huhtikuiset 2013
Tervehdys!
Täällä varovasti kyselen onko jo muita kenellä huhtikuussa laskettu aika? Täällä LA kaiketi 2.4. Esikoinen on nyt 2,5 wee. Eli toinen pienokainen toiveissa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. KM oli keväällä 2011.
Kommentit (197)
Liityin tuohon ryhmään ja yritin kirjoittaa sinne tekstiä vaan eipä onnistunut :( Kirjottaa siis pystyi, mutta kun teksti piti tallentaa, jotta sen saa julkaistua, niin netti tilttas. Kolme kertaa yritin ja sitten luovutin... :/
Mullakin tökki pahasti sillon kun yritin ryhmään liittyä, onnistu loppujen lopuksi. Mä voin yrittää sanoo siel kuka on ylläpitäjä et hyväksyis tai et mikä siel tökkii.
Mä odoten ensimmäistä, joten vaikea muuten sanoo mut mul alkaa kyl jo näkemään, mieskin siitä huomautti. Vikkoja nyt 9+5.
LapinAkka: Itselläni tekee tuota samaa se ryhmään kirjoittelu. Luulen, että siis sivuilla on joku bugi. MUTTA kun olet kirjoittanut ja tallentanut ja sivut tökkäävät, voit painella backiä tarpeeksi jotta pääset ryhmän sivulla takaisin ja tekstisi on tallentunut.Näin ainakin minulla tapahtuu JOKA kerta :/ Todella ärsyttävää, mutta en tiedä mikä siihen auttaisi. Ja näin ilmeisesti sinullakin, koska viestisi on nyt siellä 4 kertaa peräkkäin :D
äipsykkä rv 9+1
mulla menee sivu myös ihan valkoiseksi kun koitan tallentaa keskustelua, mutta ne tallentuu silti. eli voi painaa vaan takaisin tms niin homma toimii.. en tiedä missä vika.
Oho!! En tajunnut edes käydä katsomassa, että näkyykö viesti... yritän poistaa ne ylimääräiset, jos se on mahdollista. Mutta kiitos Äipsykkä kun kerroit :)
Eilen oli ensimmainen laakarikaynti ja ultralla tuli nahtya etta vauva siella masussa on. Sydan sykki hyvin. Viikkoja oli eilen 8+6. Neljan viikon paasta uusi aika laakarille. Kaikki on niin uutta ja ihmeellista kun aikaisemmat lapset ovat syntyneet Suomessa ja taalla ulkomailla on ihan erilainen systeemi. Jouduin esim riisumaan kaikki vaattet pois ja puin sellaisen kaavun paalle. Laakari tutki myos rinnat ja otti papa kokeen. Nippu esitteita ja naureskelin kun siella luki etta saunassa ei saisi kayda.
Eilen oli ensimmainen laakarikaynti ja ultralla tuli nahtya etta vauva siella masussa on. Sydan sykki hyvin. Viikkoja oli eilen 8+6. Neljan viikon paasta uusi aika laakarille. Kaikki on niin uutta ja ihmeellista kun aikaisemmat lapset ovat syntyneet Suomessa ja taalla ulkomailla on ihan erilainen systeemi. Jouduin esim riisumaan kaikki vaattet pois ja puin sellaisen kaavun paalle. Laakari tutki myos rinnat ja otti papa kokeen. Nippu esitteita ja naureskelin kun siella luki etta saunassa ei saisi kayda.
Saunassa ei saisi käydä :D kysyppäs et mikä siinä on niin haitallista :D hih hih
mulla menee sivu myös ihan valkoiseksi kun koitan tallentaa keskustelua, mutta ne tallentuu silti. eli voi painaa vaan takaisin tms niin homma toimii.. en tiedä missä vika.
Sama vika, et vika tuskin on kenessäkään meistä.
Täällä kans odotellaan toista lasta. Esikko syntynyt 2011 vuonna ja tänä pikku kakkosen laskettu aika on 7.4.-13. Saas nähdä miten muuttuu kun np ultraan pääsen ens viikolla. Viikkoja kaiketi siis kai kasassa nyt 11+5
kukas laittoi hetki sitten liittymispyynnön suljettuun ryhmään? jos onnistuu, laita uudelleen..
Täällä vielä yksi huhtikuun pallomaha :)
Laitoin liittymispyynnön ryhmään.
Rv. 14+3 tällä hetkellä ja pahoinvointia vielä välillä.
siivous ja lenkkeilykiellon saanut rv. 11+2 alkaneiden runsaiden vuotojen takia.
Onneks selvisi sit että vuodot aiheutuiuvat kohdunsuulla olevasta hyytymästä.
Nyt on vuodot huomattavasti vähentyneet ja olen melkein täysin vuodoton. Nyt voin siis vihdoin ruveta nauttimaan tästä ihanasta raskaudesta :)
Alkuraskauden oireetkin olivat niin kamalia etten osannut nauttia mistään :D
Aikaisempia lapsia odottaessa en ole minkäänlaisissa ryhmissä ollut ja vertaistuki aika vähäistä. Nyt ajattelin kokeilla josko löytyisi paikka jossa pääsis keskustelemaan samassa tilassa ja samassa vaiheessa olevien ihmisten kanssa
Jep, mulla kanssa huhtikuussa, 29.4.13 laskettu aika ja ekaa odotetaan :) Rv nyt 14+4. Vetaistuki kelpais :)
Eli täälläkin LA 29.4.2013 ja neljättä kertaa viedään. Ennestään on pojat -07 ja -08 sekä neitokainen 2010. Tää raskaus oli ihana yllätys ja todella toivottu sillä sairastuin kolmannen jälkeen kipirauhasen liikatoimintaan. Tässä on nyt hoidot käyty ja kohta tulee vuos ku kilpirauhanen poistettiin kokonaan. Sinällään erilainen raskaus ku pitää tuon thyroxinin kanssa pelata ja sitä on jo jokusen kerran nostettu. Eli labroissa ravaan harvase kuukaus. Mutta muuten on samoilla menty ku aiemmin.... etovat olot/ruokahaluttomuudet sekä tajuton väsymys. Molemmat hieman helpottaneet, mutta välistä vielä riesana vaikka kohta jo puoliväliä kolkutellaan. Toinen neuvola oli viikko sitten ja sydänäänetki kuulu eli kaikki hyvin sisuksissa. Eli tällänen konkari olis joukon jatkoks.
- Sonteri ja pesue
jos haluatte liittyä facebookin huhtikuiset-ryhmään, niin laittakaa ensin vauva.fi -ryhmään pyyntöä nimen kanssa niin lisäilen itse teidät sitten sitä kautta. joidenkin kirjoituksia on näkynyt julkisesti salatusta liittymästä huolimatta, siksi ryhmä muutettiin salatuksi.
Täällä olisi vielä yksi huhtikuinen, LA 28.4. ja esikoinen 2v. Yritän liittyä tuohon ryhmään, niin pääsisi juttelemaan :)
-MaryRose
mukaan vaan! :) ryhmän kautta pääsee myös facebookin ryhmään, kun kertoilee nimensä. haun avullahan sitä ei löydy, kun muutettiin ryhmä salaiseksi.
Tervetuloa uusille! Eipä ole tainnut olla ryhmään hyväksyjä linjoilla viime aikoina, omakin pyyntö siellä odottelee. Pahoinvointi jatkuu edelleen, alavatsakivut on loppuneet, jotain positiivista sentään. Ensi viikolla olisi sitten np-ultra, jännää. Raskausvatsaa ei vielä mulla näy, on sen verran tuota omaa täytettä edessä :) mutta esim. farkuissa jo tuntee että ei ole enää ihan niin mukavat.
ellip 10+2