Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettivaatekauppa zalando

Vierailija
31.07.2012 |

Onko kukaan ostanut vaatteita zalando-nimisestä nettikaupasta? Toimiiko palautusoikeus eli saako rahat takaisin, jos tuote ei miellytä? Oletteko maksaneet tilauksen yhteydessä vai laskulla?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko kukaan tuota kauppaa?

Vierailija
2/112 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettava kauppa, toimii jo useammassa maassa, löytyy merkkivaatteita mitä on vaikea löytää suomesta, jos jostain tilaan niin sieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen tilannut tuolta monia kertoja jo parin vuoden ajan. Tilaus on aina tullut todella nopeasti, siististi pakattuna. Palautus on samoin toiminut tosi kätevästi ja nopeasti. Eiköhän se siis toimi Suomeenkin päin.

Ainoa miinus ovat hinnat, jotka eivät kaikkien tuotteiden kohdalla ole huippuedullisia. Toisaalta joskus tulee hyviäkin tarjouksia vastaan. Tuotemerkkejä on mukavan monipuolisesti ainakin täällä (en tiedä vaihteleeko eri maiden tuotevalikoima?).

Vierailija
4/112 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemukset, ei kyllä ole tarvinnut palauttaa. Nopea toimitus ja valtava valikoima.

Vierailija
5/112 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivustolla ja kiinnostuin.

Vierailija
6/112 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valitettavasti vähän huonoja kokemuksia. Kaikkia tilaamiani tuotteita ei kuulemma ollutkaan tilausta lähetettäessä saatavilla, vaikka nettisivun mukaan oli. Kun keskustelin asiasta huonosti suomea puhuvan asiakaspalvelijan kanssa, niin hän totesi että kyllä tuotetta on saatavilla ja kehotti tilamaan tuotteen jälleen uudelleen. Puhelimitse asiaa ei voitu korjata. Toimitus kesti reilusti pidempään, kuin Zalandon lupaama 4-6 arkipäivää. Tilaamissani yli 200 €:n nahhkasaappaissa oli räikeä nahkavirhe, joten tuotteita ei ilmeisesti tarkisteta ennen lähettämistä. Puuh. Ensimmäinen ja viimeinen ostos Zalandosta.

Vierailija
7/112 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin,maksoin etukäteen kengät ja rahat hävisi jonnekkin:) Onneksi valitsin halvat kengät.

Vierailija
8/112 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta,myös minun rahat katosi jonnekkin:)

Vierailija
9/112 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortilla maksaneilta hävinnyt rahat, vai mitä maksutapaa olette käyttäneet?

Taidan jättää tilaamatta, jos luottokortilla maksaminen ei toimi luotettavasti.

Vierailija
10/112 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat toimivat oikein hyvin. Tosin maksoin Nordeasta Nordeaan, voisiko sillä olla vaikutusta?

Tälläkin hetkellä jalassa Zalandosta hankitut kengät.

Vierailija
11/112 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksutavaksi valitsin laskun, koska uusi kauppa. Eipähän ainakaan tarvitse rahojensa perään huudella jos jotain sattuu.

Vierailija
12/112 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä tilasin mekon 30.8 ja maksoin heti! Maksu muistutuksia tulee, kuittin lähetin, sitten peruttiin tilaus, kun kyselin rahojen perään pyytävät tilitietoja ja pankkitunnuksia??? Missähän on tämän firman asiakkkaiden oikeusturva??

Vierailija
13/112 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Zalandolta kengät. Siististi paketoitu paketti tuli muutamassa päivässä. Palautusohjeet olivat erittäin selkeät. Maksoin Paypalilla ja olen tyytyväinen palveluun ja firman yhteydenpitoon.

Vierailija
14/112 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakettia ei ole vielä kuulunut.

Seurannan mukaan kesti viikon ennen kuin paketti edes lähti ja nyt toisen viikon on ollut matkalla - on sitten viimeisen merkinnän mukaan saapunut Suomen kamaralle, ehkä saan sen lähipäivinä?

En suosittele jo pelkästään siksi, että tilaus kestää luvattoman kauan.

Olen paljon käyttänyt ulkomaisia nettikauppoja ja tottunut siihen, että tilaus tulee nopeasti, parhaimmillaan alle 2 vuorokaudessa kotiovelle. 2 viikkoa on liian pitkä toimitusaika tuotteille, jotka lähetetään Euroopasta.

Viimeinen kerta kun käytän ko. nettiputiikkia.

Vierailija
15/112 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortilla maksaneilta hävinnyt rahat, vai mitä maksutapaa olette käyttäneet?

Taidan jättää tilaamatta, jos luottokortilla maksaminen ei toimi luotettavasti.

Ja aina raha liikkunut ongelmitta molempiin suuntiin.

Vierailija
16/112 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät tulivat viidessä päivässä, maksoin laskun ja maksusta tuli heti seuraavana päivänä kuittaus sähköpostiini.

Vierailija
17/112 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tilaukset tulleet kyllä nopeasti, mutta palautettujen tuotteiden rahoja en ole saanut takaisin ja tästä on aikaa jo kuukausi. Saatavia on noin 600 euron edestä! Muutaman satasen ovat maksaneet ja lupauksia on tullut, mutta rahoja ei. Ei kai tässä auta muuta kuin ottaa yhteyttä kuluttajasuojalautakuntaan. Ehkä pitäisi nostaa ryhmäkanne, tai vastaavaa? Jotenkin menin sinisilmäisenä luottamaan kyseiseen yritykseen, kun hesarissakin siitä kerrottiin, että nyt on vihdoin Suomeen tullut. Laskulla yritin ensin, mutta se ei onnistunut , varmaan siksi kun tilaukseni oli niin suuri. Harmittaa.

Vierailija
18/112 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin zalandosta parit kengät (40 e) 10.8. toimitus kesti, mutta ei siinä mitään, olen ennenkin tilannut Saksasta ja kestänyt suunnilleen yhtä kauan tai kauemmin. Kengät saapuivat siisteinä ja oikean kokoisina. En ollut kuitenkaan tyytyväinen kumpiinkaan ja palautin. Parin viikon päästä tuli sähköposti, että tuotteet ovat saapuneet heille ja rahat maksetaan parin päivän sisällä. Sitten tilasin kahdet uudet kengät (80 e). Edellisen tilaukseni rahoja ei kuitenkaan tullut ja lähetin sähköpostia. Vastauksena he pyysivät tilinumeroa, jonka lähetin. Sitten he sanoivat maksaneensa rahat. Tällä viikolla ei kuitenkaan näkynyt rahoja tililläni. Lähetin uuden viestin, johon he vastasivat että tilinumeroni on virheellinen, lähettäisitkö sen uudestaan. Tilinumeroni oli kuitenkin täysin oikea. Soitin myös, mutta vaikka henkilö puhelimessa lupasi selvittää asiaa, niin vähän eipäilen oliko soitosta mitään hyötyä. Laitoin tänään taas uuden viestin, katsoo nyt saanko rahojani takaisin vai en. En kyllä uskalla palauttaa 80e:n tilaustani, muuten minulla ei ole rahoja eikä kenkiä, vaikka kengät eivät miellytäkkään täysin. Huijausfirma, josta ei kyllä kannata ostaa mitään, varsinkaan jos epäilee että tuotteen joutuisi palauttamaan! Olin liian luottavainen, mutta vastaavaa ei ole ollut ennen minkään nettikaupan kanssa vaikka olen paljon tilannut ja ainakin kerran palauttanut. Vastedes tarkistan kyllä foorumit ennen tilaamista.

Vierailija
19/112 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilinuermoiden mukana Bic ja Swift-koodit? ilman niitä ei onnistu rahojen palautus -> virheellinen tili

Vierailija
20/112 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bic ja Iban, kyllä laitoin minä ainakin ja jopa kolme kertaa, rahoja ei vaan tule, seliselitystä vain ja nyt eivät edes vastaa. Kuukausi sitten olen palauttanut ja laskin juuri että saamisia on yli 1300 eurolla. Laskulla en saanut maksettua vaikka sitä yritin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän