Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orgasmi ei tule vaan "lässähtää" :(

Vierailija
16.01.2015 |

Onko muita joilla on sama ongelma? Eli oli miten hyvää seksiä vaan, yksin tai miehen kanssa, ja miten kiihottunut vaan, niin orgasmi jää aina jotenkin "kesken". Tunnen, miten se kasvaa ja kasvaa ja kasvaa, tunne on sekä henkinen että fyysinen, mutta sitten se vaan ihan yhtäkkiä lässähtääkin eikä sitä varsinaista tulemista tapahdu.

Vähän niiinkuin ajaisi vuoristoradassaa mäkeä ylös ja just kun se on huipulla ja kääntymässä siihen syöksyyn, niin se juna pysähtyy. Mikä antikliimaksi.

Tämä ongelma on ollut minulla aina (olen nyt pian 30v). Muistan yhden kerran, kun olen saanut orgasmin, jolloin meinasi taju lähteä, kädet ja jalat puutui ja purskahdin itkuun (onnesta ja hyvästä olosta) ja noin muuten voin yhden käden sormilla laskea ne kerrat, jolloin voin sanoa oikeasti tulleeni (kaikki kerrat tämän nykyisen mieheni kanssa). Muutoin homma on vaan joka kerta tuota, että melkein tulen ja sitten yhtäkkiä homma vaan läsähtää kasaan ja sen jälkeen ei tunnu enää miltään.

Vaikutusta ei ole sillä onko homma rajua vai hellää, hidasta vai nopeaa, pitkän vai lyhyen kaavan kautta, sormilla, suulla, kyrvällä, dildolla jne. Tämä turhauttaa ja harmittaa enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Mulla on myös tähän liittyvää jonkinasteista haluttomuutta aika ajoin: haluaisin haluta ja haluaisin hirveästi että meillä olisi enemmän seksiä, mutta kun ei vaan haluta ja kiihotu -uskon sen liittyvän jotenkin tuohon, että lähes aina mun seksikokemus jää hieman "vajaaksi" vaikka muuten olisikin tosi ihanaa.

Luulen, että kyseessä on joku henkinen juttu (stressi, pelko jostain tms), niin etten vaan osaa rentoutua täysiä joka aspektilla. Mutta en tiedä mitä sille voi tehdä. Harmittaa :( Tuntuu myös, että en ehkä uskalla rentouttaa alapään lihaksia kokonaan koska tuntuu, että tulee kuset housuun jos teen niin ja se varmasti sitten vaikuttaa myös tuohon, etten laukea?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin lääkitys, mikä voisi vaikuttaa?

Vierailija
2/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod.näk. syynä stressi. Tai et ole läsnä tilanteessa? Vai onko seksissä ollut ongelmia ja jännität?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Tuletko itsetyydytyäessä? Minä pystyn siinä tulemaan vähän paremmin, tunnen kun alapää alkaa supistelemaan, mutta miehen kanssa ei tätä tapahdu vaikka tekisin samoilla leluilla miehen kanssa kuin yksin. Miehen kanssa jotenkin vaan juuri "lässähtää". Ärsyttää ja todellakin tuntuu vaillinaiselta. En ole tällä hetkellä suhteessa, mutta jos olen satunnaisesti harrastanut exän kanssa saatan feikata sen lopun orgasmiin, koska tuntuu jotenkin niin epänaiselliselta, että en pysty tulemaan.

Vierailija
4/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin SSRI-lääkkeet hankaloittavat orgasmin saantia monesti tosi paljon.

Vierailija
5/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:40"]Ainakin SSRI-lääkkeet hankaloittavat orgasmin saantia monesti tosi paljon.
[/quote]

Näin on.

Vierailija
6/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:40"]Ainakin SSRI-lääkkeet hankaloittavat orgasmin saantia monesti tosi paljon.
[/quote]
Näin on, saattaa jopa estää kokonaan. Sekä miehillä että naisilla.

Vierailija
7/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään lääkitystä. Pyrin kyllä olemaan läsnä tilanteessa ja keskittymään just siihen mitä sillä hetkellä tapahtuu, enkä siihen että haluaisin laueta. Enkä  mitenkään yritä "pakottaa" sitä laukeamista. Ja jos en ole läsnä tilanteessa tai en pysty keskittymään niin, että olisin läsnä vaan ajatus harhailee, niin sitten koko homma ei tunnu miltään ja mieluummin keskeytän koko seksin. Tätä tapahtuu harvoin, olen kyllä mielestäni hyvä tuossa läsnäolemisessa ja myös oman kehon ja mielen tarkkailussa noin muuten -sen takia tämä ongelma kai hämmentääkin ja harmittaa, kun en osaa tuntea ja tunnustella itseäni tältä saralta. Ja kun tosiaan se orgasmi on niiiiin lähellä mutta sitten kuitenkin niin kaukana.

Seksissä ei ole ollut ongelmia enkä mielestäni jännitä ainakaan tietoisesti, mutta kyllähän tosiaan työstressi ja muut muihin asioihin liittyvät ongelmat varmasti painavat alitajunnassa ja estävät kokonaisvaltaisen rentoutumisen :(

Vierailija
8/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydyttäessä en ole tullut koskaan; se ei tunnu mielestäni oikein miltään koska seksi on mulle tosi henkinen ja siihen toisen läheisyyteen ja yhdessä tekemiseen liittyvä juttu. Mutta itsetyydyttäessäkin silloin kun sitä satun tekemään, homma päätyy tohon lässähtämiseen.

Vierailija
9/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävällä samaa ongelmaa meillä ollut oikeastaan kokoajan. Ajottain on tullut todella helposti mutta todella usein jää puolitiehen. Epäilisin vahvasti alitajuista jännittämistä ja keskittymisen puutetta mutta keskittyä ei saa orgasmiin vaan tietyllä tavalla siihen hetkeen. Tähän tulokseen ollaan tultu tyttöstävänkin kanssa ja aiotaan jatkossa hankkia joku voimakkaammin värisevä lelu kun meinaa kädet ja sormet puutua tunnin stimuloimisen jälkeen