Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vl-naisten hoikkuus ja aktiivinen seksielämä herättää kateutta

Vierailija
28.07.2012 |

Monia tuntuu ärsyttävän erityisesti

se että vl-äidit on useimmiten hoikkia ja urheilullisia kun moni tavisäiti ei jaksa raahautua lenkille. Ylipaino on niiiin tavallista Suomessa kun katsoo kaupunkinäkymää ja etenkin nuoret äidit on monaasti hyllyviä ja pylleviä. Herättäähän se kateutta kun näkee monen lapsen vl-äidin joka lenkkeilee ja pitää kunnosta huolta. Monet on himoliikujia ja kropat kuin teinitytöillä.

En ole itse vl enkä minkään sortin uskis mutta asun pohjoisessa kaupungissa jossa heitä on paljon, myös lähiössä jossa asun. Täällä on selkeä jako vl:t versus muut äidit ja olen sitä mieltä että moni tavis kadehtii sitä että jollakin on monta lasta, osallistuva mies, iso suku ja äiti vielä hoikka ja sporttinen. Itse kun on lyllerö ja mieskin on olutta kittaava kaljamaha. Sitapaitsi monellakaan pikkulapsen vanhemmilla ei ole kunnon seksielämää niin arsyttäähän se jos jotkut sekstaavat kuin puput. Minulla on vl-kavereita mutta en tunne kovin hyvin heitä koska liikkuvat enemmän omissa porukoissa. Sellaisen mielikuvan olen saanut että useimmat on ihan tyytyväisiä elämään ja lapsiinsa.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkialla että jopa köyhimmät suomalaiset on lihavia.

Kyse on itsekurista ja liikunnallisesta elämäntyylistä. Nautintoa voi hakea muualtakin kuin siideristä ja suklaasta.

Vierailija
2/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tietää lestojen seksikerrat? Lasten lukumäärästä ei voi päätellä mitään kun eivät ehkäisä käytä. Raskauteen riittää yks kerta oviksen aikaan.

Monia tuntuu ärsyttävän erityisesti

se että vl-äidit on useimmiten hoikkia ja urheilullisia kun moni tavisäiti ei jaksa raahautua lenkille. Ylipaino on niiiin tavallista Suomessa kun katsoo kaupunkinäkymää ja etenkin nuoret äidit on monaasti hyllyviä ja pylleviä. Herättäähän se kateutta kun näkee monen lapsen vl-äidin joka lenkkeilee ja pitää kunnosta huolta. Monet on himoliikujia ja kropat kuin teinitytöillä.

En ole itse vl enkä minkään sortin uskis mutta asun pohjoisessa kaupungissa jossa heitä on paljon, myös lähiössä jossa asun. Täällä on selkeä jako vl:t versus muut äidit ja olen sitä mieltä että moni tavis kadehtii sitä että jollakin on monta lasta, osallistuva mies, iso suku ja äiti vielä hoikka ja sporttinen. Itse kun on lyllerö ja mieskin on olutta kittaava kaljamaha. Sitapaitsi monellakaan pikkulapsen vanhemmilla ei ole kunnon seksielämää niin arsyttäähän se jos jotkut sekstaavat kuin puput. Minulla on vl-kavereita mutta en tunne kovin hyvin heitä koska liikkuvat enemmän omissa porukoissa. Sellaisen mielikuvan olen saanut että useimmat on ihan tyytyväisiä elämään ja lapsiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ja riutuminen on eri asia. Monilla vlö-äideillä näkee hiuksista jatkuvan näännytyksen merkit. Ja by the way- säälin heidän alapäätään. Jos naisesta mönkii ulos 7 lasta ei taida olla värkki ihan entisellään.

Vierailija
4/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten tarpeiden tyydyttäjä vailla uramahdollisuuksia, eläkettä ja oikeuksia päättää omasta elämästään. Säälin hänen työnatajaansa.

Vierailija
5/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että se kadun hotimmat sexybabet ovat vahoillislestoja! :D

En tunne heikäläisiä juurikaan, mutta oma mielikuva on se, että tämä porukka on sellaista meikitöntä porukkaa, jolla on maantienharmaat hiukset, mustat silmän aluset, törröttävät luut ja epämuodikkaat vaatteet.

Tunnen kyllä muutaman hellarin, jotka ovat tosi hyvännäköisiä.. Eikös kaunis pieni elämä -blogisti ole hellari? Nehän saavat meikata ja puunata. On se vain niin, että harva suomalainen on kaunis au naturel. Paitsi tietty nämä ap:n kuvailemat seksuaalisesti aktiiviset ja teinikroppaiset himokkaat vl-naiset! :D

Vierailija
6/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa heidän lapsista selkeästi aliravittuja jo syntyessään- vaan kun hoikkana pitää pysyä. Joutaa äiti lenkkeilemään kun siksi aikaa jättää 2. luokkalaiselle heitteelle viisi pikkusisarusta. Eivätpä näytä kovin pitkään elävänkään ainakaan näillä seuduilla.

Vierailija
7/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoislestat voivat ollakin sporttisia ym. mutta kyllä nuo vl:t on niitä nuttura tiukalla/huivi päässe menijöitä. Siinä on seksikkyys kaukana..

Niistä ei edes juhlimaan lähtiessä tiedä ovatko menossa häihin vai hautajaisiin, sillä lookki on ihan sama kumpiinkin tilaisuuksiin:P

Vierailija
8/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tuntuu että se hoikkana pysyminen on jotenkin yhtä pakon omaista kuin ne muutkin älyttömät kiellot ja käskyt.

Ei uskalleta olla vaan niinkuin olisi hyvä.

Se seksielämän vilkkauskin on ihan miehestä kiinni. Jotkut jopa ovat ahdistuneita kun mies kulkee koko ajan perässä muna pystyssä eikä kieltaytyäkään saa kun on avion päässyt.

Yksikin nainen pillahti itkuun synnärillä kun laitettiin jo seuraavana päivänä kotiin, olis halunnu olla poissa kotoa vähän kauemmin, mies kuulema vonkaa heti seksiä.

Vierailija
9/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillälaillahan voi luomusti ehkäistä. Vaan ei se kuulemma ole elämää.

Vierailija
10/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen vähän löysemmässä kunnossa ja läsnä kaikille lapsilleni ja miehelleni. Minua ei määritä ulkoinen vaan se mit sisältä, etenkin pään sisältä löytyy, ja se mitä teen.

Vierailija
11/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kodin ulkopuolella tehtävään vapaaehtoistyöhön. Aina ollaan ottamassa vaan ei koskaan anneta muuhun kuin omaan liikkeeseen. Moraalitonta.

Vierailija
12/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö, auto, talo ja lasten määrä määrittää naisen statuksen ja pelastuksen. Pibntaliitäjiä joista on todellinen hengellisyys kaukana. Tulimerellä peloteltuja parkoja jotka itseään korottavat muita arvostelemalla.

Vierailija
13/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin on lihasta ja sen voi treenat juuri niin tiukaksi kuin haluaa. Jos on muuten lihaskunto hyvä on myös alapään lihakset tiukat. Jos ei muuten urheile, ei alapääkään kovin timmi voi olla. Jollakin synnyttämättömällä voi olla löysä ja onkin jos ei treenaa lihaksia, monta lasta synyttäneellä voi olla niin tiukka että sormea ei sisään saa.

Viiden lapsen äiti jonka mies ei yhtä sormea saa sisään jos lihaksillani sitä estän.

Hoikkuus ja riutuminen on eri asia. Monilla vlö-äideillä näkee hiuksista jatkuvan näännytyksen merkit. Ja by the way- säälin heidän alapäätään. Jos naisesta mönkii ulos 7 lasta ei taida olla värkki ihan entisellään.

Vierailija
14/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten pieni ja eristynyt lahko herättäisi niin paljon kiinnostusta kummallisine tapoineen.

Vierailija
15/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättipä taas kiukkuisia kommentteja joten tunteita ne herättää. Uskon että moni kadehtii heitä. Mun mielestä useat vl-naiset on kivannäköisiä/kivoja olkaa jokainen mitä mieltä haluatte. Makuja on monia.

Heidän uskoa en tarkemmin tunne, ihmettelen heidän monia sääntöjä joista olen lukenut tältä palstalta mutta ei ne minua purista. Uskokokoon jokainen mihin haluaa.

Vierailija
16/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen ei kadehdi vl-naisia.

Synnytyskone jonka on oltava haarat levällään halusi tai ei ilman ehkäisyä.

Vl-naisten hoikkuudesta olen sitä mieltä että suurperheessä ei välttämättä ruokaa ole niin runsaasti kuin muissa, lisäksi ruoan laatu voi olla kehnoa.

Voi olla että uupumus estää syömisen ja se jatkuvasti raskaana olo riuduttaa naisen.

Samaan aikaan sairaalassa oli nainen jolla 14 lasta, vietiin psykiatriselle. Ei pystynyt syömään. Oli uskovainen joka ei voi ehkäistä. Kiva sille perheelle kun äidin pää on levinnyt. Oli ollut useampaan kertaan lataamossa. Luuletko että olen kateellinen hänen aliravitusta kehostaan ja lapsilaumasta.

Kannattaa muistaa ettei tuo äiti ole ainoa joka oireilee psyykkisesti taakkaansa.

Vierailija
17/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei nyt tiedä mistä puhuu.

Vierailija
18/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku kenellä vl on piikki lihassa.

Ap osasi provosoida ja johan nousi taas hässäkkä.

Eli jos normiäiti urheilee ja on timmissä kunnossa hän on ok ja huolehtii itsestään, mutta jos liikkuja onkin vl äiti niin hän pinnallinen ja luut törröttää ja ties mitä.

Ja kukaan ei-vl äiti tai nainenhaan ei ole joutunut psyk.hoitoon eihän.

Ja sinä kenelle tämä pedofilia asia edelleen aiheuttaa märät pöksyt että sitä joka ketjuun tuut jauhamaan niin mene nyt sinne omalle koneellesi pläräämään niitä tuhmia kuvia.

Tätä juttua on ihan turha jatkaa.

Joku tai jotkut ei nyt pääse yli tästä käsittämättömästä vl- vihastaan.

Ei voi mitään. Toivottavasti joskus saa rauhan kiihkostaan.

Vierailija
19/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko sanoa et olin lentää selälleni... Nuoret äidit ja isät oli viimeisen päälle muodin mukaan pukeutuneet, tosi kauniita vaatteita, värikkäitä jne. Ja näyttivät vielä paremmilta joukkojen ihmisten päällä. Lisäksi naisilla kauniita kampauksia, siis pitkissä hiuksissa hienoja letityksiä pään ympäri jne, kukkia hiuksissa jne jne. Harvoin niin silmä lepäsi, ei ainakaan missään olutterassilla...

Vierailija
20/93 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko sanoa et olin lentää selälleni... Nuoret äidit ja isät oli viimeisen päälle muodin mukaan pukeutuneet, tosi kauniita vaatteita, värikkäitä jne. Ja näyttivät vielä paremmilta joukkojen ihmisten päällä. Lisäksi naisilla kauniita kampauksia, siis pitkissä hiuksissa hienoja letityksiä pään ympäri jne, kukkia hiuksissa jne jne. Harvoin niin silmä lepäsi, ei ainakaan missään olutterassilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme