Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälkiliukkaat ja nuoleminen

Vierailija
29.07.2012 |

Meillä on toteutumassa lähiaikoina seuraavanlainen kuvio: Puoliso käy panemassa toisen miehen kanssa ilman kumia(tuttu mies). Tulee kotiin peseytymättä. Minä odotan kotona ja nuolen pillun antaumuksella, sen jälkeen pääsen panemaan irstaan liukasta pillua..onko muilla kkemusta vastaavasta? Joo, voi joistakin olla sairasta, mutta itse ainakin odotan innolla. Mikä sen irstaampaa, kuin odotella kotona kun oma rakas antautuu täysin toiselle. Aloite tähän on tullut minulta, eli moralisoinnin petollisesta puolisosta voitte unohtaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikeskusteluille on oma fooruminsa.

Vierailija
22/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus vieraan sperman nuolemisesta on kovin kiihottava.

m39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaiko joku toteuttaa.

Panet ensin miehesi kanssa. Kutsut sitten minut paikalle ja minä nuolen sinut puhtaaksi ja aina orgasmiin asti.
Minun puolesta minun ei tarvitse naida sinua, vaan voin vaikka vain vetää käteen. Voin kyllä, mielellänikin, naidakin jos haluat, mutta se on sinusta kiini. Minusta seksissä kiihottavinta on antaa naiselle nautintoa.

m39

Vierailija
24/42 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2012 klo 11:52"]

Kokemusta mulla vasta omien jälkien siivoanisesta, nutta onhan tuo ainakin ajatuksena pirun kiihottava, että saisi putsata vaimon vieraan jäljiltä.

[/quote]

Saanut vai joutunut?

Tanssitaitoinen rouva :)

Vierailija
25/42 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:34"]

Kokemusta mulla vasta omien jälkien siivoanisesta, nutta onhan tuo ainakin ajatuksena pirun kiihottava, että saisi putsata vaimon vieraan jäljiltä.

[/quote]

Saanut vai joutunut?

Tanssitaitoinen rouva :)

[/quote]

Mä haluan joutua.

En tiedä miksi, mutta alistetuksi tuleminen ja toisen kiihottaminen tuntuvat todella kiihottavalta ajatukselta.

Vierailija
26/42 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:47"]

Itse olen tehnyt vastaavaa vaimolleni. Ruiskautan spermat pilluun, vähän ajan päästä nuolen häntä ja fistaan samalla. Jos tosiaan joutuisi jälkiliukkaille kielettämään vieraan miehen mällejä niin ensin tulis yrjö ja sitten lähtis akka.

[/quote]

Ihan samallainen tapaus olen. Paitsi minä nuolen ainoastaan klitorista fistaan samalla vaimolle jälkiorgasminM50+.

Vierailija
27/42 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa terkut sun kivalle seksistä nauttivalle naisellesi, varmasti moni tahtoisi olla

sun "paikalla" jos naisesi on sellainen mitä olet antanut ymmärtää

M45Tre

Vierailija
28/42 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:14"]

Kerroppa terkut sun kivalle seksistä nauttivalle naisellesi, varmasti moni tahtoisi olla

sun "paikalla" jos naisesi on sellainen mitä olet antanut ymmärtää

M45Tre

[/quote]

kumpaa tarkoitat M45tre.

Vierailija
29/42 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt auttamassa pariskuntaa jolla oli tällainen fantasia, kivaa oli kaikilla. kyllä se on jokaisen asia mistä tykkää, älkää välittäkö noista ahdasmielisten moralisoinnista...vaan rohkeasti kokeilemaan seksin nautintoja...näin ainakin Turuus...

Vierailija
30/42 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuota... Haluat nuolla vieraan miehen mällit? Melko häiriintynyttä...

Vierailija
31/42 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:46"]

[/quote]

Tuota... Haluat nuolla vieraan miehen mällit? Melko häiriintynyttä...

[/quote]

Mikä siitä tekeen häiriintyneen asian?

Herra40+

Vierailija
32/42 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ihmiset halua, että heille ollaan uskollisia?

Vierailija
33/42 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan om melko ristiriitaista. Ensin haluat, että vieras siementää sun vaimon ja sitten nuolet siemenet pois!? Antaisit olla siellä, 9kk ja teille syntyy tämä rakkauden hedelmä. Mutta sitten, jos tykkäät pelata venäläistä rulettia, muttet halua vaimosi tulevan raskaaksi, niin kannattaisi yrittää lyhentää tuo aika miten pitkään siemenet ovat vaginassa mahdollisimman lyhyeen ja mennä rohkeasti toimitukseen mukaan. Valitsette esimerkiksi sellaisen kuusysin, jossa sinä olet alimmaisena, vaimo päälläsi ja vieras mies vaimosi takana, niin voit halutessasi ohjata vieraan työkalun reiälle sekä katsella miten kauan lastin irtoaminen kestää. Ja, jos vieras on kunnolla mukana toimituksessa, niin eiköhän hänellä ole paljon annettavaa vaimollesi eikä sinun tarvitse kauaa odottaa vuorosi. Vaimollesi voisi taas antaa ohjeen, että heti ulosvedon jälkeen antaa sinun hetken katsella sitä helmenharmaata noroa ja istuu sitten vaginansa tiukasti suutasi vasten, jotta pääset sinäkin siitä sitten hommiin. Että bon appetit vaan ja tee puhdasta jälkeä!

Vierailija
34/42 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt vastaavaa vaimolleni. Ruiskautan spermat pilluun, vähän ajan päästä nuolen häntä ja fistaan samalla. Jos tosiaan joutuisi jälkiliukkaille kielettämään vieraan miehen mällejä niin ensin tulis yrjö ja sitten lähtis akka.

Vierailija
35/42 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan koulukaverin ka kimppaa.. Kiihottaa kahtoo kun vaimo ratsastaa ja ei käytetä kumia, se liukkaus kiihottaa, ite tyhjennän sitten omat pussit koulukaverin spermojen sekaan. Ratsastaessa puristelen koulukaverin pusseja samalla

Vierailija
36/42 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus sitonut poikaystäviä tukevasti kiinni sänkyyn niin että eivät voi liikkua.

Jonka jälkeen ollen ratsastamla saanut tavarat sisään siitä siten samantien poikaystävän naamalle ja pakottanut nuolemaan minua ja omat tuotoksensa.

Saanu aivan uskomattomia orkuja tälla tavalla , jotenkin tuo alistaminen kiihotaa aivan sairasti

N26

Vierailija
37/42 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran toteuttanut tämänkaltaisen fantasian. Oltiin mieheni kanssa tukholmanristeilyllä ajatuksella että bongataan sieltä seksiseuraa. Saatiin kaksi nuorukaista buukattua, juoneen mukaan. Minulla oli loppuillasta kaksi orhia vuoronperään antamassa minulle kyytiä. Oma mies odotti käytävässä omaa vuoroaan. Ja voi sitä riemua kun odotin pillu spemaa valuen - oli kuulemma kaunis näky. Ja kyllä, ensimmäinen juttu oli nuolla minut puhtaaksi ja orgasmin reunalle, ja siihen kaunis rakastelua jossa molemmat sai täydellisen tyydytyksensä. Ihana muisto on tuo

Vierailija
38/42 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran toteuttanut tämänkaltaisen fantasian. Oltiin mieheni kanssa tukholmanristeilyllä ajatuksella että bongataan sieltä seksiseuraa. Saatiin kaksi nuorukaista buukattua, juoneen mukaan. Minulla oli loppuillasta kaksi orhia vuoronperään antamassa minulle kyytiä. Oma mies odotti käytävässä omaa vuoroaan. Ja voi sitä riemua kun odotin pillu spemaa valuen - oli kuulemma kaunis näky. Ja kyllä, ensimmäinen juttu oli nuolla minut puhtaaksi ja orgasmin reunalle, ja siihen kaunis rakastelua jossa molemmat sai täydellisen tyydytyksensä. Ihana muisto on tuo

Hieno uskottava satu. Kerrotko milloin tämä onnenkantamoinen sattui, mikä oli laivan nimi ja hytin numero.

Toivottavaa olisi että laittaisit myös matkalipun ja maihinnousukortin jäljennöksen.

Vierailija
39/42 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme jo vanhempi pariskunta. Miehelläni ei aina toimi, mutta hän haluaa että minä saan ja nautin. Hän nauttii siitä kun saa nuolla minua ja tietää että olen saanut nauttia. Hän tulee mielellään liukkaaseen sisälle. Meillä tämä toimii hyvin.

Vierailija
40/42 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tuota "venäläistä rulettia" pelattua nyt kaksi kertaa mutta ilman mitään nuolemisia.Kolmatta kertaa en kyllä enää uskalla.