Minulla on huomenna treffit ilmeisesti sinun miehesi kanssa. Mitä minun pitäisi ottaa huomioon?
Haluan, että tapaaminen onnistuu mahdollisimman hyvin.
Kommentit (90)
on unihäiriö ja krooninen univelka, eli olethan ymmärtäväinen jos nukahtaa kesken kaiken. Silloin kun pysyy hereillä on kyllä hyvä juttukumppani.
Muut on kyllä olleet aivan ihanan avomielisiä ja reippaita. Paitsi se väkivaltainen. -ap
Meillä saattaa olla kyllä se, että itse olen kotona joten sä olet varmaan itsellesi hotellihuoneen varannut matkan yhteyteen? Mua ei oikein noi kolmenhommat kiinnosta, sori :/
Siksikin ois parempi että ette edes yritä tänne meille tulla vaan tosiaan menette vaikka hotelliin, en millään jaksaisi enää miehestäkin alkaa stressaamaan, työjutut painaa niin päälle.
No älä ainakaan maalaa naamaasi uudelleen ts. älä laita kauheaa meikkikerrosta, muuten saat pakit samantien.
Hän ei myöskään pidä kanoista eli yksinkertaisista turhanjauhajista.
Se haluaa varmaan rautakauppaan tai johonkin missä on työkaluja. ja sitten se haluaa hiplailla niitä - siis työkaluja - ja selittää niistä kaikkea tosi "mielenkiintoista". mutta tosi kiva jos sä meet, mun ei tarvis tälläkertaa.
syömässä voisitte käydä aseman grillillä, pekonipurilainen toimii joka kerta ja saa aikaan hyrräystä. ja kantabaariin kaljalle missä voi tapaa myös miespuolisia kavereita koska naisten jutut on ilmeisen vaikeita kuunnella. että ei kauhean romanttista, olen pahoillani!
laita päälle jotain hutsahtavaa niin se kehtaa näyttää sinua ulkosalla. ja pitkä tukka on tietty plussaa.
seksiä saa jos jaksaa vongata ja kiehnätä tai istu suoraan naamalle, jännityksellä jompikumpi näistä taktiikoista toimii muttei koskaan tiedä kumpi ja jos aloittaa väärällä niin homma jää siihen ja se menee mieluummin katsomaan metsien miehiä ja niitä rekkakuskeja jäätiellä. tietty jos jaksat katsoa pari jaksoa putkeen ja äijäkin vielä valvoo niin sitten voi natsaa vähemmälläkin vaivalla. touhun alettua hän tykkää olla alla. jos on snackseja sängyn vieressä niin viihtyy pitkäänkin lakanoissa.
hauskaa iltaa!
Ja ehkä ennen minua minun lapset.
Hyväkäytöksisen, hyvin pukeutuvan ja hyvältä tuoksuvan. Eikä ole liian tungettelevakaan ekoilla treffeillä kun juuri aamulla viihdytti minua eli vaimoaan:)
Kiiltävät pikkarit, sukkikset ja korkkarit sekä tyylikäs asu (luontevasti, ei ylipukeuduttuna) tekee vaikutuksen mieheeni - stringit tai liian tyrkky asu turn-off.
Toivottavasti olet normaalivartaloinen ja mukava - mies vois tuoda sinut vaikka kotiin kolmanneksi?
Mun mies on sellainen ulkonäöllisesti normi, mutta siisti, hyvinpukeutuva ja puhdas yms. Kovasti karismaattinen ja älykäs hän on. Hyvä kuuntelemaan erityisesti vieraita naisia (=muita kuin vaimoa). Ei sitten mitään liikunnallista ohjelmaa eikä pitkään paikallaan istumista, muuten ärähtää selkä.
Tykkäisi varmaan, jos olet fiksu ja rento, mutta nokkava tai kuittailija ei saa olla, sitä tarpeeksi kotona. Pukeudun mieluiten tiukkoihin farkkuihin, ei mitään äässin peittävää paitaa häiritsemään näköaloja. Korot voi olla ja meikkia sopivasti. Ole sellainen avulias ja huolehtiva. Älä humallu. Älä ärsyynny, jos kesken keskustelun tulee joku asia, jota ei nyt just muista ja tarkistaa sen nopsaan puhelimesta (vaikka Kaija Koon syntymävuosi tms tärkeää).
Älä pahastu, jos se loppuillasta kesken kaiken antaa pakit eikä lähde jatkoille, tekee välillä niin, koska sen itsetuntoa hivelee tieto saada joltain laatukissalta vaikkei tositoimaiin aina alakaan. Jos alkaa, niin kiva sulle! On hyvin huomaavainen ja kestävä petikaveri(etenkin jos et ole sitä selkää rääkännyt, niin ettei ole tarvinnut ottaa lääkkeitä). Ole aktiivinen ja äänekäs niin tykkää.
Et jos niistä jotain tiedät, niin juttu luistaa paremmin.
alkaa kaivelemaan golfbägi varaston kätköistä, jos minun miestä treffaat.
Olen onnellinen että lähdet mieheni kanssa treffeille. Menkää yhdessä lähiöbaariin. Kännit juotuaan hän haukkuu sinut huor*ksi ja antaa avokämmenestä jo baarissa. Nakkikopilla tai taksijonossa hän ajautuu tappeluun joidenkin toisten urpojen kanssa. Muista hakea lapset mummilta ja menkää yöksi turvakotiin.