetero täällä tekee.

Olin järkyttynyt, ja suoraan sanottuna muuttui käsitys kivasta, suvaitsevaisesta porukasta. Itse en ole millään lailla homofobinen tai edes erityisen kiinnostunut seksuaalisesta suuntautumisesta. Odotin kivaa iltaa, mutta toisin kävi...

[/quote]

Hyvä, koska homot ovat tavallisia ihmisiä, eivätkä "kiva suvaitsevainen porukka".

Vierailija
80/135 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:17"]

Mielenkiintoinen hyppy.

[/quote]

Tiesitkö, että on myös naispuolisia homoseksuaaleja eli lesboja? Lesboille ei ole erillistä baaria, vaikkakin Nalle Pub oli jonkin aikaa lesbopainotteinen baari. Sen sijaan esim. Hercules on suunnattu miehille, vaikka ainahan siellä on joku Henna Kalinainen tanssilattialla.

[/quote]

"Koska se on tarkoitettu homoille... Eihän miehetkään änge väkisin naisille tarkoitettuun jumppaan? 18 vuotiaat k-25 baareihin? Ja etenkin jos on homomiehille tarkoitettu baari niin ei sinne naisia haluta."

Kannattaa lukea ne viestit, joihin vastataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä