Jälkiliukkaat ja nuoleminen
Meillä on toteutumassa lähiaikoina seuraavanlainen kuvio: Puoliso käy panemassa toisen miehen kanssa ilman kumia(tuttu mies). Tulee kotiin peseytymättä. Minä odotan kotona ja nuolen pillun antaumuksella, sen jälkeen pääsen panemaan irstaan liukasta pillua..onko muilla kkemusta vastaavasta? Joo, voi joistakin olla sairasta, mutta itse ainakin odotan innolla. Mikä sen irstaampaa, kuin odotella kotona kun oma rakas antautuu täysin toiselle. Aloite tähän on tullut minulta, eli moralisoinnin petollisesta puolisosta voitte unohtaa.
Kommentit (42)
Hyi helvata... Suurin osa miehistä ei suostu nuolemaan omaa akkaansa missään olosuhteissa, ei edes ennen eikä jälkeen oman panon, niin on vähän outoa jos joku haluaa tuollaisen tapauksen jälkeen käydä lipittämään. Yäk!
Ei ole kokemusta. Fantasiahan tuo on minulla, en tiedä haluaisinko toteuttaa. Voisi myös toisinkin päin, mutta vaimoni ei pitäisi ja muutenkin hänen nautintonsa kiihottaa minua.
Ei luoja jos tuo aloitus ei ole provo... Huolestuttavaa sekin jos joku ottaa tuon todesta.
Mies 25 v
Miksi ihmeessä aloituksen pitäisi olla provo? Ymmärrän aloittajaa hyvin joskin en tiedä kykenisinkö nuolemaan toisen miehen jäljiltä. Omien jälkien siivoaminen on kuitenkin ihan tuttua ja meillä enempi sääntö kuin poikkeus.
Sama suunnitelma kuin aloittajalla. Vaimo ottaa toisen miehen lastin sisään ja tuliaisina kotiin! Jännittää kun odotan, miltä vieras sperma tuoksuu pillussa? Nuolen ulos valuvat liemet ja sitten liukkaille. Jälkiruokana omien ja vieraan sperman sekoitukset...
Ajatus kiihottaisi suuresti.
Oma pseeke ei kestäisi, että vaimo harrastaisi seksiä jonkun muun kanssa, mutta nuolisin mielusti jonkun muun puhtaaksi.
Tuskin teen koskaan kun en usko että mistään tulee eteeni naista joka haluaa minun putsaavan hänet. Varsinkaan kun en etsi :)
Mihin tarvitset enää siinä sitä naisesi tussua? Eikö se ole sama imaista ne klöntit siitä vieraan miehen mulkusta suoraan suuhusi? Siitähän siinä periaatteessa on kyse. Tai ehkä teet sen sitten seuraavalla kerralla.
Kiihotun suunnattomasti kun mies nuolee käytettyä pilluani. Mies ei tästä kylläkään tiedä ja ei varmasti suostuisi kun ei omia jälkiäänkään suostu siivoamaan
Mieheni nuolee monesti omat jälkensä ja laukean vielä kerran hänen suuhunsa. Itsekin otan seksin jälkeen vielä suihin jos mies ei ole lauennut. Annan tulla suuhun ja nielen.
N39
Me ollaan tuota harrastettu jo vuosia. Eli oma nainen käy panemassa, vierasta ja minä nuolen puhtaaksi sen jälkeen. Tai sitten meillä mies mukana kimpassa, ja vieraan miehen jälkeen nuolen. Ihan normaalia meidän suhteessa. :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2012 klo 10:46"]
Meillä on toteutumassa lähiaikoina seuraavanlainen kuvio: Puoliso käy panemassa toisen miehen kanssa ilman kumia(tuttu mies). Tulee kotiin peseytymättä. Minä odotan kotona ja nuolen pillun antaumuksella, sen jälkeen pääsen panemaan irstaan liukasta pillua..onko muilla kkemusta vastaavasta? Joo, voi joistakin olla sairasta, mutta itse ainakin odotan innolla. Mikä sen irstaampaa, kuin odotella kotona kun oma rakas antautuu täysin toiselle. Aloite tähän on tullut minulta, eli moralisoinnin petollisesta puolisosta voitte unohtaa.
[/quote]
Luin tarinasi. Onko eroa sillä, että tiedät olevasi jälkiliukkailla, vai teet rouvallesi hyvää tietämättä olevasi jälkiliukkailla.
Kun nyt edes saisin mieheni nuolemaan minua yhdynnän jälkeen, siis omien jälkiensä jälkeen. En saa yhdynnässä orgasmia ja usein pyydän miestäni nuolemaan minua yhdynnän jälkee. Muutamia kertoja on suostunut varovasti lipittelemään klitoristani. Yleensä hän haluaa heti oman orkkunsa jälkeen alkaa nukkumaan. Ennen yhdyntää kyllä nuolee minulle mielellään orkun.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:12"]
Sama suunnitelma kuin aloittajalla. Vaimo ottaa toisen miehen lastin sisään ja tuliaisina kotiin! Jännittää kun odotan, miltä vieras sperma tuoksuu pillussa? Nuolen ulos valuvat liemet ja sitten liukkaille. Jälkiruokana omien ja vieraan sperman sekoitukset...
[/quote]
Tuo on aivan mahtavaa.
Syön kakkaa, mutta tälläiseen en alennu.
Yök kuullostaa kuvottavalta, varmaan hyvä haju.
meilläkin mies kyllä nuolee minut, edellyksellä ettei suuhun tuli karvoja. Joten jos haluan suuseksiä pitää minun olla poslari =)
viimeisin villitys on laueta pakoroiden välin ja nuolla soosit sieltä -tykkään kyllä
N43
Kokemusta mulla vasta omien jälkien siivoanisesta, nutta onhan tuo ainakin ajatuksena pirun kiihottava, että saisi putsata vaimon vieraan jäljiltä.