Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on huomenna treffit ilmeisesti sinun miehesi kanssa. Mitä minun pitäisi ottaa huomioon?

Vierailija
25.07.2012 |

Haluan, että tapaaminen onnistuu mahdollisimman hyvin.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä pihviravintola sopisi sitten meille. Saako tarjota viiniä? -ap

se tykkää kilteistä ja fiksuista naisista, joissa on kuitenkin kipakkuutta (selvästi haluaa olla vähän tossun alla) ja mitähän vielä. Tykkää hyvästä ruoasta, eli ravintola saisi olla aika tasokas treffejä ajatellen, osaa vauhtiin päästyään keskustella ihan fiksuja monistakin asioista... No, onko sulla vielä kysyttävää? Minne ajattelitte mennä?

Saanko mä sitten sun miehen vaikka kanssani tänne kotisohvalle leffaa katsomaan, koska eihän ole reilua että jäisin aivan vaille siksi aikaa?

Vierailija
22/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siltä karkaa mopo käsistä, koska se yrjöily sitten pilaa aamuyön tunnelmat melko tehokkaasti.

23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei omien sanojensa mukaan jaksa kuunnella yli viittä minuuttia ketään muuta naista kuin minua, paitsi rahasta. Hän tekee sitä työkseen, joten se ei ole kovin rentouttavaa hänelle. Voit kuitenkin pitää suusi kiinni ja antaa hänen keskustella itsekseen. Se käy häneltä mainiosti, hän esitelmöi tosi mielellään itselleen läheisistä aiheista.

t. 7

Vierailija
24/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä nyt olisikin kauluspaita päällä, ei se oikeasti sellaisia käytä. Myöskin miehellä on suullinen ulosanti sellaista vähän ontuvaa, tai siis heittelee kaikenlaisia kärkkäitä kommentteja, kuten että ne ja ne pitäisi tappaa, on hiljaa pitkän hetken, ja sitten jatkaa ajatustaan useamman lauseen verran, hitaasti. Yleensä katseensa harhailee tässä vaiheessa, ei ainakaan pysty pitämään katsekontaktia yllä puhuessaan. Kärkkäys on laimentunut siinä noin viidennen lauseen kohdalla jo aika paljon, ja se todellinen perustelu sillä kärjistetylle heitolle tulee kyllä lopulta jos jaksaa tarpeeksi kauan kuunnelle. Mutta älä esitä mitään jatkokysymyksiä tai tarkennuskysymyksiä, äläkä ainakaan yritä keskeyttää, koska mies aloittaa alusta sitten. Joten vaan kannattaa myötäillä ja vaihtaa puheenaihetta. Mutta ei kannata erehtyä luulemaan, että tauko miehen puheessa tarkoittaisi että hän olisi käsitellyt asian loppuun eikä olisi enää sanomassa mitään. Joten kun vaihdat puheenaihetta, pidä niin pitkä alustuspuheenvuoro, että mies ei vahingossakaan saata enää olla ajattelemassa että hänen vuorosanansa siihen edelliseen aiheeseen liittyen tulee luontevasti nyt sitten kun sinä suljet suusi. Tai voit myös yrittää saada mies nauramaan kesken kaiken, unohtaa silloin helposti mitä oli sanomassa. Kutiaa helposti, voit koittaa sitä. Omista asioistasi voit kyllä puhua, mies kuuntelee taitavasti. Saattaa toki kommentoida sitten lopuksi jotenkin tyhjentävästi, ikään kuin ilmiselvän ratkaisun esittäen, mutta silloinkin kannattaa vaan todeta että selvä, ja vaihtaa taas aihetta. Hauskaa iltaa!

Vierailija
25/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että pari matoa saattaa kurkkailla housuista. Pikkulasten vanhemmilla yleensä tuppaa olemaan täitä, kihomatoja ja muita kivoja kavereita. Toivottavasti herpes ei myöskään tartu, kun se ei millään meinaa lähteä lääkkeilläkään. Mukavia treffejä!

Vierailija
26/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vitsikäs, niin aina parempi. -ap

Vieläkö kiinnostaa?

Vierailija
27/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lähtee huomenna ajamaan festareille ja eiköhän siellä ole ilo ylimillään =)

Vierailija
28/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin yleistä saunaa ja grillausta siinä pihalla. Jo toinen olutmies näköjään. Pitäisiköhän mun tavata heidät yhtä aikaa. -ap

niin hanki itsellesi alkuillaksi jotain muuta puuhaa, mies kun pääsee vasta puoliltaöin töistä. Ja varaa miehelle peseytymisemahdollisuus ihan heti ensimmäiseksi, koska muuten voi tuoksahtaa fyysistä työtä tehneen miehen hiki. Tämä mies tykkää syödä grilliruokaa ja juoda olutta, joten mihinkään kauhean hienoon ravintolaan ei kannata mennä.

Vierailija
29/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä olet sit varmaan tulossa meille kotiin, kun lomaillaan miehen kanssa kotosalla koko päivä. Mulla on kamala kesäflunssa, ethän pelkää tartuntaa? Mies tapaa sut varmaan rennosti meidän suojaisalla pihalla jossa se tykkää käyskennellä pelkissä pikkukalsareissa ja crocseissa.

Meil on kanssa paljon hyttysiä, joten kannattaa suihkutella hajuveden sijasta offia ennen kuin tulee.

Se voi vaikuttaa vähän hiljaiselta, kun sillä on kahvikuppineuroosi ja se joutuu syömään diapamia ennen uusien ihmisten tapaamista, mut on se oikeesti tosi mukava.

Ainiin, muistihan se mainita, että meidän perheessä on sellaiset säännöt että mäkin olen treffeillä mukana. Kun jos te alotatte suhteen, se vaikuttaa munkin elämään ja jos sä alat pyörimään meillä enemmänkin, haluun tietysti tulla toimeen sun kanssa.

Tässä kai nää tärkeimmät, tervetuloa!

Vierailija
30/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

jos vaimo saisi siksi aikaa lapsenvahdin ja mieshierojan kylään. ei mulla muuta.

Vierailija
31/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panostan enemmän eväisiin ja vähemmän niihin tukkihommiin. Lapset eivät haittaa, olen kauhean ystävällinen ihminen. -ap

mies on menossa sahauttamaan kolme peräkärryllistä tukkeja. Siinä saa olla melkoisen ripeä, kun niitä rimoja lastaa. Miehen mieleen ovat ahkerat työihmiset. Ai niin, ota eväät mukaan. Mies pitää kunnon pannukahvista ja juustovoileivistä. Minä saan vapaapäivän, kun sinä menet sinne mukaan. Katso myös meidän 9v:n ja 11v:n perään, ne tulee traktorilla vähän myöhemmin.

Vierailija
32/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hanki itsellesi alkuillaksi jotain muuta puuhaa, mies kun pääsee vasta puoliltaöin töistä. Ja varaa miehelle peseytymisemahdollisuus ihan heti ensimmäiseksi, koska muuten voi tuoksahtaa fyysistä työtä tehneen miehen hiki. Tämä mies tykkää syödä grilliruokaa ja juoda olutta, joten mihinkään kauhean hienoon ravintolaan ei kannata mennä.

onko meillä sama mies? Ja vielä pettääkin meitä molempaa:O

Vierailija
33/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä laulua, eikä kyllä minuakaan tarvitse. Ollaan ihan rennosti vaan. Mulle eka kerta karaokessa. -ap

hyvin paljon mahdollista :) kaljaa, kaljaa ja kaljaa ja sauna alkuillasta yleensä kelpaa, sitten onkin parempi painua karaokebaariin (mahd. paljon pääseee laulamaan) ja toki paljon lisää sitä kaljaa... saattaa se sen jälkeen jotain haluta yrittää, mut ei sillä seiso kuitenkaan. mukavaa iltaa!

Vierailija
34/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman en ole tottunut olemaan, joten joku pitäisi saada seuraksi. 23

Vierailija
35/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vihaan pettureita.

Vierailija
36/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, että olisi päässyt treffeille, jos olisi terve. Varmaan harmittaa. -ap

tuskin kykenee huomiseksi sun luo.

Ei varmaan jaksa mitään villimpää mies sitten, kun on kuumeessa? -ap

mun mies on liki 40 asteen kuumeessa, joten buranaa kannattas varmaan varata?

Vierailija
37/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka, että mulla on jokin rokko. Oikeasti en siedä piereskelyä. Ja onhan mun rintanikin vain c-kuppia. -ap

Mutta mieheni pitää isoista rinnoista, varmista siis, että kuppikokosi on vähintään e. Mieheni pitää myös pitkistä ja tummista hiuksista, eli kananpersetukkaan pidennykset ja väriä päähän ellei väri ja malli ole oikeat. Mieheni tykkää ulkoilla joten korkokengät, minihameet ja merkkikäsilaukut voit jättää suosiolla kotiin. Mieheni tykkää keskustella historiasta ja vanhat autot ja muu tekniikka kiinnostaa. Googleta historian tärkeät päivämäärät ja yölukemiseksi vaikka vuoden 70 tekniikan maailmoja. Mieheni pieree aika paljon. Joten hengityssuojain mukaan. Mieheni käsitys ulkona syömisestä on rullakebab rähmiksessä joten pihvit ja punkku kannattaa hankkia omilla rahoilla kotiin. Muuten, hauskoja treffejä teille ;) T. Vaimoke

Vierailija
38/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä sille sauna, olutta ja kiihkeää seksiä. Muista kondomi (äpäriä en ala elättämään). Ja lauantaiaamuksi kotiin, silloin on minun vuoroni nukkua pitkään.

Vierailija
39/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttutuulella. Miehet kyllä usein tykkäävät jutella kanssani, joten en nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Kuuntelen kyllä hyvin myös ja nyökyttelen sujuvasti. -ap

Mieheni ei omien sanojensa mukaan jaksa kuunnella yli viittä minuuttia ketään muuta naista kuin minua, paitsi rahasta. Hän tekee sitä työkseen, joten se ei ole kovin rentouttavaa hänelle. Voit kuitenkin pitää suusi kiinni ja antaa hänen keskustella itsekseen. Se käy häneltä mainiosti, hän esitelmöi tosi mielellään itselleen läheisistä aiheista. t. 7

Vierailija
40/90 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mamman mies käväisi mun luonani tuossa illansuussa. Kiva auto teillä, turvaistuimetkin sijoitettu kaikkien AV:n sääntöjen mukaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi