Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko L ja XL kokoa käyttävä nainen aina megaiso?

Vierailija
27.07.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten vain hevosenoloinen.

Vierailija
2/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten vain hevosenoloinen.

no mulla on jotkut vaatteet L-kokoa, esim. juoksutrikoot :D Pituus 174 enkä muuten pidä itseäni todellakaan lihavana. Eikä muutkaan. Iso olen toki verrattuna joihinkin 165 -senttisiin, vaikken erikoisen pitkä ole minäkään. Lihaksia löytyy myös, joten oman tilansa nekin vaativat, vaikken mikään bodari ole. Selväti erottuvat lihakset kuitenkin.

Miksi ap kysyt? Omasta puolestani voin kertoa, että eivät kaikki L-kokoa käyttävät ole lihavia. Eivät kaikki Xl-kokoakaan käyttävät, sillä jotkut haluavat joidenkin asujen olevan mieluummin väljiä yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muuten iso. Alaosa on M-kokoinen.

Vierailija
4/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku XXL alkaa olemaan. Monesti l koko on todella kapea ja pieni.

Vierailija
5/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa niitä vaatteita, herranen aika. Onko ne "megaison" kokoisia?

Vierailija
6/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää lyhyiksi.

Vierailija
7/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ihmisiä on niin eri mallisia. Onhan esim. Lola Wallinkoskikin xl-malli, eikä hän nyt mikään megaiso ole. Muodokas ennemminkin. Mutta sitten taas on niitä xl_kokosia jotka on ihan rehellisesti lihavia. Löysää on jokapaikassa ja kädet on paksua höllyvää ihraa, samoin jalat yms.. Kaulaa ei juurikaan ole.. on vaan semmonen möhkäle koko ihminen. Mutta ei voi yleistäen sanoa että kaikki l tai xl kokoa käyttävät olisivat..

Vierailija
8/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tykkää liian tiukasta. Paidat useimmiten siis L tai 42. Joskus napilliset paitapuserot jopa 44. Osa paidoista myös M, tää on tosiaan niin merkki- ja mallikohtaista.

Housut yleensä 40, joskus jopa 38, mutta mallista riippuen myös 42.

Painoa liikaa n. 5-10 kg. Ulkonäkö sellainen normaalipaino plus.

Vierailija
9/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ihmisiä on niin eri mallisia. Onhan esim. Lola Wallinkoskikin xl-malli, eikä hän nyt mikään megaiso ole. Muodokas ennemminkin. Mutta sitten taas on niitä xl_kokosia jotka on ihan rehellisesti lihavia. Löysää on jokapaikassa ja kädet on paksua höllyvää ihraa, samoin jalat yms.. Kaulaa ei juurikaan ole.. on vaan semmonen möhkäle koko ihminen. Mutta ei voi yleistäen sanoa että kaikki l tai xl kokoa käyttävät olisivat..

miten rumasti sä puhut ihmisistä. Voin kertoa että olen onnellinen kolmen lapsi äiti kokoa xxl.

Se miten puhut meistä megalihavista imisistä ( ?)

on ihan uskomaton. Voisitko olla nioin yst. että paljastat ikäsi?Itse olen 46.

Vierailija
10/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina L-kokoisia yläosia, tosin nykyään H&M voin ostaa pienempiäkin (ovat ilmeisesti muuttaneet kokoja). Tissit on 75DD/E, hartiat on leveät. Alaosat ovat aina M. Pituus 165cm ja paino 55kg.

Vierailija
11/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole voinut koskaan pitää alle nron 42 olevaa yläosaa, vaikka olin nuoruudessani ihannepainoinen. Mulla vaan on niin isot rinnat ja olen pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi